Skocz do zawartości

Regulacja Świateł - Ustawienie Przedniego Reflektora


Gość lawka
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

regulacje  zrobisz bez sciagania  plastików, klucz 10 i śrubokręt krzyżak:

vd64um.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o to Ci chodzi ale ja tak to mniej więcej ustawiałem:

swiatjk0.jpg
Aby dokonać regulacji należy ustawić motocykl na równej powierzchni, 5 m od ściany. Przy włączonym świetle drogowym środek jasnej plamy powinien znajdować się na wysokości H (odległość środka reflektora od nawierzchni). Przy włączonym świetle mijania górna krawędź strumienia światła powinna znajdować się o 5 cm poniżej linii o wysokości H.
 

Ps. Światła sprawdzamy siedząc na motocyklu :D

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mi panowie właśnie chodziło! "Pomuki" poleciały, dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...
  • 1 month later...

Pytanko bo tu zdjęcia już nie działają. Powie ktoś gdzie są śruby do regulacji reflektora? Mam instrukcje, ładnie piszą czym kręcić ale nie pokazują już gdzie :) mój burgman ładnie oświetla mindrogę jak jadę nocą a bandit 10 m przed motocykl i dalej czarna noc. Kapkę trzeba go podnieść :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years later...

Może ktoś wie w którą stronę kręcić śrubę by obniżyć snop światła (GSF 650 2009r). W serwisówce wskazali i napisali o śrubie, ale jak to działa już nie.

Nie chcę  stosować metody prób i błędów.

Moto jest fabryczne i jak sam jadę jest ok, ale z pasażerem ( 60 kg ) to jezdnia czarna a jasno od dziupli wzwyż. Przed każdą jazdą czy solo czy we dwoje mam regulować światła ?  :glupek2:  ? Może tył usztywnię bo fabrycznie ma na 3 a skala jest do 7 by zwiększyć twardość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wie w którą stronę kręcić śrubę .

Juz nie pamietam czy bierzesz wkretak krzyzowy czy inbusa i krecisz jak normalna srube.

ustaw moto prosto przed sciana, jakie 5 m od niej i ustaw tak aby linia "odciecia" swiatla byla okolo metra od ziemi.

W ten sposob rozwiazesz takrze sprawe, w ktorym kierunku nalezy krecic. ;)

Przy jezdzie z pasazerem nic nie musisz kombinowac, zostaw jak jest.

Naturalnie, w tym wypadku, sprawa tylniego zawieszenia to juz inna bajka.

 

Edit

 

Tu masz zdjecie, jak powinna byc wykonana regulacja niezaleznie od marji motocykla.

 

Licht-einstellen.gif

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. dzięki. Wieczorem się pobawię. No forum Hayki wyczytałem, że obniżenie jest przy kręceniu śrubą w prawo. I to i to Suzuki więc duże szanse, że i u mnie w prawo. łamany klucz do tej śruby jest w fabrycznym komplecie więc myślę, że sobie poradzę. Dam znać jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.