Skocz do zawartości

Crash Pady - Jak Zamontować - Problemy Z Montażem


Gość FAZOL
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

wydeszki haykowe - Dual R77 Carbon, a robi sie tak -

 

 

68a4p1.jpg

 

35kmsdt.jpg

 

2mpn411.jpg

 

syknjb.jpg

 

16geava.jpg

 

2uzuogg.jpg

 

4lkiko.jpg

 

jfbtix.jpg

 

bdl7ad.jpg

 

nzpuft.jpg

 

121pffn.jpg

 

ru16d5.jpg

 

2d13bxi.jpg

 

2daf5hj.jpg

 

zin7zs.jpg

 

2j663au.jpg

 

30vys05.jpg

 

67pnyc.jpg

 

2d6wt2p.jpg

 

 

i tez sie na nie slinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • mikitBP

    3

  • kefirek

    3

  • krzysiek7809

    3

zacna maszyna :)

 

PS: może głupie pytanie, co to jest za pokrętło przy tylnym prawym secie? coż do zawieszenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta - ale cena mistrz - 4700zł :(

 

dyras - tak, to pokrętło do wygodnego ustawiania napięcia sprężynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi właśnie chodziło :). Zaje... sty sprzęcik . Świetna robota!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Zjadłeś za małego kotleta na obiad i krzepy Ci brakuje.

 

Te śruby nie są kontrowane, zaklepywane, kombinowane. Stosować normalne patenty jak w każdej mocno przykręconej śrubie: WD, Coca-Cola, młotek, środek do zamrażania śrub, stosowna przedłużka na klucz czy kto co lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile pamięć mnie nie myli są na kleju, także załóż przedłużkę i odkręcaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kotlet byl dobry, z grilla, sam go robilem. dla krzepy jeszcze czeskim piwem popilem i zlamalem klucz 6mm

cola w gre chyba nie wchodzi, bo to dosc blisko silnika, ale moze cos wymysle

WD40 mi sie skonczylo, probowalem srodek do konserwacji broni, ale bezskutecznie

jutro zakupy w takim razie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kup sobie PORZĄDNY klucz zakładany na grzechotkę 1/2" i do tego przedłużka w postaci kawałka rury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wd40 x imbus stanleya i tania przedluzka (dwa razy tansza od imbusa) daly rade ;) dziekuje wszystkim za rady

tak jeszcze w temacie, nie wszystkie sruby schowaly sie we wglebieniach, ale nie chcialem dokrecac na sile, moze jak sie przejade i sinlik sie porusza, to potem dokrece mocniej

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm o ile pamięć mnie nie myli śruby muszą schować się w wyżłobieniach (zaraz zejdę do motocykla to Ci potwierdze albo i nie). nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale jeden crash jest dłuższy (dłuższa śruba i mocowanie) wynika to z rozmiarów dekli, może przez to coś nie spasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...
:D Bałbym sie w tym wątku zapytać skąd np. są takie stojaki pod moto - Daniel pewnie wkleiłby instrukcję jak się robi :D :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stojaki podobne można na necie kupic. Znajomek ma podobne (tył i przód). A ten bandzior to poprostu miód na moje oczy. Podoba mi się jak wygląda i to co z nim zostało zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

wiscq0.jpg

 

2i27cp1.jpg

 

2nu0qhu.jpg

 

igaibk.jpg

 

40wnt.jpg

 

4zxiy9.jpg

 

suwpao.jpg

 

1zy909l.jpg

 

15wc3yx.jpg

 

2znwl1x.jpg

 

nmnnep.jpg

 

Foto_19.jpg

 

Witam, trochę już grzebię tu na forum i jakoś nie mogę znaleźć podobnego tematu w którym jest opis montażu Crash padów. W sumie sam montaż to pikuś tylko chyba jestem za ciemny żeby dojść do tego jak bezbłędnie wyznaczyć punkt w którym należy wiercić otwór w owiewce, te foty to świetna pomoc,przydałby się do nich opis. Mam wrażenie, że widzę tu jakiś czerwony błysk jakby promień lasera(?) może ktoś zna sposób lub potrafi mi to wyjaśnić, będę wdzięczny. Nie wybaczyłbym sobie gdyby coś poszło nie tak.

Wiem że temat jest już starszy, ale z pewnością  jest potrzebny i jeszcze nie raz będzie. Dzięki i pozdrawiam. :nauka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Laser ustawiasz na środku crashpada, następnie wykrecasz go. Po zamontowaniu owiewki laser wyznacza ci środek otworu. Zostaje Ci zrobienie dziurki i zamontowanie crashpada. :) Tak przynajmniej mi się wydaje :)

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisał mskrzypo tyko musisz uważać, żeby motocykl był idealnie w pionie (nie wiem może wypoziomuj deskę pod centralną nogę). I teraz laser to może być nawet pointer zamocowany w jakiś stabilnym uchwycie, żeby ci się nie ruszył jak w międzyczasie założysz owiewkę.

Zdania powyżej są prawdziwe o ile założony crash pad jest poziomo (przy wypionowanym motocyklu), jak nie jest to masz więcej gimnastyki bo musisz ustawić laser w osi crashpada :) Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa, teraz zatrybiłem, kuźwa czasami wstyd że tak proste i logiczne rzeczy nie wpadają nam do głowy.Chłopaki wielkie dzięki teraz to chyba ogarnę.Biorę się od razu biorę się do roboty bo za tydzień u nas "Rozpierducha bez chamówy" Pozdrawiam.

Edytowane przez Kasiol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam, 

 

Mam problem z crashpadami, postanowiłem ubrać swoje moto wybór padł na rennery dedykowane do GSF 1250 i właściwego rocznika. Po odpakowaniu paczki i 40 minutach kminienia okazało się że nie ma fizycznej możliwości zamontowania ich do mojego moto. Zbyt krótkie śruby, dodatkowo gdybym nawet dobrał właściwe śruby crash wystawałby może 1cm poza obudowę zbyt krótkie tuleje w zestawie. Dodatkowo z lewej strony pomimo redukcji wąż musiałby być dość mocno zniekształcony. Podobno od 2010 crashe są zupełnie inne co niestety wpływa na cenę. Czy ktoś z Was montował je do swojego moto i mógłby polecić konkretny model ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

odgrzeję trochę wątek.

Kupiłem sobie crash pady Womet-tech i zamontowałem do Bandita w wersji GT - sytuacja bardzo podobna do przedstawionej na zdjęciach w wątku. Niestety po zmontowaniu wszystkiego ku mojemu zaskoczeniu lewy crashpad wystaje przed owiewkę na jakieś 3 cm, a prawy jest na równo z owiewką. Kilkukrotnie analizowałem instrukcję montażu i pomyłka raczej nie wchodzi w grę, bo w zestawie są 2 tuleje dystansowe - jedna o długości 6 cm, druga 3 cm.

Czy ma ktoś z was może takie crash-pady i doświadczenia z ich montażem?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem w B650 - tam jest taka sama rama

wystawały faktycznie bardzo mało poza obrys silnika, więc to raczej normalne

womety mają niewielkie te grzybki, a do tego rama w B jest dość schowana =, a i piec też spory, więc crashe musiałyby być albo długie albo większe dystanse

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.