Skocz do zawartości

Dynojet Stage 1 Vs. B12


Gość Venom
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Pakował ktoś stage 1 do B12 ? Nie chodzi mi tu już o moc ale o to jak stage 1 wpływa na przebieg krzywej momentu obrotowego ? Czy przesuwa go na wyższe obroty kastrujać nieco niższe ?Czy powoduje jakąś dziure ? Jeśli ktoś ma doświadczenia ( nie interesują mnie opowieśći z literatury i ze szkoły) to czy pracowało to z KN i przelotowym wydechem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tej chwili masz zalozone jesli chodzi o wydech i filtr powietrza ?

nic bo chwilowo jestem bez bike .lada tydzień nabęde B12 .Oczywiście te w pierwszej budzie .Tak czy siak mogę spokojnie zaplanować pewne sprawy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pierwsza generacja to silnik byl dlawiony na wydechu, potem nie sledzilem jak to bylo.

Sama zmiana koncowki na dedykowany przelot ladnie podnosila moc i moment.

Dyno stage 1 mialem w swoim Suz gdy go kupilem razem ze stozkami Yoshimury i wydechem - duza pomylka.

Lepsza gora a w dole dziury w obrotach i chlal ponad 10l / 100 km.

 

O stozkach zapomnij, gazniki Bandita pracuja z okreslona objetoscia powietrza zawarta w pojemniku na filtr i zastosowanie stozkow calkowicie zakluci ta rownowage ( za duze zubozenie mieszanki ), a ty w dodatku chcesz dodatkowo ja zubozyc od strony wydechu

 

Dynojet pomoze czesciowo odzyskac wlasciwy sklad mieszanki, ale kosztem poteznego podniesienia spalania.

Ja wywalilem caly komplet zakladajac z powrotem fabryczne pojemnik fitra, fabryczny wydech i wkladajac filtr Uni o wiekszej przepustowosci powietrza.

Motocykl odzyskal dol obrotow i zaczal palic 6l / 100 km przxy srednich szybkosciach ( 130 - 150 ).

 

Radze najpierw kupic, zobaczyc jaki jest wydech i wtedy dopiero kombinowac.

Ogolnie kombinacje gaznikowo wydechowe nie daja duzych przyrostow mocy i zwykle tylko w gorze obrotow, z ktorej zadko korzystamy.

Dla mnie nie warta skorka wyprawki.

 

Jak juz decydujesz sie na zdecydowane zwiekszenie mocy to trzeba zmienic walki i odpowiednio je ustawic ( cam timing ) - w mojej opinii fabryczny uklad Bandita 1.2 jest dobrze pomyslany na ulice i nie ma co w nim grzebac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli pierwsza generacja to silnik byl dlawiony na wydechu, potem nie sledzilem jak to bylo.

Sama zmiana koncowki na dedykowany przelot ladnie podnosila moc i moment.

Dyno stage 1 mialem w swoim Suz gdy go kupilem razem ze stozkami Yoshimury i wydechem - duza pomylka.

Lepsza gora a w dole dziury w obrotach i chlal ponad 10l / 100 km.

 

O stozkach zapomnij, gazniki Bandita pracuja z okreslona objetoscia powietrza zawarta w pojemniku na filtr i zastosowanie stozkow calkowicie zakluci ta rownowage ( za duze zubozenie mieszanki ), a ty w dodatku chcesz dodatkowo ja zubozyc od strony wydechu

 

Dynojet pomoze czesciowo odzyskac wlasciwy sklad mieszanki, ale kosztem poteznego podniesienia spalania.

Ja wywalilem caly komplet zakladajac z powrotem fabryczne pojemnik fitra, fabryczny wydech i wkladajac filtr Uni o wiekszej przepustowosci powietrza.

Motocykl odzyskal dol obrotow i zaczal palic 6l / 100 km przxy srednich szybkosciach ( 130 - 150 ).

 

Radze najpierw kupic, zobaczyc jaki jest wydech i wtedy dopiero kombinowac.

Ogolnie kombinacje gaznikowo wydechowe nie daja duzych przyrostow mocy i zwykle tylko w gorze obrotow, z ktorej zadko korzystamy.

Dla mnie nie warta skorka wyprawki.

 

Jak juz decydujesz sie na zdecydowane zwiekszenie mocy to trzeba zmienic walki i odpowiednio je ustawic ( cam timing ) - w mojej opinii fabryczny uklad Bandita 1.2 jest dobrze pomyslany na ulice i nie ma co w nim grzebac.

Dzieki ża fajne info.

Pare refleksji . Byc mozę stage 1 nie chodził ci z KN ponieważ miałeś stożki a do stage 1 powinien byc albo oryginalny filtr albo wkład KN .Stożki są do stage 3.Kiedys miałem stare jajko 750 z 1993 .Najpierw załozyłem wydech przelot 4w1 .Oprócz super doznań dziwekowych poprawa pracy .POtem dodałem wkałd KN i stage 1 . Motocykl zachowywał się jak wariat i to na całym przebiegu krzywej .Zero dziury a przeciez to tez była mutacja silnika GSXR .Pamietam tylko że po tym zabiegu...musiałem wymienićtarcze sprzęgłowe bo zaczeły sie ślizgać .Zbieg okoliczności ?Nie wiem .Tak ,kombinacje z wałkami sąfajne ale chyba korzystniejsze jest zrobienei flow głowicy ( korekta dolotów ,poler komory tudzież lekkie splanowanoie głowicy )Kiedys za zstarych czasów tak te silniki przerabiał chłopak z warsztatu w Morach .Przywiózł te metody z Francji .On miał całe szyflady dysz dynojeta..mówie wam co za widok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jeden komplet, wymiana i ustawienie walkow, wymiana tlokow na wieksze sprezanie ( bez planowania glowicy ), porting glowicy i zamiana gaznikow na na Mikuni Smoothbore ( Daja lepsza reakcje na dodanie gazu niz podcisnieniowe ). Razem wziawszy potezne pieniadze za motocykl, ktorym potem ciezko jezdzic po ulicy..

