Skocz do zawartości

Kranik - Różne Problemy Z Kranikiem


Gość bandyta_b6
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

to żadna nowość ze niektóre są trefne i oni o tym wiedzą jak tym handlują ale wiesz jak to jest, zwrot to zawsze problem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobqczymy czy będzie zwrot kasy czy nowy zestaw dadzą. 100 złoty nie popuszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem. Po 4 zmianach zestawów naprawczych(i konsultacjach ze sklepami i serwisami czy to wina membrany czy oringu, czy membrany i oringu, zdecydowałem B12,5. Dodam jeszcze, że podczas zimowania przeciekło mi paliwo przez zaworki iglicowe (kranik nie był ustawiony na PRI).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie ręce mi opadają... Kupiłem wymarzonego bandita cieszyłem się jak małe dziecko bo dużo mnie to kosztowało ale brakuje mi już sił. Po trudach i znojach dostałem troszeczkę inny kranik ale pasujący na bank jedynie średnica wylotu troszkę mniejsza..założyłem nalalem beny i stało tak parę godzin i nic nie kapało wszystko gitara..wczoraj jak moje kobiety spały to ja brum pośmigac no i miód..motóra śmiga strzela z tłumika ale to już doczytałem.
Dziś rano wchodzę do garażu a tam znów okienko pełne daje beną i szlak mnie trafia.co znów się kranik zdu..ł????Co mam począć zaworki iglicowe pływaka wymieniać kranik on/off... Sezon w plecy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okienko przezierne do sprawdzenia poziomu oleju. Paliwo poszło w olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z tego co czytałem na forum to zaworki iglicowe, a nie kranik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak szczerze to na tym etapie oddał bym to do zaprzyjaźnionego serwisu jak chcesz jeszcze polatać w tym sezonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano wchodzę do garażu a tam znów okienko pełne daje beną i szlak mnie trafia.co znów się kranik zdu..ł????Co mam począć zaworki iglicowe pływaka wymieniać kranik on/off... Sezon w plecy...

 

Tak przyglądam się twoim problemom z paliwem i chyba wszystkie rady już zostały Ci udzielone. Może jest coś, co źle robisz, jakaś pierdoła. To prosty system i nie ma tam za słabych punktów.

Na metodę sprawdzania kranika polecałbym odpiąć wąż od gaźników i wpuścić go do jakiegoś kanistra, który przez noc pomieści ewentualną wahę, bo tak zmieniać olej co próbę to słaby pomysł.

 

Nawet jak zaworki są trochę słabe to kranik powinien podczas postoju utrzymywać szczelność. 

A tak przy okazji, znam gościa, co zostawiał moto na PRI po jezdzie, bo myślał, że to jest OFF i też zastanawiał się, czemu wahą śmierdzi :D Zam, bo to byłem JA! Jak kupiłem pierwsze moto! Tylko, że nie nie skończyło się jak u Ciebie, bo zaworki trzymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak juz wchodizmy w szczeóły to napisze jak ja kiedys miałem w swoim osobistym moto

 

kranik trzymał

 

zaworki trzymały

 

a waha ciekła do paliwa

 

prawie tydzien siedzenia w garazu, przypadkiem odkryłem że uszczelki i oringi dysz/gniazd w gaźniku itp mają mikropęknięcia i przez nie sączy sie waha do oleju, ale to juz hardcorowy przypadek był, drugi raz sie z tym nie spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kranik trzymał

 

zaworki trzymały

 

a waha ciekła do paliwa

 

to jak kranik trzymał, to skąd ciekło do oleju. W komorach aż tyle paliwa nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dodatkowa komedia bo podczas postoju było ok podczas odpalenia czułem zbyt bogata mieszanke ale wiedziałem ze wszystko jest tip top, no ale dławił sie lekko trochę kopcił, takżepodczas pracy część paliwa leciała dobra drogą a część uciekała "na lewo"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie poddaje dziś stwierdzone jak bak osobno to kranik ok nie cieknie, wiec idziemy dalej szukać. Jak mod mi nie da bana za off top to będę informować. Albo założę temat o moim moto i tam będę pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie poddaje dziś stwierdzone jak bak osobno to kranik ok nie cieknie, wiec idziemy dalej szukać. Jak mod mi nie da bana za off top to będę informować. Albo założę temat o moim moto i tam będę pisać.

 

 

To może zwróć uwagę na to, o czym pisze Cirus. Może faktycznie wymień zaworki i gniazda, to będzie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze Lenara lub Obiego zapytać, może oni jeszcze mają jakieś graty na sprzedaż :)

Ja swoj trzymam na czarna godzine :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, zestawy tourmax są kijowe,kupiłem reperaturkę wymieniłem wszystko po czym wróciłem do starej membrany i sprężyny bo na nowej ciekł :/ nie chciało mi się reklamować skoro stara działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

 

Zauważyłem już milion lat temu, że jak pokrętło kranika się o coś opiera to wtedy przepuszcza bene.

