Skocz do zawartości

Bandit W Wersji S Z Uk - Czy Cos Wymieniamy?


biernus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Nurtuje mnie 1 sprawa.
Czy kupując Bandita w wersji S, który jezdził w UK należy coś wymienić, aby przystosować go do ruchu w Polsce?
Konkretnie chodzi mi o przedni reflektor. Czy należy go w jakiś sposób przerobić? zmienić?

Z góry dzięki za odp.

P.S. Na serwisach z motocyklami 2 bandity na 3 przeglądniete są sprowadzone.... z UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nurtuje mnie 1 sprawa.

Czy kupując Bandita w wersji S, który jezdził w UK należy coś wymienić, aby przystosować go do ruchu w Polsce?

Konkretnie chodzi mi o przedni reflektor. Czy należy go w jakiś sposób przerobić? zmienić?

 

Z góry dzięki za odp.

 

P.S. Na serwisach z motocyklami 2 bandity na 3 przeglądniete są sprowadzone.... z UK.

z tego co mi wiadomo to trzeba zmienic reflektor przedni, ale tutaj tez rejstruja polskie maszyny i naklejaja tylko naklejke na reflektor zeby nie raziło ludzi z przeciwka i to przechodzi tutaj przegląd, nie wiem czy w polsce to przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz z przodu czy nie masz takiej śróbki na reflektorze - koło klosza. Jak masz to ustaw Bandytę przed ścianą, włącz światła, zacznij kręcić i patrz na "jasność" na ścianie. Ma wyglądać tak: __/

 

 

 

Błąd: Mój opis jest do N-ki!

Przepraszam...

Edytowane przez mmmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna ściema, mam wersje uk reflektor daje w drugą stronę, ale na przeglądach się nie czepiają , bo nikt nie sprawdza reflektora, policja przy 3 kontrolach rutynowych tez miała to gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MI sprawdzali reflektor :D a mam wersję N, nigdy nie wiesz na kogo trafisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto w takim wypadku wystarczy powiedzieć że zmieniło się bebechy reflektora na eu i puszczają bo we dnie raczej ciężko to sprawdzić, a w nocy jeszcze nigdy się nie zatrzymałem na lizak :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rocznikach 95-99 wystarczy pokręcić śrubką, w n nieraz można śrubką nadrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi oczywiscie o model 2000-2004 z "dwoma oczkami"

Czyli jednak. Aby w 100% byc legalnym i poprawnym nalezy zmienic przedni reflektor. Podejrzewam, że lwia czesc tych zarejestrowanych (czyli na PL blachach) nie ma wymienionego swiatla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie orientuje sie jak to jest w motocyklu, ale w samochodzie to nie jest kwestia regulacji śrubką, bo takiego kąta nie można uzyskać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie orientuje sie jak to jest w motocyklu, ale w samochodzie to nie jest kwestia regulacji śrubką, bo takiego kąta nie można uzyskać...

tez tak mi sie wydaje, 'charakterystyke' strumienia nadaje reflektor/odbysnik. Śrubka, to tylko kalibracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam moto z UK ale już miałem przerobioną lampę nie wiem jak ale świeci tak jak ma świecić, znalazłem na necie taki opis może trochę rozjaśni sprawę:

 

 

Od czasu kiedy napisałem pierwszego posta, trochę się dowiedziałem na temat budowy lampy w wersji angielskiej (Bandit600s '01).

Otóż: jak już pisaliście światło mijania zdecydowanie jest przystosowane na drogi angielskie! Wewnątrz, przed soczewką jest przesłona, która powoduje, że nasza lampa oświetls jak na rys1

 

 

1daa6b2196dfb1a54ab775cbc9fc95b5.jpg

 

 

Aby osiągnąć efekt jak narysunku nastepnym należy przemieścić przesłonę, ale to już nie jast takie proste! Należałoby zdjąć przednie szkło, ale tu pojawia się problem. Całość (szkło + reszta korpusu) poza zatrzaskami sklejona jest pewnego radzaju kitem czy uszczelniaczem. I tego nie wiem jak pozbyć się.

 

Swiatło drogowe(długie) również posiada przesłonę tyle że zupełnie poziomo "ułożoną" i znajduje się w lampie z prawej strony.

 

żarówki są jednowłóknowe i raczej ze względu na przesłony i soczewki przeróbki w stylu świecą obie strony (np światło mijania), są trudne do osiągnięcia. Oczywiście tak aby nikt z naprzeciwka nie obrzucał nas mięsem.

 

Z przykrością muszę stwierdzić, że na chwilę obecna lampa ma nieprawidłowy kąt i tak jeżdżę. W dzień nie ma to żadnego znaczenia, natomiast w nocy..., hmm Tak czy siak, będę w wolnej chwili kombinował gdyż sporo jeżdżę i wiem jak to jest dostać swiatłem po oczach.Sad

 

Z przeglądem jest trochę kłopotu ale jak ktoś pisał różnie do tego podchodzą więc może komuś się poszczęści.Smile

 

No, to chyba tyle...

 

Jeśli ktoś ma jakąś ciekawą uwagę lub pomysł odnośnie pozbycia się tego kleju pomiędzy przednim szkłem a resztą, zapraszam serdecznie do wątku.

 

 

 

 

Co do rozklejenia lampy to jest gdzieś na forum opis jak to zrobić

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

a co z zegarami sa przeciez w milach?????? Ciekawe czy sie nikt nie czepia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz elektroniczny prędkościomierz to możesz sam zmieniać na km albo mile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z zegarami sa przeciez w milach?????? Ciekawe czy sie nikt nie czepia.

 

Jak trafisz na upierdliwego policjanta to przesrane :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecie na cycerblacie jest podziałka w milach,a mniejszą czcionką po naszemu.Przynajmniej w moim angolku tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecie na cycerblacie jest podziałka w milach,a mniejszą czcionką po naszemu.Przynajmniej w moim angolku tak jest

we wszystkich tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie przeróbki lampy na "naszą" to nasz forumowy kolega Kris przerabiał już dwie takie lampy i całkiem nieźle mu to wyszło.

Myślę że chętnie się podzieli wiedzą na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogłem się powstrzymać

przy kupnie moto z angli trzeba kierownice przekładać z prawej strony na lewą :vroom:

 

 

 

z drugiej strony to dobry temat dla potomnych...

Edytowane przez rafix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years later...

Czy ktoś wymieniał w swoim sprzęcie lampę przód z angielskiej na wersję europejską? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co Ci konkretnie chodzi kolego? Niektóre lampy posiadają regulację, lecz są takie które jej nie mają. Wtedy trzeba wymienić, bo legalnie nikt Ci przeglądu nie podbije.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Kolega się orientuję czy b1250 z rocznika 2007 ma regulację? czy w przypadku anglika trzeba cały reflektor wymienić. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Kolega się orientuję czy b1250 z rocznika 2007 ma regulację? czy w przypadku anglika trzeba cały reflektor wymienić. ?

 

Jest to wersja N czy S? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.