Skocz do zawartości

Narzędzia


Gość Marqs
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Emwu ja polecam mimo wszystko nie jakies patyki tylko pare groszy drozsza zabe do 3,5 t juz nie chodzi o moc podnoszenia ale o stabilnosc, niebo a ziemia

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei kupiłem już jakiś czas temu taką żabę, tyle że w Kauflandzie. Wygląda dokładnie tak jak te z linku z allegro po 300 zł. Wiele razy auto podnosiłem, w garażu leży przez cały rok, czy to zimno czy gorąco. Do użytku domowego wystarczy w zupełności taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietacie przejsciowke ktora zamowilem pare postow wyzej? Juz poszła do piekła :D albo przypadek albo honiton juz daje ciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam dobrych torxow i e-torxow takich co rozwiercą śrubę ale same bedą nie do ruszenia bo juz mam dosc tych co się wywijają jak lody kręcone. Za waszą opinią i poradą znalazlem fajny zastaw proxxona za prawie 70 euro juz prawie chciałem go brać ale zwrocilem uwage ze one są tylko na 1/4 cala i producent w opisie podaje do 25 nm. Wydaje mi sie to troche słabe. Co myślicie, brac czy moze ma ktoś cos innego do polecenie.

Z drogiej storny ktos tu wspomjial ze wlasnie małą grzechotką proxxxona odkrecal sety i dało rade.

Edytowane przez Bont
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo proxxon podaje wartosci ktore gwarantuje ze wytrzyma a nie z kosmosu :) ja zestawem rizne cuda krece i tylko plaski bit ukruszylem przez glupote bo nim cos podwazyc chcialem za mocno

Edytowane przez darekb1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekiedy jest mi glupio pisac bo mialem przypadki, ze mi nie wierzono.

mam naprawde cos proxxona ale moja opinia odbiega ciut od waszej.

moim zdaniem narzedzia proxxona sa dobre ale, tylko jezeli rozchodzi sie o "krecenie" hobbystyczne.

na powazne, moim zdaniem, to sie nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szukam dobrych torxow i e-torxow

i inne bity..... Mój braciszek zachwalał sobie Beta, a robi zawodowo. próbował różnych, a te spisywały się najlepiej. O dziwo akurat bity są niedrogie, bo inne narzędzia tej firmy to prawie kosmos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz sobie zestawy JONNESWAY.

Mam takie w serwisie i w garażu.

Użytek raczej profesjonalny i częsty.

Na 5 lat pracy może ze dwa bity poszły i to raczej z mojej winy.

W poprzednim serwisie pracowaliśmy na proxxonie i też dawał radę. Ale częściej zdarzały się awarie, zwłaszcza bitów o małych rozmiarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekiedy jest mi glupio pisac bo mialem przypadki, ze mi nie wierzono.mam naprawde cos proxxona ale moja opinia odbiega ciut od waszej.moim zdaniem narzedzia proxxona sa dobre ale, tylko jezeli rozchodzi sie o "krecenie" hobbystyczne.na powazne, moim zdaniem, to sie nie nadaje.

x2 pproxon jest dosc delikatny i raczej do lekkiego hobbystycznego krecenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Chcę kupić jakiś pneumatyczny klucz udarowy. Potrzebuję odkręcić przednią zębatkę w celu wymiany. Niestety, nakrętka jest tak dopierdzielona, że pomimo przyparcia motocykla kołem do ściany, wrzucenia "1" i naciśnięcia mocno hamulca tylnego koło się obraca i za cholerę nie chce się odkręcić. Tego klucza użyję może podczas następnej wymiany napędu czy zębatek, więc będzie to taki jednorazowy zakup. Dlatego też nie chcę wydawać kupę kasy na jakiś mega solidny. Ale nie to jest głównym problemem. Bardziej mnie martwi czy moja sprężarka 24-litrowa będzie w stanie dostarczyć odpowiednią ilość powietrza? Bo jeśli nie, to taki zakup wydaje się bezsensowny. Taki akumulatorowy zupełnie mija się z celem, bo po roku, dwóch, akumulator szlag trafi. A poza tym, jak już wspomniałem, do jednorazowego użytku nie chcę w taki zakup inwestować dużych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. nie wiem czy tak się robi czy napiszę bzdurę, ale nie myślałeś, żeby zablokować koło kawałkiem rury o wahacz? wtedy nie ma opcji na obrót koła. jedynie łańcuch może strzelić co najwyżej :D lub grzechotka po przedłużeniu jej kolejną rurą 🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie kupuj. Jedź do warsztatu gdzie mają porządny sprzęt to ci to odkręcą.  Kompresor 24l plus najlepszy pneumatyczny klucz to zwykła zabawka dla dzieci.

