Skocz do zawartości

Uszczelki Kolektora Wydechowego.


Gość Ziet
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie próbowałem już wszytkiego, gdy wspominałem o grzaniu miałem na myśli palnik az sie leb czerwony zrobił i bałem sie już o głowice i ani drgna przedtem lałem po pare razy wd i odrdzewiaczem i tez dupa a jeżeli chodzi o zabieg gwintowania to szczerze mówiąc się boje:) nic bede musiał chyba przezyc bez zdejmowania......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A uszczelka na łączenie kolektora z tłumikiem - 135 zł.

Tu polecam nawinąć dookoła taśmę do uszczelniania tłumików za 10zł i 3 obejmy zaciskowe na to za 3zł by taśmy nie wypruło ;P Spisuje się u mnie doskonale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie szły ciężko, strzelały przy wykręcaniu. Bałem się, że się upierniczą ale nie było wyjścia, kręciłem aż wykręciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic bede musiał chyba przezyc bez zdejmowania......

 

 

Masz jeszcze jedno wyjście, dospawać do tej urwanej śruby kawałek innej o tej samej średnicy, obszlifować i skręcić kolektor nakrętką. Coś na zasadzie "szpilki w głowicy"

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie próbowałem już wszytkiego, gdy wspominałem o grzaniu miałem na myśli palnik az sie leb czerwony zrobił i bałem sie już o głowice i ani drgna przedtem lałem po pare razy wd i odrdzewiaczem i tez dupa a jeżeli chodzi o zabieg gwintowania to szczerze mówiąc się boje:) nic bede musiał chyba przezyc bez zdejmowania......

 

Zaraz zaraz albo ja czegoś nie kumam albo Ty coś źle robisz.

O ile podgrzewa się śrubę jak jest zardzewiała w celu "wypalenia" to do odkręcenia podgrzewa się dookoła śruby a nie samą śrubę.

Tylko uważaj żebyś gwintu nie uszkodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się. Tomek dobrze mówi.

rozgrzana czysta śruba rozszerza się powodując że siedzi jeszcze mocniej na czas gdy jest gorąca. Lepszym sposobem jest schłodzenie jej - kurczy się powoduje że jest luźniejsza i łatwiej ją wyjąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już są śrubki odkręcone to radze wymienić na nierdzewki i wkręcić je na smarze miedzianym ;) i nie ma problemu na przyszłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! A gdzie kupię uszczelkę na łączenie kolektora z tłumikiem? Widzę, że ciężko ją znaleźć. W serwisie jest i wydaje mi się, że tak się skończy.

Edytowane przez Ziet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w larssonie jest tylko droga :/ zawsze można zrobić np. owinąć kocem gaśniczym i jest ok;) ja ostatnio zastosowałem sznur grafitowy tylko trzeba się pomęczyć żeby go wcisnąć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Znalazłem w larssonie - 80,10 pln. Z wysyłką okolo 100 pln. Dorzucić 35 pln i ma się oryginalną z serwisu w sklepie motoryzacyjnym. Dobre z tym sznurem, bo to niezły materiał jest. Jaki przekrój dawałeś sznura?

Edytowane przez Ziet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz albo ja czegoś nie kumam albo Ty coś źle robisz.

O ile podgrzewa się śrubę jak jest zardzewiała w celu "wypalenia" to do odkręcenia podgrzewa się dookoła śruby a nie samą śrubę.

Tylko uważaj żebyś gwintu nie uszkodził.

 

Myślę, za najwyzej ja żle robie niż Ty nie kumasz:)

nie widać zeby było zardzewiałe ale z tym grzaniem próbowałem wszytkiegp oprostu, czesto w autach sa problemy z odkreceniem hamulcy wystarczy podgrzać i po chwili puszczają dlatego tego próbowalem,

a przykrecił je ktoś za mocno z tego co mi sie wydaje tak jak pisałem wcześniej te koce kolektora są aż powyginane w litere U.....:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Znalazłem w larssonie - 80,10 pln. Z wysyłką okolo 100 pln. Dorzucić 35 pln i ma się oryginalną z serwisu w sklepie motoryzacyjnym. Dobre z tym sznurem, bo to niezły materiał jest. Jaki przekrój dawałeś sznura?

 

 

No właśnie tu jest problem bo po 1 nie mam seryjnego dolotu a po 2 nie miałem cienkiego sznura, miałem gruby rozpłaszczyłem go młotkiem i poupychałem dobijając drewienkiem, najlepszy byłby chyba koc gaśniczy (owijasz ile potrzeba) ewentualnie jakiś sznur 5mm (nie wiem jakie są wymiary) zawsze można go rozpłaszczyć jak będzie za gruby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tu jest problem bo po 1 nie mam seryjnego dolotu a po 2 nie miałem cienkiego sznura, miałem gruby rozpłaszczyłem go młotkiem i poupychałem dobijając drewienkiem, najlepszy byłby chyba koc gaśniczy (owijasz ile potrzeba) ewentualnie jakiś sznur 5mm (nie wiem jakie są wymiary) zawsze można go rozpłaszczyć jak będzie za gruby

 

Teraz tak się zastanowiłem nad moim głupim pytaniem o grubość sznura :) Przecież oryginalna grubość uszczelki, to 5,5 mm :) Kolega obiezyswiat jeszcze pisał o jakiejś taśmie uszczelniającej do tłumików - też sposób, jak sama nazwa wskazuje.

Edytowane przez Ziet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie uszczelek od kolektora - chyba we wszystkich pojazdach są jednorazowe.

Tak samo jak większość nie-gumowych.

 

 

Przeczytajcie dokładniej.nie pisał ze są gumowe tylko wiekszośc jednorazowa jak każda "nie gumowa" <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.