Skocz do zawartości

Klamki Titax-A


duko
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Chcąc zrobić gwiazdkowy prezent mojemu motocyklowi wymyśliłem zmianę klamek :) , tylko powstał dylemat typu jakie wybrać długie czy krótkie ??? Jakby Ktoś posiadał opinię w tym temacie będę wdzięczny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hebel to dwa palce ale sprzęgło to sam nie wiem jak by było bez odrywania wszystkich palców z manetki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi sie lapa cala nie miescila na tych krotkich, i sam zdecydowalem wziac dlugie (ktore sa i tak krótsze od tych ori montowanych). poza tym smiesznie tak wygladaja te krotkie na bandziorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mnie niepokoi nie tylko użytkowanie ale również wygląd klamek i raczej się zdecyduję na te dłuższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam takie krótkie i jest ok. Hamulec na dwa palce a sprzęgło na dwa lub trzy. Kwestia przyzwyczajenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One bez problemu pasują?

kupujesz dedykowane do modelu jaki posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja polecam klamki na dwa palce, a sprzegło typu easy pull mam to u siebie i nie ma lepszej klamy, na dwa palce i chodzi leciusienko, że jednym palcem pociagniesz

Edytowane przez Evo_Damian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ja rowniez chce zmienic klamki na czarnr lub carbonowe, i podobnie jak kolega interesuja mnie opinie, poza tym ktorego producenta mozna obdarzyc zaufaniem, sa jakies produkty topowe w tym segmencie../

 

Planuje tez wymiane kiery na czarna i nie wiem czy aluminowa czy stalowa brac, oraz wlasnie w jakiego producenta produkt warto zainwestowac..?

 

Chetnie poczytalbym wiecej opini ;)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Venom, jak Ci dupoa nie dala to nie musisz sie na forum wyżywac. Mozesz naprzyklad stanac przed sciana, wziasc rozbieg i pochylic glowe, wyjdzie na to samo.

 

Poprostu nie jezdzilem z ktortkimi klamkami, wiec nie wiem i ot cale pytanie. Ale dzieki za dobre slowo i kolezenska pomoc.

synku,per "dupa" to możesz do swoja stara .Ja syneczku mam żone i faluj trochę bo możesz po lapie za takie texty dostać przy jakieś okazji ,poniał ?

A teraz info dla takich lanserów jak ty .Z krótkimi albo długimi klamkami jeździ się TAK SAMO .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił długie, jak nie jeździłeś z krótkimi może być to dla ciebie niekomfortowe więc po co ryzykować. Te i te wyglądają kozacko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synku,per "dupa" to możesz do swoja stara .Ja syneczku mam żone i faluj trochę bo możesz po lapie za takie texty dostać przy jakieś okazji ,poniał ?

A teraz info dla takich lanserów jak ty .Z krótkimi albo długimi klamkami jeździ się TAK SAMO .

 

cos Pan, Panie Venom bardzo spiety i agresywny sie wydaje na tym forum... nie kazdy tutaj brandzluje sie nad filtrami K&N, niektorzy lubią podrozowac - i beda cieszyc sie kazdym nowym kilometrem, inni maja radzosc z upiększania swojego motocykla, jeszcze inny traktuje go jak zwykły dupowóz z A do B - i nic Ci do tego..

 

kolega duko zapytal jaki typ klamek kupic ma do swojego motocykla, bo moze nie widzial obu, nie wie z czym to sie wiąże, itd.. itp.. etc.. nie masz nic sensownego (i grzecznego) do powiedzenia w tym temacie wiec olej go i zachowaj swoje kąśliwe uwagi dla siebie..

 

a gwoli scislosci - masz racje - jezdzi sie tak samo, ale hamuje juz troszke inaczej i wazne sa tutaj przyzwyczajenia.

 

 

pozdrawiam

 

Daniel

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie luzik. Po co ta spina Venom? Ja tez chce wymienic na lansiarskie klamki i chetnie poczytam cos sensownego na powyzszy temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watek przeczyszczony z offtopa i bluzgania.