 

A te na baterie to jak pisałeś. To nie ma szans aby bateria padĺa po 2 latach. Ale taki klucz to ponad 1k zł

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuję już w ten sposób. Naszarpałem się tylko, że mało mi coś nie strzeliło w plecach. I szkoda przy tym klucza aby go udupić. No i łańcucha, który jeszcze ma szansę pożyć drugie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak Rafi radzi, policz ile za cenę klucza będziesz miał wymian zębatek.  W warsztacie kilka minut i po zawodach, i nie musisz jechać koniecznie do motocyklowego. Niewiem czy wulkanizator Ci tego nie odkręci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet najwieksza dzwignia i blokowaniem kola tego nie odkrecisz bi to chodzi o duze uderzenie w 1 chwili. Zeby recznie tak uderzyc to rozped z giewontu bys musial brać 😅 

Mi sie udalo odkrecic sprzeglo pneumatem lidlowskim i kompresorem 24l ale na przewodzie chyba 26mm czy 21. Ale to bylo "pucenie" a nie robota - 3 uderzenia i dobijanie butli na full i moze za 3 razem puscilo. Teraz mam kompresor 150l i ida takie rzeczy bajecznie :)

najprosciej pozyczyc pneumata i dobry przewod jak nie chcesz inwestowac albo podjechac na wulkanizacje. Moze znajomy jakis ma solidnego akumulatorowego i pozyczy? Jak nie to lidl sprzedawal tez elektryczny klucz udarowy moze dac rade sobie ale nie musi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał możliwość pożyczyć to bym tak zrobił. Jeździłem nawet po miejscach, w których wypożyczają różne narzędzia, ale tego typu nie mieli. A jak ja mam jechać do pierwszego lepszego zakładu - muszę złożyć wszystko do kupy, założyć osłonę, tłok sprzęgła, bo bez tego nie ruszę z miejsca. Następnie na miejscu wszystko znów odkręcać, bawić się na parkingu pod warsztatem - moim zdaniem to mija się z celem. Z tego wszystkiego już bym wolał do warsztatu typowo motocyklowego pojechać i zapłacić za usługę. Taki klucz być może kiedyś też się przyda, może trzeba będzie koło w samochodzie odkręcić? Jak tam 200 - 300 zł to nie zbiednieję aż tak, ale wolę mieć jednak swoje, niż pożyczać. 

 

A tak przy okazji, to jaki jest moment dokręcania zębatki i śruby zabezpieczającej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewniany gruby klocek w koło i zaprzyj o wahacz. Nie pierwszy, a szósty bieg. I o łańcuch się nie martw. Przy porządnym odwinięciu przenosi dużo większe siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nieaktualne ale jeżeli chodzi o podnośnik typu żaba to kupiłem taki ze względu na wysokość podnoszenia 550mm i polecam,podwójny tłok robi robotę.Z minusów to waga,jeżeli trzeba przenieść to jest masakra.

https://allegro.pl/oferta/podnosnik-niskoprofilowy-zaba-95-550mm-bjc-4t-guma-7453098690?reco_id=6cb846d8-c089-11ea-8562-b02628c80400&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

 

