Skocz do zawartości

Ohlins W B12,5


Daniel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tez dobry amor, tyle ze znana fma niemiecka.

Wiekszosc amorow akcesoryjnych jest lepsza od fabrycznych, ktore zreszta zuzywaja sie dosc szybko i sa chyba nienaprawialne w przeciwienstwie do akcesoryjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem maly research i zdecydowalem zrobic najpierw przod.

 

sytuacja wyglada nastepujaco - jak na razie znalazlem 3 mozliwosci (producentow), ktorzy przyznaja sie do supportu - "bandit 1250".

 

 

 

1) gotowe rozwiazanie firmy traxxion. cenka $1000.

 

wysylamy im nasze lagi, przyznajemy sie jakim grubasem jestesmy (w kg), to samo z moto, jak chcemy jezdzic, czy z plecakiem itd.. a oni juz nam zrobia cudenko.. oczywiscie tylko USA.

 

opinie ludzi sa swietne, kazdy chwali, itd. itp - po krotce -

 

"The AK-20 Axxion Cartridge Kit DRAMATICALLY transforms ill-handling sport touring bikes. Immediately you will feel a smooth, controlled ride. The bike will not dive under aggressive or panic braking. You will have a confident feel even in high speed sweeping turns. Your tire wear will improve dramatically. Your pegs and floorboards will stop dragging the ground in turns. You will have great control and stability at low speeds, such as moving through a parking lot. Even your passenger will notice the difference! Overall, you won't recognize your own bike!"

 

AK_20.jpg

 

 

 

2) Race tech Gold valves. cenka $200

 

jakies dziwne kółeczka - szczerze nie zakumalem o co w nich chodzi i jak wyglada regulacja podczas normalnej eksploatacji.

 

tutaj gosciu opisal montaż tego w swoim B12,5 - Race Tech Fork Springs & Gold Valve Installation - ponoc prosta sprawa...

 

GV_G2R_2_600.jpg

 

 

 

3) ABB09 - Fork Cartridge od Bitubo. cenka €400

 

chyba najbardziej przekonywujace mnie rozwiazanie

 

ABB09_2010.jpg

 

 

 

poszukam jeszcze troche opinii ludzi odnosnie ad3) i na nie najprawdopodobniej sie zdecyduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel ,na tyl sprawdzalem w tym katalogu Hagona i dedykowany do twojego bandziora regulacja napiecia wstepnego i tlumienia odbicia ale reczna regulacja kluczem hakowym czyli to samo co masz teraz - koszt 200 funtow ,

ale robia jeszcze regulacje tym pokretlem - custom made okolo 299 funtow.

podaj mi adres na pw to ci podesle albo jakis skan albo wrzuce katalog w koperte to sobie spokojnie poogladasz.

Edytowane przez jacekrysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki obrazek znalazlem na temat Hagona... :huh:

 

hagon.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz do roku to i wąż pierdnie. Nie wierzę że nie ma np. wadliwych Ohlinsów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde taka regulacja napięcia wstępnego za pomocą pokrętła ręcznego to super sprawa - sam bym chciał. Wsiada do Ciebie pasażer - cyk - i ustawione, zsiada - cyk - i po sprawie. Ze standardowym wiadomo jak jest - komu się chce to przestawiać, a w B12,5 to w ogóle jakiś AS projektował dostęp do regulacji bo zabawy z tym z 10 min jest.

Co do Hagona to kiedyś się interesowałem nimi i firma bardzo godna polecenia, nie obawiałbym się takich przygód - zresztą założę się, że po czymś takim goście z Hagona wymieniliby Ci w ramach gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak amor peknie tak jak na zdjeciu to najmniejszym problemem firmy jest wymiana, specjalnie w Stanach :)

 

Co do pokretla to moje Suzuki ma je fabrycznie i jest ladniejsze niz Ohlinsa :)

 

Entuzjastyczne opinie nie dziwia, bo zamiana dampera na najgorszy cartridge powoduje duza poprawe charakterystyki dzialania przodu, a pierwsza roznica jest wlasnie brak mocnego ugiecia przodu przy mocnym hamowaniu i o wiele wieksza kontrola w lukach.

Te dziwne zaworki z Race Tech maja za zadanie wlasnie zmienic charakterystyke dzialania cartridge'a i tez maja entuzjastyczne opinie.

Czytales caly watek o tej instalacji ?

Poza tym wynika z niego ze Bandit ma cartridge w modelu 1250.

musze pojsc na strone Race Tech i przeczytac wiecej o tych zaworach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.