 

kolega goncior niech sie troszke przyhamuje i nie schodzi na poziom wypowiedzi cytowanego.

 

a kolega Venom ochlonie sobie przez 48h w nagrode za ten post http://polishbanditc...dpost__p__61626

 

 

kontynuujcie dyskusje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i gitara :)

 

A wracajac do klamek, to slyszalem ze na krotkich komfort jazdy jest gorszy, w sensie, trzeba wieksza sile wkladac w naciskanie klamki, za to reakcja szybsza. A dlugie to jednak wieksza wygoda w trasie..? Ktos moze potwierdzic..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goncior ja tam sie nie znam ale to wynika z czystej mechaniki.........lepiej sie odkreca śruby długim czy krótkim kluczem? Gdzie musisz wiecej energii zainwestować? Choc pewnie dobra, markowa klama jest juz takiej konstrukcji ,ze i tam wystarczy delikatnie musnąć i idzie do oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już 3 różne motocykle z klamkami aftermarket.

Na dylemat czy krótsze czy dłuższe zasugerowałbym się bardziej zastosowaniem motocykla.

Jak używamy go do turystyki to lepiej oryginalnej długosci (czyli te dłuższe w ofertach aftermarket)... chociaż np. w Pazzo Racing model długi jest i tak trochę krótszy od oryginalnej "kosy" :)

Jeśli do miasta na gumę i na tor to brałbym krótkie bo wygodniejsze i dwoma palcami spokojnie się operuje.

Obecnie w ZZR1400 mam model długi z Pazzo ale i tak jest on krótszy o parę centymetrów od oryginalnego.

Jest poprawa komfortu i "feelingu" z motocyklem, nie mówiąc już o łatwosci ich ustawienia w czasie jazdy.

 

Lans czy nie, motocykl lepiej wygląda i się "dotyka" z bliska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goncior ja tam sie nie znam ale to wynika z czystej mechaniki.........lepiej sie odkreca śruby długim czy krótkim kluczem? Gdzie musisz wiecej energii zainwestować? Choc pewnie dobra, markowa klama jest juz takiej konstrukcji ,ze i tam wystarczy delikatnie musnąć i idzie do oporu.

 

dokladnie, plus fakt jakie to cudowne hamulce ma bandzior + gumowe przewody.. - tutaj naprawdę trzeba mocno ugniatac lapa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pytanie troche lamerskie

 

klamka

 

chyba takie same klamki sa w 1200 i 600 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie bo klamka sprzegla jest inna.

B12 ma hydrauliczne a w 600 masz linke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 650 ja juz mam tez sprzeglo hydrauliczne.

 

Wiem ze z mechaniki to sier latwo wszystko tlumaczy, chodzilo mi raczej o odczucia subietywne. Czyli jednak dlugie klamki beda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watek przeczyszczony z offtopa i bluzgania.

 

kolega goncior niech sie troszke przyhamuje i nie schodzi na poziom wypowiedzi cytowanego.

 

a kolega Venom ochlonie sobie przez 48h w nagrode za ten post http://polishbanditc...dpost__p__61626

 

 

kontynuujcie dyskusje

heheh,no proszę cię .Pięknoduchostwo w czystej postaci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, plus fakt jakie to cudowne hamulce ma bandzior + gumowe przewody.. - tutaj naprawdę trzeba mocno ugniatac lapa..

ta,no strasznie ciężka robota .A wogóle to siedzenie na motocyklu jaka ciężżżżżka robota .I te gumowe opony . Może by to tak wymienić na fotel i konsole ?Nie trzeba by wkłdać tej gigantycznej siły w hamowanie ?Gumowe przewody...jezu, no straszny problem .

Hamulce ci sie w bandziorze nei pdobją? lle czasu jeździsz motocyklami i czym jeździłeś wcześniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.