Skocz do zawartości

Crash Pady - Jak Zamontować - Problemy Z Montażem


Gość FAZOL
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko rozumiem, tylko zastanawia mnie ta asymetria, że lewy crash-pad wystaje 3 cm przed obrys owiewki i silnika, a prawy jest na równo, wygląda to co najmniej nieestetycznie, a przy glebie na prawą flankę obawiam się że nie spełni swojej roli bo i plastik pójdzie i silnika co gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • mikitBP

    3

  • kefirek

    3

  • krzysiek7809

    3

ja zastanawiałem się jak złapać punkt do crasha

 

pomysł był taki

1. wymierzyć mniej więcej odległość od mocowania crasha do owiewki

2. uciąć sobie nagwintowany pręt na tę długość

3. naostrzyć go z jednej strony (centralnie równo na szpic)

4. wkręcam taką szpilkę w crascha

5. zakładam owiewkę i delikatnie wykręcam aby napunktować miejsce nawiertu

6. małe wiertło pilotujące 2mm i mamy punkt o który nam chodzi

 

gdyby wkręt za mało wchodził w mocowanie crasha - i przy wykręceniu nie byłby stabilny to

1. krótszy pręt, wkręcam do mocowania crasha i kontruje nakrętką (aby był sztywno osadzony

2. na niego taki łącznik np https://media.castorama.pl/media/catalog/product/cache/0/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/N/a/Nakretka_do_pretow_gwintowanych_6_x_10_x_18_mm-117659-102199_1.jpg

i do niego dopiero któtszy naostrzony kawałek gwintowanego pręta

łącznik ma na tyle długi skok gwintu że nie powinno być bicia osiowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, zrób zdjęcia poglądowe i wyślij zapytanie do wometa. Kasę dałeś niech oni kumbinują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, zrób zdjęcia poglądowe i wyślij zapytanie do wometa. Kasę dałeś niech oni kumbinują :)

tak zrobiłem, ale od piątku womet jakby nie istniał - napisałem maila i sms'a i narazie kompletna cisza, co trochę mnie wkurza. Co do łapania punktu, ja wpadłem na nieco inny pomysł, który wydaje mi się też może być pomocny dla innych. Miałem akurat do dyspozycji wysuwany trzpień ( chyba od starego śrubokręta z końcówką magnetyczną), końcówkę trzpienia owinąłem taśmą izolacyjną na tyle grubo, by go sztywno osadzić w gwincie mocowania cras-pada. Końcówkę trzpienia zamoczyłem w białej farbie, po złożeniu owiewki zostaje tylko wysunąć pręcik i dotknąć plastiku i mamy punkt:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

womet ci nic nie poradzi najlepiej oddaj i kup inne - pytanie czy wskazałeś że chcesz do GT?

też drążyłem ten temat - ma to chronić przy parkingówce i lekkim szlifie

długość jest taka żeby nie wyłamać ramy, która jest dość głęboko i ma to sens. (z reguły crashe przy większych dzwonach robią więcej szkody niż pożytku)

 

natomiast co do faktycznej ochrony miałem wątpliwości, ale klatka-gmole nie podobały mi się (ale niestety chronią najlepiej - nie wiem czy te crashe ochroniłyby nawet zbiornik przy paciaku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś miałem pomysł aby zrobić gmole do GSXF (obudowany jak GT) - bo faktycznie gmole lepsze
nie da się ich wstawić pod plastiki - bo się nie mieszczą

pomysł był taki żeby zrobic gmol 2 częściowy - montowany jak zawias tzn część montowana do silnika zakończona jest tym trzpieniem

a część zewnętrzna jest w postaci tej rurki nachodzącej na trzpień (czyli tak jakby ten zawias był wzdłuż rury gmola)

zawias-zawiasy-toczone-brama-furtka-z-ku

Blokowanie albo na imbusa wpuszczanego albo na zawleczkę jak w starych Ursusach C330

Zawleczka-sprez-2-0-oc-B.jpg

Ale wyszła dupa - bo ja mam tylko pomysł a potrzebny był jeszcze ten z głową od roboty :) - a z tymi z głową zawsze problem

Owiewki i tak trzeba nawiercać - no ale to brałem pod uwagę

 

Wady i zalety takiego rozwiązania:

- wada: gmol nie jest tak sztywny jak pełny (bo zawsze są pewne luzy pasowania)

- zaleta: można zdemontować gmola przed zdjęciem owiewki, może byłoby mniej czułe na wibracje niż naprężony gmol (myślę o spawach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...
W dniu 5.04.2017 o 08:54, pavlacos napisał:

womet ci nic nie poradzi najlepiej oddaj i kup inne - pytanie czy wskazałeś że chcesz do GT?

też drążyłem ten temat - ma to chronić przy parkingówce i lekkim szlifie

długość jest taka żeby nie wyłamać ramy, która jest dość głęboko i ma to sens. (z reguły crashe przy większych dzwonach robią więcej szkody niż pożytku)

 

Sorry, że odgrzewam kotleta, ale stoję przed dylematem czy zakładać crashpady od wometa, czy nie? Mam B12N z pługiem, który trzeba by było trochę pochlastać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Rayo napisał:

Sorry, że odgrzewam kotleta, ale stoję przed dylematem czy zakładać crashpady od wometa, czy nie? Mam B12N z pługiem, który trzeba by było trochę pochlastać.

I co się stanie jak troszkę go podetniesz. 

Każda osłona lepsza niż nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.