Wolalbym po prostu kupic mocniejszy motocykl, zamiast bawic sie w przerobki.

 

Natomiast bede robil taki silnik do mojego BSA, jako ze mocniejszej BSA obecnie nie produkuja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jeden komplet, wymiana i ustawienie walkow, wymiana tlokow na wieksze sprezanie ( bez planowania glowicy ), porting glowicy i zamiana gaznikow na na Mikuni Smoothbore ( Daja lepsza reakcje na dodanie gazu niz podcisnieniowe ). Razem wziawszy potezne pieniadze za motocykl, ktorym potem ciezko jezdzic po ulicy..

Wolalbym po prostu kupic mocniejszy motocykl, zamiast bawic sie w przerobki.

 

Natomiast bede robil taki silnik do mojego BSA, jako ze mocniejszej BSA obecnie nie produkuja :)

fakt lepiej mocniejszy sprzet ale...to ma byc streetfighter a ja sobie nie wyobrażm innego streeta niz na bazie B12 /GSXR 1100 olej of course .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

otworzylem stary temat i dodam podsumowanie.

 

tutaj rozpiska gaznikow B12 pod stage'e:

screen059x.png

 

 

ja u siebie mialem wsadzony stage 1, ale mialem wywalony air box i zalozone tuby K&Na. do tego jakis przelotowy tlumik i tak to dzialalo:

 

imag0113ye.jpg

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Ostatnio dorwałem wałki z gixa 750 89' w bardzo ładnym stanie, i postanowiłem trochę podnieść moc mojego bandziora. Do tej pory miałem końcówkę wydechu scorpion (niby przelotowa ale cicha),  wkładkę filtra k&n, wyjęty świński ryjek i zapłon cofnięty o 5st. Bandzior miał fajne je****cie z dołu ale powyżej 8k obr ciąg szybko się kończył,  żeby praktycznie zaniknąć przed odcięciem.

 

Zacząłem od dołożenia dwóch sprężyn do sprzęgła, wsadziłem wałki, wyciąłem obudowę od airboxu, zostawiając tylko ramkę trzymającą wkładkę, i zmieniłem oryginalne dysze 102,5 na 150 tak na chybił trafił.

 

Bandzior po tej operacji zapalił od strzała, aczkolwiek trochę oporniej niż zwykle a na ssaniu ma niższe obroty, jedzie płynnie nie kopci na czarno nie prycha w w gaźniki nie strzela nie przerywa ale do 3k obr jest słaby powyżej zaczyna się rozkręcać, a od 6k obr jest szatan :diabel: aż do odcięcia zapłonu. Pojawił się denerwujący objaw przy szybkim odkręceniu manetki łapie przerwę w przyśpieszaniu na jakieś pół sekundy. Bardzo zmalało hamowanie silnikiem.

 

Puki co po tej operacji przejechałem ze 30km, moc jest rzeczywiście duuużo większa, ale na pewno potrzebna jest mu regulacja i tu mam pytania:

 

- jak pozbyć się tej przerwy przy szybkim odkręceniu manetki,

 

- czy miał ktoś podobny setup i może powiedzieć jakie mniej więcej powinny być dysze od wolnych co z iglicami, czy te dysze 150 to nie za dużo jak tak to czy założenie owali da więcej powietrza i jakąś zauważalną poprawę.

 

-czy na tych wałkach to normalne że dołu praktycznie nie ma, czy to kwestia złego składu mieszanki w niskich obrotach.

 

Acha i pojawił się piękny chrapliwy i donośny odgłos zasysanego powietrza :trzepie: .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wałki z 750 nie zwaliły charakterystyki pieca b12.

Chyba każdy kto mierzy się z zamiarem zmiany wałków celuje w te od gixa 1100 a gaźniki od 750.

 

Według mnie ewidentnie nie masz powietrza do tych dysz, więc owale i odpowiednia regulacja powina załatwić sprawę, choć nie wiem czy te 150 nie będą za duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tematy polaczylem.

 

glina600s: lepiej chyba wrocic oryginalnych walkow i strojenia gaznikow. prosciej to zgrasz.

jak duzy moment statnie sie nudny to kombinuj z walkami dopiero.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na walkach z gixa nie ma dolu, a ma zamula nim wkreci, bo moze go przylewa. Lepiej jezdzi na zimnym czy na cieplym? Wszystko idzie zrobic. Kwestia czasu, wiedzy i ilosci dysz/iglic/sprezyn gaznikowych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli generalnie po zmianie wałków jest kiła, jak chcesz zniwelowac ta dławienie to podnieś igilice i zobacz co sie bedzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie pozmianie walkow zapierdala w kosmos, ale trzeba to zestroic. Fakt, ze troche slabszy dol i na 1,5tys ciezko sobie pyrkac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Siemanko,

A więc pytanie takie: czy ktoś wymieniał dysze w gaźnikach na większe ? Fakt że może palić więcej ale chyba troszkę mocy przybędzie :)))

Edit: pacjent bandyta 1.2 olejak

Edytowane przez AmKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze jak dysze ale filtr powietrza tez trza wymienić na bardziej przelotowy,no i potem regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze kn przelot i to zestroic. To taka podstawa zabawy

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tych kitów to jest na pęczki. na ebayu znajdzie się: Factory Pro Carb Jet Kit, Ivan's Carburetor Tuning Kit, Sigma Jet Kit, Dynojet Jet Kit.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.