Skocz do zawartości

Filtr K&n W B1250


lukaszgeo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zima czas małych nakładów na paliwo :) a i w sklepach można dobra cenę wynegocjować z tytułu małego zainteresowania osprzętem eksploatacyjnym i tak,

świece x 4 CR7EIX - irydowe bo ponoć dłużej pochodzą a i moto lepiej pracuje - 39zł

motul 300v bo taki zalany a i od poprzedniego właściciela mam już 1l - 59zł

filtr oleju K&N bo taki maja w tym sklepie a cena przyzwoita - 44zł

 

a teraz pytanie zastanawiam się nad kupnem filtra powietrza K&N, z racji ze mam tłumik BOSS http://www.technika-motocyklowa.pl/tlumiki-owalne-p-14279.html

a i te świece będę irydowe czy będzie potrzebna regulacja/synchronizacja wtrysków przepustnic przy zastosowaniu takiego filtra. cena 190 zł.

jeszcze mam jeden bajer do którego nie mam polskiej instrukcji i boje się mieszać chodzi o GIPRO http://www.bikestar.pl/gipro.php fajny dynks pokazuje biegi ale i zmienia ponoć ustawienie zapłonu gdzie na 1,2,3,4 daje pełną moc.

 

Filtr powietrza K&N z racji tego ze zastanawiam się nad powercommanderem i tu kolejne pytanie czy ktoś posiada takowy bajer w b1250 czy inwestycja warta świeczki bo jeśli nie PC to po co K&N a może jednak?

 

Rozumiem że jeśli rzeczywiście będę miał PC, a między czasie uda mi się ustawić GIPRO trzeba będzie zrezygnować z opcji GIPRO

 

p.s jeśli ceny wam pasują dane sklepu "gg" na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motul 300v bo taki zalany a i od poprzedniego właściciela mam już 1l - 59zł

 

daj namiar na olej bo sobie tez wlasnie szukam.

 

 

filtr oleju K&N bo taki maja w tym sklepie a cena przyzwoita - 44zł

 

a co ten filtr lepiej robi dla oleju niz taki za 20 zl?

 

 

a teraz pytanie zastanawiam się nad kupnem filtra powietrza K&N, z racji ze mam tłumik BOSS http://www.technika-motocyklowa.pl/tlumiki-owalne-p-14279.html

a i te świece będę irydowe czy będzie potrzebna regulacja/synchronizacja wtrysków przepustnic przy zastosowaniu takiego filtra. cena 190 zł.

 

wygoda - wytrzepiesz i masz nowke. ja jakos po ok 10 tysiach mialem calkowicie zapchany zwykly filtr i silnik sie dusil przy odkreceniu na maxa.

nie potrzeba zadnej regulacji zwykle PnP, do tego z tym przelotem powinienes miec blisko do ~120KM/120Nm.

 

 

jeszcze mam jeden bajer do którego nie mam polskiej instrukcji i boje się mieszać chodzi o GIPRO http://www.bikestar.pl/gipro.php fajny dynks pokazuje biegi ale i zmienia ponoć ustawienie zapłonu gdzie na 1,2,3,4 daje pełną moc.

Rozumiem że jeśli rzeczywiście będę miał PC, a między czasie uda mi się ustawić GIPRO trzeba będzie zrezygnować z opcji GIPRO

 

nie, jedno z drugim nie interferuje. ale jakbys go nie chcial to moge od Ciebie lyknac (nawet bez instrukcji) :)

jesli nie znajdziesz zadnej instrukcji na necie i sam nie dojdziesz, to ja za miesiac kupuje do swojego to Ci przesle skan'a.

 

 

Filtr powietrza K&N z racji tego ze zastanawiam się nad powercommanderem i tu kolejne pytanie czy ktoś posiada takowy bajer w b1250 czy inwestycja warta świeczki bo jeśli nie PC to po co K&N a może jednak?

 

KN'a i tak zarzuc - patrz wyzej.

a co do PC5 to sam rozkminiam sprawe juz doslownie od kilku miesiecy. naczytalem sie i opinie sa rozne.. jeden czuje inny nie.. w cyferkach przybedzie Ci (ale to juz po naprawdę mocno customizowanej mapie) cos takiego -

 

259.jpg

 

niby spalanie, niby lepsza reakcja na gaz, niby przed odcina troche lepiej pociagnie.. ale to wszystko to takie wielkie "NIBY".

 

dla mnie mialoby to troche sensu przy 140KM/130Nm i moment pociagniety do 8-9 tysi... a tak - szkoda kasy..

 

 

pozdro

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie zapomnialem o Dejlu, tak jak Tolinek pisze, ale tylko przy jego maxymalnym apgrejdzie.. - Holeshot 4-2-1 full system, Dale's Stage 2 TFI box tune, O2 bypass module, K&N filter, air box mod, and secondary butterflies removed

 

1250_dynochart_hdr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danielu

 

:D dziękuje za szybką i jak wyczerpującą odpowiedz!

