Skocz do zawartości

Strzelanie Z Tłumika


Gość Sch4bik
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Pisalem juz o tym, ale waszym problemem jest ze nie czytacie tego co jest napisane w temacie, tylko piszecie nastepne posty.

Niestety nauka to jest przede wszystkim czytanie a nie pisanie, a jezeli to b konkretne.

Iglice bez rowkow mozna przerobic wypilowujac rowki w odleglosci 2mm na iglicy pilnikiem iglakiem i to nie cale okregi dookola iglicy tylko wglebienia po obu stronach iglicy zeby zawleczka miala za co zlapac ( jezeli oczywiscie nie chcecie kupowac drogich iglic akcesoryjnych ).

 

Przed jakakolwiek robota sprawdzilbym poziom paliwa ( czy jest fabryczny ), a jezeli tak to dymienie na srednich obrotach swiadczy o wyrobieniu dyszy iglicy, lub samej iglicy i moze to trzeba przede wszystkim zrobic tzn obejrzec te czesci ze szklem powiekszajacym i sprawdzic czy nie sa wyrobione.

Te elementy w gaznikach Mikuni zuzywaja sie juz po 30 tys km tak dla porownania.

Jaki przebieg ma twoj Bandit ?

Colortune niewiele ci pokaze bo sluzy glownie do ustawiania wlasciwego skladu mieszanki na wolnych obr, a ciezko ja obserwowac jadac moto na srednich obrotach :)

Spalanie przy odpowiednich obrotach, a wlasciwie odpowiednim zakresie uchylenia przepustnic bada sie sprawdzajac swiece, ale to osobny i dosc dlugi temat wiec tu f go nie bede meczyl.

 

 

 

Już tłumaczę co i jak:

1) Wyrobienie elementów - motocykl do tej pory pracował idealnie (kolor świec prawidłowy), zmieniono wydech - zaczęły się dziwne rzeczy z mieszanką. Tylko tyle było zrobione. Prawdopodobnie przelot ma zbyt dużą średnicę - stąd całą akcja. Chodzi tylko o kwestię skorygowania tego gaźnikami. Jeżeli się nie uda - będzie zmiana tłumika. DB killera brak.

2) Wypiłowanie rowka na iglicy czy jakakolwiek zmiana wysokości montażu raczej nie wchodzi w tym przypadku w grę ponieważ iglice wyglądają tak jak w załączniku. Jest to jeden na stałe zespolony element. Nie da się tego rozebrać i zmienić wysokości tej podkładki, na której iglica wisi w przepustnicy, stąd moje pytanie - gdzie kupić iglice akcesoryjne, lub czy da się tą sytuację zmienić bez zmiany iglicy (któraś dysza?)?

post-1120-0-37437200-1300390520_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz szczescia kolego, wszelkie gaznikowe przerobki byly do zrobienia z poprzednikiem twego Bandita, uzywajacym gaznikow Mikuni, ty najwyrazniej masz gazniki Keichin z ostatniego roku produkcji moto przed zastosowaniem wtrysku.

Nic do tego rocznika nie ma, oprocz calych gaznikow z rozbitych motocykli.

Zmiana wnetrza gaznika na kit Dyna przyniesie przede wszystkim wieksze zuzycie paliwa, oprocz niewielkich przyrostow mocy max.

Ja bym wrocil do oryginalnego tlumika jezeli silnik na nim nie dymil, bo to najprostsze i najtansze rozwiazanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik w ASO SUZUKI jak go pytałem o te strzały z komina powiedział że jest to jak najbardziej normalny objaw w przypadku przelotu , na początku to strzelanie średnio mi się widziało ale to kwestia oswojenia się z tym :lol:

 

Wczoraj zrobiłem pierwsze 30 km z nowym dedykowanym przelotowcem IXIL-a. Po mniej więcej 15 kilometrach, po odpuszczeniu gazu przestał strzelać serią na korzyść pojedynczych, przypadkowych wystrzałów... no, może głuchych puknięć cool.gif Nie zauważyłem spadku mocy, dziur, lub innych złych objawów w żadnym zakresie pracy silnika. tak czy siak regulacje trzeba by zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja zagadnę w tym temacie.

W sv 1000 (wtrysk) przy każdorazowym zejściu z obrotów, strzela za często jak dla mnie, i nie są to żadne puffnięcia, tylko strzały jak w customowych chopperach (pewnie ogień też idzie). Tłumiki Laser Duo-tech :)

Podejrzewam nieszczelność w kolektorze, albo luzy zaworowe. Sprzęt jest świeżo po zakupie, więc jeszcze przy nim nie grzebałem, a moja wiedza o wtryskach jest sporo mniejsza niż o gaźnikach.

Wg poprzedniego właściciela, wszystko było ok, strzelał tylko sporadycznie na gwałtownych dohamowaniach. A teraz to wstyd jechać przez miasto (blenda na oczy i "byle szybciej") :D wali w kominy jak HD

Macie jeszcze jakieś pomysły?

Swoją drogą, wydech ma seryjnego DB killera, a i tak pracuje jak boxer w subaru na wyścigu WRC (dB-mierz po krótkim wahaniu chyba się zesrał lub zawiesił :) ), więc coś muszę wykombinować na badania techniczne :)

Edytowane przez wiśnia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij ten wydech i sprawdz czy poprzedni wlasciciel wogole zalozyl nowe uszczelki na wejsciach w glowice i jaka jest szczelnosc miedzy rurami wydechowymi a tlumikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij ten wydech i sprawdź czy poprzedni właściciel w ogóle założył nowe uszczelki na wejściach w głowice i jaka jest szczelność miedzy rurami wydechowymi a tlumikami.

 

No właśnie na dniach odwiedzę moto-wydech pod warszawą, żeby poprawili, bo chyba wykryłem drobne nieszczelności na łączeniu z tłumikami. I może mi przy okazji spolerują kolektory :D

Dziś podpytałem kumpla, że dopiero po zmianie map zapłonów podobny problem mu ustąpił. Mam nadzieję, że poprzedni właściciel nic nie skaszanił przy zakładaniu przelotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wtrysku paliwa komputer ma dosc duza mozliwosc reakcji na zmiane parametrow wydechu i wydech dedykowany nie powinien sprawiac problemu. Dlatego przede wszystkim podejrzewam niedokladnosc montazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.