Skocz do zawartości

Śruba Spustowa Oleju..what The Fuck ?


Wojtuniunia
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Może wcześniej gwint był już wyje...ny i ktoś potraktował go uszczelniaczem zastygajacym na amen . np cx-80 w wersji hard, przyjmując ze przy następnej wymianie bedzie nawiercal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coś jest nie tak ale co ? nie może tam być lewy gwint..3 razy olej w tamtym sezonie zmieniałem bez problemu..jak k**wa pneumat nie daje rady, żabka metrowa..młotek i przecinak i k**wa wykrętaki wielkości palca się łamią to ja nie wiem o co chodzi

 

Gwint na pewno jest prawy, za pierwszym razem jak zmieniałem olej wystąpił u mnie taki odruch że kręciłem odwrotnie. Sam się puźniej z siebie ś :lol: miałem. Spowodowane to chyba jest że korek wkręcany jest od spodu i nie patrzymy na niego z góry... dobra nie pisze więcej bo sam się pogubię. Generalnie jeżeli założymy nasadkę i grzechotkę skierujemy do siebie to ciągnąc w stronę tylnego koła dokręcamy, a przedniego odkręcamy korek. Życzę powodzenia, mam nadzieję że nikogo nie uraziłem ale sam się kiedyś na tym złapałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luz..tak też kręcę, do przedniego koła..ale ta sruba zachowuje się jak by była zespawana razem z miską..2 dni..100 sposobów..nie dało się, muszę szukać nowej miski

 

btw..i dalej nie bede wiedział jak ją wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dospawaj większą nakrętkę i wykręcisz ją w c**j stosując najlepszą wymyśloną metodę- bezrozumną siłę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wystarczy go odpalić i dać się nagrzać. Chociaż teraz jak już łba nie ma to raczej lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta śruba dosyć mocno wystaje, przyspawać do niej metrową rurę, nagrzać silnik i ciągnąć. W najgorszym wypadku zdjąć miskę i rozwiercić śrubę, i ew przegwintować otwór na większy, przynajmniej miski drugiej nie trzeba będzie kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, to ja mam miskę z 1250 K7 na sprzedaż ;):lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kukuryku bujaj się :lol: ps. a pasuje :D ?

 

podjęli się w motobradosie wykręcie tego i podobno sobie z tym poradzą..koszt w okolicach 100zł to i tak taniej niż jaka kolwiek używana miska

 

a tak to wygląda po 2 dniach

 

48967081.jpg

Edytowane przez wojtecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe :lol:

Nie wiem czy pasuje... Ale oglądając zdjęcia na aukcjach, to te wszystkie miski są takie same od lat ;)

 

Ej no, teraz ta śrubka ladnie wygląda :D Ja by mją dla lansu tak zostawił :lol:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu nie przylapiesz tam czegos migomatem? byle fajke czy klucz imbosowy nawet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lans to podstawa..w środku złamany wykrętak betowski ;)

 

Daniel..wykrętak bety jak pół palca..na to pneumat i..złamał się wykrętak..żadne spawanie tu nie pomoże

Edytowane przez wojtecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież do tego nie używa się pilnika i papieru ściernego !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież do tego nie używa się pilnika i papieru ściernego !!!!!

 

uznaję to za żart ;)

 

artur..wierz mi, próbowałem wszystkiego

Edytowane przez wojtecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kukuryku zawsze przy zakupie prosisz o dodatkowe zdjęcia miski olejowej , czy dopiero na miejscu patrzysz w jakim stanie jest śruba ?:D

 

Wojtecki ładnie to dojechałeś : ) Czytałem żeś dużo narzędzi już zużył , a próbowałeś z początku oczkowym to podejść z przedłużką z 2 metrowej rury , jak ten kawałek metalu jeszcze śrubę przypominał ?:D

 

P.S.Na drugie pytanie odpowiedź jest post wyżej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtecki jesteś moim idolem..

ale na serio jednocze sie w złości z Tobą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtecki jesteś moim idolem..

ale na serio jednocze sie w złości z Tobą...

 

napijmy się za to ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napijmy się za to ;)

wszystko w swoim czasie :D

widzisz powyżej do czego prowadzi pośpiech i zbędne emocje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja do swojej pierwsze podejście miałem wczoraj a następne w sobotę, ciekawe czy ja tez będę mógł się lansować na dzielni z taka śrubą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawajcie zrobimy konkurs kto będzie miał większy respekt na osiedlu ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tej okazji w temacie odkręcania śruby:

 

Jeśli ktoś chciałby odkręcić śrubę mocującą ramie lusterka

w B12 S (B6,5 chyba też) to niech sobie lepiej da spokój ;)

 

Chodzi o tą pojedynczą (czyli nie te dwie, które idą do ramy)

śruba jest porządnie wklejona i nie da rady jej inaczej usunąć

jak zeszlifować. Grzanie też nie pomagało. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dedykacją dla Wojteckiego i wszystkich w podobnej sytuacji życiowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdyby ktos chial odkrecic sruby mocujace stacyjke do polki , te dwie na torx z trzpieniem w srodku , to tez klejone na cos twardego , ale da rade . Udarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.