Ktoś tu polecał klucz pneumatyczny Facom,ja również polecam tą firmę,oczywiście najlepsze klucze od zawsze są CP chicago pneumatic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stety, albo niestety - kupiłem dziś pneumata. Około 250 zł dałem za Goldenair NST 5040F mający niby 1350 Nm. I albo moja 24 litrowa sprężarka nie dała rady, albo klucz nie dał rady, bo nakrętką od zębatki ani drgnęła. Co prawda, aż tak drastycznie powietrze nie spadało, ale kilka razy pokręciłem gdy była na Full naładowana, potem poczekałem aż dobije do końca i znów kręciłem, i tak kilkanaście razy, aż zrezygnowałem. Ale przejechałem się autem do takiego porządnego zakładu wulkanizacyjnego, powiedziałem w czym rzecz i kazał przyjechać. No więc zatargałem go ręcznie, bo wszystko zdemontowane. Napociłem się pchając go jakiś 1 km. Dali mi pneumata i jechana. Oczywiście, kilka razy musiałem trzepać nim, bo za pierwszym razem nie poszło, ale jakoś się udało. Po kilku chwilach wszystko było już gotowe. I z powrotem pchanie go do domu. I niestety, siła tego klucza była tak duża, że trochę zużył mi się kwadrat na nasadce i przedłużce, a to wszystko firmy yato. No i tak wygląda zębatka po 47 tysiącach kilometrów. 

 

20200708_171922.jpg

20200708_171757.jpg

20200708_190846.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, seebst napisał:

Stety, albo niestety - kupiłem dziś pneumata. Około 250 zł dałem za Goldenair NST 5040F mający niby 1350 Nm. I albo moja 24 litrowa sprężarka nie dała rady, albo klucz nie dał rady, bo nakrętką od zębatki ani drgnęła. Co prawda, aż tak drastycznie powietrze nie spadało, ale kilka razy pokręciłem gdy była na Full naładowana, potem poczekałem aż dobije do końca i znów kręciłem, i tak kilkanaście razy, aż zrezygnowałem. Ale przejechałem się autem do takiego porządnego zakładu wulkanizacyjnego, powiedziałem w czym rzecz i kazał przyjechać. No więc zatargałem go ręcznie, bo wszystko zdemontowane. Napociłem się pchając go jakiś 1 km. Dali mi pneumata i jechana. Oczywiście, kilka razy musiałem trzepać nim, bo za pierwszym razem nie poszło, ale jakoś się udało. Po kilku chwilach wszystko było już gotowe. I z powrotem pchanie go do domu. I niestety, siła tego klucza była tak duża, że trochę zużył mi się kwadrat na nasadce i przedłużce, a to wszystko firmy yato. No i tak wygląda zębatka po 47 tysiącach kilometrów. 

 

20200708_171922.jpg

20200708_171757.jpg

20200708_190846.jpg

Bo do udaru sa specjalne nasadki :) a jaki przewod powietrza miales do tego klucza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpierw próbowałem na tym spiralnym, a potem zmieniłem na taki o średnicy wewnętrznej takiej samej jak złaczka. Nie pamiętam średnicy...

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo do udaru sa specjalne nasadki a jaki przewod powietrza miales do tego klucza?
To raz a dwa, ze nie warto zakladac przedluzek o ile nie jest to konieczne. Moc odkrecania spada wtedy.
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kluczy udarowych są specjalne nasadki i przedłużki kute,zazwyczaj czarne.Klucz za 250zł to podana jest max siła udaru u Ciebie 1350,a w rzeczywistości będzie miał 700Nm.Yato to taka tania marketówka,nadaje się do odkręcania koła w rowerze,gdybyś miał porządną przedłużkę to klucz pneumatyczny by jej nie rozbił,ale jest prawdopodobieństwo że może pęknąć dlatego kupuje się kute.Kompresor pomimo małego zbiornika będzie dawał rade,do kluczy potrzebne jest ok 6-7bar,a więc jak nabije zbiornik to ma odpowiednie ciśnienie.Inna rzecz że gdybyś długo odkręcał to może zabraknąć ciśnienia i trzeba odczekać aż nabije.Z tanich narzędzi polecam Honiton.A jeszcze tańszych to kupiłem walizkę Magnuson w castoramie za 400zł z dożywotnią gwarancją i naprawdę daję radę.Obydwie grzechotki działają a jedynie ukręciłem dwa torxy,ale dokupiłem z Bety i wymieniłem w nasadce bez zgłaszania na gwarancji tak że nie wiem jak by się na to zapatrywali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.