 

Namiar na sklep nr gg 1921014 - od razu można się popytać co i jak.

 

Co robi lepiej filtr olejowy K&N no chyba tyle ze ma napis K&N i uchwyt na klucz.

 

Filtr powietrza K&N - przekonałeś mnie zamawiam, a powiedz jak z czyszczeniem konserwacją, K&N pisze że można używać tylko ich środków /wiadomo/ ale czytałem że ludzie maja inne sposoby i nic to nie szkodzi dla filtra.

 

GIPRO - podoba mi się ta zabawka nie sprzedaję. Byłem w garażu znalazłem pudełko i mam instrukcję /nie zaglądałem tam po zakupie moto a kupiłem go z tym dodatkiem/ chętnie zeskanuję i prześlę na priv /chyba ze jest na to odpowiednia zakładka na forum/. mam ale na pudełku, mam ze to model S06 a długopisem dopisane 02 i 01 co prawda w instrukcji napisano że funkcjonuje to z wszystkimi Suzuki z EFI opisano nawet w tekście coś o gof1250 ale nie chciałbym problemów. W firmie sprzedającej GIPRO dzielą te urządzenia na S01, 02, 03 itd. i tu jest zagowzdka. Postaram się z nimi skontaktować i wyjaśnić to, opiszę co mi powiedzą.

 

PC5 - może i racja szkoda kasy okazuje się /tabela - wykres/ że rewelacji ogromnej PC nie robi póki co chyba zakończę na w/w dodatkach może następne sezony coś przyniosą . Może Ty się zdecydujesz na PC i wtedy obiektywnie opowiesz nam i zachęcisz do zakupu :)

 

Danielu widzę ze masz dziora z 2010r., w roku 2009 - bandzior otrzymuje drugi wałek wyrównoważający, który upłynnia jazdę. Czy naprawdę czuć różnicę miałeś styczność z modelami z 07 ,08.

 

Tolinek

 

-Dejl - jak Daniel napisał cyt.: "tylko przy jego maxymalnym apgrejdzie". a chyba aż tak nie będę walczył inwestował.

 

Bardzo dziękuje za podjęcie tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danielu widzę ze masz dziora z 2010r., w roku 2009 - bandzior otrzymuje drugi wałek wyrównoważający, który upłynnia jazdę. Czy naprawdę czuć różnicę miałeś styczność z modelami z 07 ,08.

 

szczerze to nie wiem... przejechales sie moze ze 2-3 razy takim 07 - ale to jeszcze przed kupnem mojego - i nie pamietam, zeby inaczej jezdzil.

 

a PC5 - kiedys mialem taki pomysl, zeby wpierdzielic na wlocie do airboxa elektryczna turbinke (ponoc daje +10-20% i kosztuje grosze) - wtedy moze mialby sens PC5, ale sam nie znam sie na tym, i we Wro tez nie znalazlem nikogo kto mialby doswiadczenie w takich szalonych modach.. wiec odpuscilem temat..

 

 

pozdro

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K&N warto założyć nawet bez PC. Ja na przelocie i K&N mam 120KM w moim B1250. Po założeniu musisz trochę pojeździć zanim komputer dobierze Ci odpowiednią mieszankę (powiedzmy 200km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masher: przelot juz miales zamontowany, a K&N sam zmieniales czy byl? Ciekawi mnie jaka jest roznica w spalaniu na przelocie z/bez K&N i czy nie robi sie zbytni "przedmuch":) ogladales swiece? pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masher: przelot juz miales zamontowany, a K&N sam zmieniales czy byl? Ciekawi mnie jaka jest roznica w spalaniu na przelocie z/bez K&N i czy nie robi sie zbytni "przedmuch":) ogladales swiece? pzdr

 

 

Aha i pojawiło się ale no właśnie Masher jak świeczki i powiedz czy po założeniu k&n odczuwa sie ten wzrost mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O świece się nie martwcie. Już sobie ECU silnika dobierze skład mieszanki. Jeżeli ma

sprawną sondę lambda i przepływomierz/czujnik podciśnienia to będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelot zamontowałem sam i K&N też sam. Poprawa jest dość znaczna szczególnie w górnym zakresie obrotów gdzie standardowo B12,5 idzie słabo (w stosunku do dołu) - powiedzmy powyżej 5k RPM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem większych różnic, zależy jak się jeździ a na pewno lepsza góra prowokuje do kręcenia wyżej więc ciężko mi ocenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem większych różnic, zależy jak się jeździ a na pewno lepsza góra prowokuje do kręcenia wyżej więc ciężko mi ocenić.