Czy to klasyfikuje kranik do regenracji ? Czy zdrowy też by tak przepuszczał?

 

Peszek taki, że moje nowe (stare '91 38mm) gaźniki mają chore zaworki iglicowe. (i w tym i w tam sezonie się zawiesiły i puszczały wachę na zewnatrz)

 

No i ostatnio zostawiem bak odpięty i się musiał opierać tym pokrętłem  :cry: w sumie niedługo po zmianie oleju na valvo.

 

Odpaliłem, troszkę pogazowałem i przestałem jak rzygnął olejem z beną przez odmę.

 

 

Myślicie, że się przytarł   :niepewny:

 

Dziś spuściłem olej i konstystencją to przypomina bardziej brudną beznzynę  :(

 

Na pocieszenie powiem, że kolega mnie namówił na magiczny dodatek, który teoretycznie powinien chociaż zminimalizować straty.

https://www.youtube.com/watch?v=KY5J0wrAMuY

 

Chyba pokuszę się o zdjęcie pokrywy zaworów i zerkę na wałki to jakieś tam rozeznanie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Panowie jakie jest szansa ze osobno kranik trzyma gaźniki tez a po poskladaniu i jeździe bena ucieka w olej i filtr??

 

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Panowie jakie jest szansa ze osobno kranik trzyma gaźniki tez a po poskladaniu i jeździe bena ucieka w olej i filtr??

 

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

 

zostaw zdjety bak na noc i zobacz czy nie cieknie. jak jest sucho to może byc tak jak u mnie kiedys i leci np uszczelkami gniazd zaworków iglicowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam bandita 600n z 2004 roku. Ostatnio jak jechałem z Poznania do Łodzi autostradą to pojawiły sie dziwne problemy z kranikiem. Po zatankowaniu do pełna pod korek, przejechałem moze z 50 km i motocykl zaczął się dlawic charakterystycznie dla momentu w którym trzeba przełączyć na rezerwę. Przekrecilem kranik na RES i jechałem dalej, po około 150km od tankowania znów to samo a bylo jeszcze 5 km do stacji benzynowej. Próbowałem kręcić kranikiem na pozycje FRI i w żadnej nie chciał jechać, czasem na moment moglem trochę przyspieszyć ale za chwilę znowu nie chciał jechać. Jakoś sie doczolgalem do tej stacji ale na zjeździe moto kompletnie zgasło i musialem ostatni kawalek pchać. Nie chciał juz odpalić. Zatankowalem znów do pelna - weszło 8l czyli spalanie w normie. Kranik ustawilem na ON i po chwili moto odpalilo, do celu zostało tylko 50 km i dojechalem bez problemu. Przy tankowaniu nie zwróciłem uwagi czy cos syczalo przy otwarciu korka, ale podczas tankowania troche paliwa polecialo przelewem na ziemie.

Co to moze być? Cos z kranikiem czy raczej z jakimiś podcisnieniami od zbiornika? Bandita mam od tygodnia wiec nie wiem za wiele o typowych problemach z tym moto. Dodam ze przy jeździe na krótkie odcinki do 50 km na raz na RES musialem przelaczac w momencie gdy pozostawalo okolo 9 L w zbiorniku (wskaźnik paliwa również zaczynał mrugać) , niedługo po tym tankowalem wiec nie wiem ile bym przejechał do momentu jakby moto zgasło

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Icecube
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu znajdziesz rozwiązanie problemu: http://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-sie-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/

Polecam lekturę ;)

Edytowane przez Owca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Wcisnąłem backspace  :zniesmaczony:

 

Nowe gumki do "fuel cock'a" powodują, że ładnie trzyma ciśnienie w baku, 

 

Dla pewności nie podpinam do gaźników i jeden dzień na RES drugi na ON, jak nie spuści wachy to podpinam!

 

PS. Sąsiedzi kochają zapach spalonej gumy  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Witam. To jest moj pierwszy post więc jeśli coś źle napisalem to prosze o wyrozumiałość. Mam problem z moim banditem z 2000r, a dokładniej z paliwem. Po zatankowaniu do pełna paliwo leci bez problemu po zrobieniu 100km paliwo raz leci, a raz nie tak że motor zgaśnie i muszę poczekać chwilę zeby paliwo naleciało do filtra i znów moge jechać, zauważyłem że jak motor przechyle na prawo to paliwo leci szybciej. Nawet już z kranika wyciągłem oring uszczelniający i sprężynkę dociskającą membrane, a problem nadal jest. Odpowietrzniki baku przedmuchałem sprężarką tylko dmuchałem w nie od dołu nie wiem czy to jakaś różnica ale problem i tak wciąż jest. Proszę was o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być przyczyną. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.