Skocz do zawartości

Śruba Spustowa Oleju..what The Fuck ?


Wojtuniunia
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

krótko..10 rodzai kluczy..pneumat na max siłe..żabka..sruba nawiercona wiertłem 7-ką..wykrętak jak palec i ani drgnie..jeszcze jeden ruch i napewno by coś jebło, jutro powtórka z rozrywki ale jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie ale po paru lekkich "strzalach" puscila. Ciezki problem :/ Moze puknij ja pare razy i pusci powoli

 

 

 

Wybacz ze tak oczywiste stwierdzenie, ale czy w dobra strone krecisz ?

Edytowane przez cyb3rm4n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w tą stone!!

 

 

 

spam.gif

sooory tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wale w nią młotkiem i nic..no strzelił bym sobie teraz w łeb jeśli ktoś mi powie że tutaj jest lewy gwint..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak Ty ja przykręcałeś że teraz ani ruszy...?? U mnie problem był podobny jak zakupiłem moto i niemało się natrudziłem ale dobry klucz nasadowy i konkretna metrowa przedłużka i na zryw puściła bo jak się ciągnęło to całe moto szło w bok razem z osoba która je przytrzymywała a śruba nie, dopiero jak szarpnąłem mocno to dało radę, przy tym nie uszkodziłem śruby czy gwintu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest normalny gwint, siedząc z lewej strony motocykla, kręcisz w lewo :)

Nic na siłę... weź większy młotek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojtam ojtam, czepiasz się :P suma sumarum... w lewo! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie śruba poszła bardzo lekko,tylko ze już nie było gwintu:/:/

Ale już jest nowy gwincik:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wszyscy powiedzieli w którą stronę kręcić to ja powiem, że trzeba w drugą :P czyli w prawo. A dokładniej lekko spróbować dokręcić, jak się ruszy to wtedy w lewo. Tylko z tym kręceniem w prawo to ostrożnie, bo jak przesadzisz to gwint zerwiesz.

 

Inny dobry sposób to dmuchnąć sprężonym gazem (np. z naboju do paintballa CO2) na śrubę. Koniecznie na ZIMNYM silniku (inaczej może korpus pęknąć). Spowoduje to "skurczenie" się śruby i możliwość ruszenia.

 

W ostateczności palnik i dziura :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze spróbować nabić mniejszy klucz, albo migomatem przyspawać klucz to kołnierza śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ta sruba ma jeszcze szesciokat to tak jak Jab2 powiedzial.

Dlugie ramie, lekkie dokrecenie i szarpniecie w lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruba jest stalowa a miska aluminiowa .Nagrzej moto i wtedy odkręć.Na zimno idzie gorzej.Ja stosuje mój sławetny udar :) większość daje radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie ma na co juz klucza założyć to weż nakretke i przyspawaj w miare delikatnie do sruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no śruba już śruby nie przypomina..na pewno spawara jutro pójdzie w ruch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podgrzej chwilę palnikiem i "palcami odkręcisz", miałem kiedyś podobny problem w aucie, próbowałem wszystkiego tak że ze śróby został tylko okrągły walec. Podjechałem na warsztat aby przyspawali mi do owego walca wiekszą nakrętkę. Spawacz podgrzewając pozostałość po śrubie spustowej odkręcił ją palcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat o uporczywych śrubach już na pewno był, podpisujcie się pod te tematy, po co tworzyć wiele identycznych wątków :)....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, spróbuje to jutro dodatkowo palnikiem przykatować..

 

tematu odnośnie tej śruby nie znalazłem..a jest ona dość specyficzna i jak widać kilka osób miało z tym problem..porobię jutro fotki, zrobimy tutriala ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie też miałem ten problem po zakupie Bandziora. JAk odkręciłem to gwint już nie trzymał na 2 zwojach. Czasu na gwintowanie nie było, więc spuściłem olej dosyć dokładnie, przetarłem gwint, Loctite, zakręciłem z nową podkładką miedzianą i przejeździła cały sezon ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ten problem się pojawił. Już zamówiłem nową śrubę. Jak będę ją miał to wtedy i ja zabieram się za odkręcanie tej nieszczęsnej śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buahahah..wykrętak plus pneumat na niego na max siłe i c**j..wykrętak złamany sruba ani drgnie..śruby już praktycznie nie ma..zostaje wymiana miski..p*****le suzuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przerażaj mnie... Widzę że zanim przystąpię do odkręcania to muszę najpierw poprosić śrubę żeby nie była oporna :o

Edytowane przez Marqs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtecki wywierć obok dziurę, spuść olej, nagwintuj, wkręć śrubę, zalej olej i :vroom::P:P:P

A tak na poważnie to coś musi tam być nie tak. Ja niedawno zmieniałem olej i śruba poszła bez najmniejszych problemów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coś jest nie tak ale co ? nie może tam być lewy gwint..3 razy olej w tamtym sezonie zmieniałem bez problemu..jak k**wa pneumat nie daje rady, żabka metrowa..młotek i przecinak i k**wa wykrętaki wielkości palca się łamią to ja nie wiem o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.