Skocz do zawartości

Filtr Powietrza - Wymiana - Jaki Filtr - Pytania I Problemy


Gość Kornelio
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

6-10 kkm,

ten rok pewnie z 6k na miejscu, nie planuję nic dalej.

A jeśli zwykły to np Hiflofiltro? Jest w ich cenie rozbieżność, 0d 100 do 120 zł. Czy te teanie to podróby?

Edytowane przez stpeter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hiflo, Meiwa czy ja ost. kupuję z innej firmy robione przez Hiflo - w zasadzie co kupisz to spełni swoją rolę. Jeśli planujesz mieć te moto jeszcze kilka lat to kupuj k&n, jeśli nie to się nie opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

a co jest lapiej kupic k&n czy lapiej usnąc airbox o cisnąc tam filterek osobno na każdy gaźnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalenie airboksa i wstawienie filterków bezpośrednio nie jest takie proste.Zmienia się długość dolotu powietrza jego temperatura i jeszcze miliony innych parametrów.A zresztą niech się spece wypowiedzą :)

 

PS.Mnie uczono jednego.Powietrze do gaźnika ma być jak najzimniejsze a co za tym idzie jak najdalej od ciepłego silnika wlot.A co za tym idzie czym dalej tym większa odległość czyli trzeba to jakoś zniwelować itd.itp .Ja na szczęście się na tym do końca nie wyznaje dla tego nie polecam.Za duża żeby co by to ładnie działało.Znaczy wiedza spora potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy stożkach jest ciężko gaźniki zestroić

 

Ja do swojej FZ1S wsadziłem filtr K&N. Zmiana którą zaobserwowałem:

 

1. Bardziej słyszalny pomruk silnika

 

Zwiększenie mocy w średnim zakresie obrotów praktycznie nieodczuwalne.

 

Jeśli jeździsz 600 to bym się specjalnie w to nie bawił, szkoda pieniędzy i fatygi. Do litra można pakować jeśli robisz przebiegi rzędu 20-25k km w sezonie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do pytania.

Tak jak napisali koledzy wyzej.Moto na kilka lat lub sporo pomykasz K&N jesli mało pomykasz moto przejściowe zwykły Hiflo lub Meiwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl do końca moich dni za duży sentyment aby sprzedać, czy zmieni odczuwalne ale w zakresie charakterystyki pracy silnika ? czy tylko ulepszenie i bajer z plusami do respektu ? mowa tu tylko o K&N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja se zakupilem RU-2922. piiinkne sa.

 

i dali mi naklejki, bedzie +5 gwiazek szacunku na dzielni :rotfl:

 

 

viva la zwyrols !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam naklejki K&N - oryginały, były dołączone do prawdziwego filtra z krajowej sieci dilerskiej.

Jeszcze nie były naklejane.

Dzięki naklejkom, można założyć zwykły papierowy filtr, a szacun pozostanie :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naklejek samych nie chcę , bo respektu mam 50% i to na razie mi wystarczy ":P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem z doswiadczenia ze po k&n zawsze zostaje wiecej syfu w gazniorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedam naklejki K&N - oryginały, były dołączone do prawdziwego filtra z krajowej sieci dilerskiej.

Jeszcze nie były naklejane.

Dzięki naklejkom, można założyć zwykły papierowy filtr, a szacun pozostanie :takaemotka:

 

Nie wiem ile Kruk sobie te naklejki ceni, ale ja moje puszcze w tej samej cenie. Moje nie sa z krajowej sieci dilerskiej, plynely od producenta z juesej 3 tyg.

Poza tym, jego sie nie licza, bo sa od wodniaka :D

Respektowka na dielni jest warta kazdej ceny.

Czekam na propozycje :cwaniak:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zakładaj hiflofiltro. Sama wymiana filtrów na "sportowe" wcale nie zmieni twojego motocykla w Sportowy. Jedyne co to Twoja kieszeń w większym stopniu się odchudzi. Przy przebiegach rzędu 6k spokojnie na jednym filtrze zrobisz dwa sezony i nie wpłynie to na silnik/spalanie. Zakładanie sportowych filtrów do "cywilnych" motocykli jest jak zakładanie koszulek z napisem "jestem gorącą laską" przez dziewczyny ze szkółki niedzielnej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładanie sportowych filtrów do "cywilnych" motocykli jest jak zakładanie koszulek z napisem "jestem gorącą laską" przez dziewczyny ze szkółki niedzielnej.

I to zakładanie pod flanelową koszulę w kratę, bo żeby było widać napisy, to trzeba kupić naklejki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Przepraszam, że odkopuje wątek - mam pytanie co do czyszczenia filtra k&n, czym go można czyścić (czy tylko oryginalnym zestawem k&n) ? Szukałem w wielu wątkach, i znalazłem tylko że można go "prać ?". Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn do naczyń i bieżąca woda, potem nasączasz albo olejem k&n albo do filtrów gąbkowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Hejka, zapodałem ostatnio k&n-a dla Suzi. I o dziwo moto chodzi jak złoto :) przestał się dusić :zeby:. Jedynie co to. oryginalny wydech zaczął brzmieć jak przelot ( bulgotać ) czy to normalne nie wiem, co myślicie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spójrz na pierwsze strony tego tematu to będziesz wiedział...

A jak zmienisz wydech to już sie nie obejdzie bez grzebania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając dzisiaj filtr powietrza okazało się ze to K&N :usmiech: widać że poprzedni właściciel do niego nie zaglądał - pełno syfu ale martwi mnie to ze czuć w nim paliwo. Dodam że po kupnie stał na PRI ok tygodnia Tak był ustawiony kranik jak go kupiłem (oleju nie przybyło w tym czasie) Nie zdziwię się jak on tak jeździł poprzedni właściciel. Motor pali i wkręca się bez problemu (moje i kumpla odczucie) W moto założony jest przelotowy tlumik LeoVince

Co możne być powodem tego stanu? Regulacje zaworów i gaźników nie były jeszcze robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam k&N i u mnie tak samo czucć go paliwem myśle że to normalne w końcu sąsiaduje z gaźnikiem ;) ale to tylko moje zdanie

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalne ilości paliwa mogą się pojawiać w airboxie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sie cieszyc, upierz go, nasącz olejkiem i ciesz sie jazda:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupiłem mojego to także miałem zabity filtr powietrza, chodził normalne wszystko było ok... Wymieniłem filtr na nowy i pojawiła się "dziura" w obrotach (ale tylko jak zimny, czytałem że tak mają) no i mniej pali teraz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.