Skocz do zawartości

Czyszczenie komór pływakowych


michal_b6
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ze swojej strony polecam zaopatrzyć się albo w wykrętak udarowy, albo młotek i przecinak bo te śrubki najczęściej są jednorazowe, na 2 na 5 wykręconych się obrabia, a wkrętaki mam porządne. Najlepiej czyścić carb cleanerem, a druga kwestia że same komory to nic, najważniejsze są dysze i kanały od wolnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze swojej strony polecam zaopatrzyć się albo w wykrętak udarowy, albo młotek i przecinak bo te śrubki najczęściej są jednorazowe, na 2 na 5 wykręconych się obrabia, a wkrętaki mam porządne.

 

Mi dwie pierwsze, które zacząłem odkręcać to się obrobiły. Później wziąłem większy wkrętak, mocno przycisnąłem i udało się odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za badziew w tych komorach to z paliwa syf ? wygląda jak jakaś żywica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bursztynki :)

 

 

A tak poważnie, to przydało by się dobrac do dysz jeśli już się czyści. Ja czyscilem tylko jeden gaźnik w crossie i właściwie tam było nie skomplikowane. Ciekawe jak w bandicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest o tyle problem że musi to być zrobione dobrym czyściwem - niestety nafta ani benzyna nie pomoże, w najgorszym razie nitro, ale z tym ostrożnie, bo gumy go nie lubią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.