 

SPrawa jasna jak słońce skoro chętnie moto to i ty kręcisz :)

 

Zapytanie jeszcze a propos układu wydechowego, tłumik, tłumikiem, a kolektory jak pisano wyżej 4w2w1 czy BOS robi kolektory? Bo skoro już taki mam hehe - tak mi się dziś przyśniło.

 

inne firmy np przodujący akrapovic ma i to jaki ładny zestaw ale cena powala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dejl Ci sprzeda za 650 baksów - 4-2-1

 

 

Ty powaznie myslisz o malym tune-upie? bo kuzwa przez Ciebie i ja zaczalem.. moze faktycznie by zajebac tego TFI, w****ac baterflaje + O2 - koszt okolo tysiaka.

Edytowane przez Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Co do wydechów w 1250 , to Niemcy przetestowali kilka modeli i wyszlo, ze "bywa róznie".

http://www.tourenfahrer.de/index.php?id=617

Klikajäc po prawej stronie fotki na Technik Auspuff ... danego modelu - pokaze jego test. Wiem - ze w j. niemieckim , ale pokazany jest tez wykres mocy i momentu - a to duzo mówi. Jako ostatni jest test oryginalnego wydechu.

Pozdro

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o fajne porownanko.. chociaz szkoda, ze zabraklo jednego z popularnych u nas - Leo SBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o fajne porownanko.. chociaz szkoda, ze zabraklo jednego z popularnych u nas - Leo SBK.

 

No to zobacz tutaj:

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/auspuff/produkttest-nachruestschalldaempfer-fuer-suzuki-bandit-1250s/224327?seite=17

W przypadku gdy jest napisane Keine Wetung* - oznacza to , ze tlumik byl za glosny, przekroczyl dozwolonä ilosc decybeli i nie moze byc dopuszczony do ruchu (w Niemczech :D ).

Szkoda , ze nie ma wykresu z hamowni, ale w przypadku LEO SBK jest napisane, ze znacznie wyzsza moc od oryginalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja fajne porównanie aczkolwiek tylko końcówek a nie pełnych układów.

 

Daniel

 

wczoraj "nowy" dzień wolny człowiek jakiś taki rozbity i co tu robić siedziałem, rozmyślałem chęć jazdy ogromna, więc napalam się na części ...

Jak mówisz tysiak nie wiele a do jazdy na moto jeszcze chwila nie mała to i jak pisałem na etylinie idzie zaoszczędzić, a i sezon nie piknikowy to pieniądze się tak nie rozchodzą więc myślę, wymyślam, zastanawiam się, nakręcam.

 

i raz jeszcze myślę:)

 

hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda , ze nie ma wykresu z hamowni, ale w przypadku LEO SBK jest napisane, ze znacznie wyzsza moc od oryginalu.

 

hmm, no to kolego poprawiles mi humorek :D chyba Ci z*******le drugiego + ;) hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakiś porównanie kompletnych układów wydechowych (może być po niemiecku ;P) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakimkolwiek jezyku, byle byly obrazki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akarp:

su_gsf1250bandit_rac_2007-2009_diag.jpg

 

 

Holeshot:

1250_dynochart_hdr.jpg

 

 

Tylko te 2 znalazłem. Chłopy, a może zostawcie coś sobie na przyszłą zimę? ;)

 

Teraz tylko podliczyć koszty bo oczywiście holeshot + TFI Dejla bije na głowę samego

Akarpa. Pewno gdyby do akarpa dołożył powercommandera i ZNALAZŁ SOBIE odpowiednią

mapę (duuużo hamowania na hamowni) to jakoś by jedno do drugiego wyglądało podobnie.

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszla zime kupia sobie litrowe plastiki bo glod powera jest nieuleczalny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przyszla zime kupia sobie litrowe plastiki bo glod powera jest nieuleczalny :D

 

nieee chyba już nie tysięczne przecinaki, powiem tak 1250'tka pośmigałem nie wiele bom kupił pod koniec lipca dwa większe wypady i klika rundek po województwie, powera aż tak nie brakuje jaram się tym zajebistym dołem, wcześniej śmigałem TL1000S łezka to miało charakter , jeszcze wcześniej miałem hajke (1 sezon) uczucia mieszane 13-14 l na 100 jak chciałeś się pobawić, a jeszcze, jeszcze wcześniej diora 600 - 2000r który był pierwszy jako mój motocykl.

 

Pomyślałem o układzie z tego tytułu ze mam końcówkę co prawda tylko BOS i to prefrormence, ale już to przelot jest,a skoro końcówka to może i cały układ. Do tych modyfikacji Dejla jak kolega mówi zim mamy wiele hehe, rozważać, marzyć zawsze można. Jak by się to ziściło (4-2-1) tego sezonu to już podkład pod cała resztę by był. TFI, O2, "motylki".... itp. itd.

 

Sam układ nada charakteru dla motura, a kolejne modyfikacje ... i tu jak zwykle pojawia się piękne pytanie: Czy to ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.