Skocz do zawartości

Problem Po Zmianie Wydechu Nan Blue Flame


nieaktywny1
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zawory zrobione wczoraj

synchro i skład mieszanki zrobione wczoraj

olej zmieniony w piątek

filtr powietrza wymieniony w środę

 

po wyjęciu DB killera moto ciężko się wkręca na obroty między 7-8 k rpm jest potężna dziura trzeba poczekać chwilę zanim się dalej wkręci, nie trzyma obrotów, gdy założę db killera moto ładnie się wkręca. Tłumik to Blue Flame dedykowany do mojego sprzęta. Co zrobić z gaźnikami aby było dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wałkowany wiele razy. Iglice do góry, możliwe że wymiana dysz głównych na większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to on wtedy dostanie więcej paliwa ? jak iglice do góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak On w modelu 2004 ma sobie iglice podnieść? Tam są stałe, z zapinką i klipsa brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to załamka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

esteroy - a zwykłe synchro robiłeś? Jaki masz kolor świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to załamka

Na pocieszenie: dobrze, że wczoraj zdecydowaliśmy się nie rozbierać gaźników w poszukiwaniu tych iglic bo byśmy mięli więcej roboty niż to warte :)

 

MetalBeast: Tak wczoraj robiliśmy. Przed zaworami i synchro było to samo.

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna jakby czysta bo niedawno ją czyściłem ale była okopcona chyba od krótkich przelotów ale to przed zmianą tłumika, inna ma kolor kawy z mlekiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś masz nie tak, bo wszystkie powinny mieć taki kolorek kawy z mlekiem 50/50 mniej wiecej. Wiadomo, cieżko żeby tak było, ale jedna okopcona to coś nie tak jest. Ale tu już chyba wiecej nic nie powiem, bo regulować gaźników nie potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz wsadzonego "tjuningowego" filtra powietrza, to nie baw się w żadne manewry z iglicami. W cytowanym wcześniej wątku Jack to wyjaśnił. Jest to konieczne, żeby dostroić całość układu zasilania przy wymianie filtra, dysz, i wydechu.

 

Jeśli wszystko jest wyregulowane na dB-killerze, to po wyjęciu tego ustrojstwa następuje szybsze uciekanie mieszanki przez otwarty komin i trzeba jeszcze raz wyregulować gaźniki - skład mieszanki. Tutaj standardowe ustawienia na nic się zdadzą.

 

Miałem ten sam problem po wymianie na dedykowany tłumik BOSa i wyjęciu dB-killera. Dopiero po regulacji (przez doświadczonego w temacie mechanika-silnikowca) Bandit dostał "pałeru" i nie krztusił się, o czym piszesz. Efekt uboczny - spalanie wzrosło :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak On w modelu 2004 ma sobie iglice podnieść? Tam są stałe, z zapinką i klipsa brak.

 

he he ja tam aż tak się nie zgłębiałem w jego gaźniki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o podkładkach słyszeliście? To raz, dwa to zawsze można przetoczyć iglice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o podkładkach słyszeliście? To raz, dwa to zawsze można przetoczyć iglice :)

grubosc podkladek zdaje sie 2mm ,mniej wiecej tyle wynosi skok w regulowanych iglicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te iglice są pod tymi pokrywkami patrząc od góry na gaźniki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak. Zobacz na fotki które wrzucilem w temacie o zdławieniu. Zrzucasz bak i odkręcasz kopułkę. Tylko uważaj bo sprężyna ją wypchnie jak odkrecisz 4 śruby. Klips trzymający iglicę to ten zielony bajer na przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wyjmujesz DB kilera, skoro moto bylo regulowane z nim ???

Trzeba bylo robic regulacje bez niego i wtedy byloby dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto było regulowane właśnie bez db killera

Edytowane przez esterboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bylo dobrze ???

Ale jesli przy 7 - 8 tys obr jest dziura to iglice w gore.

I wlasnie trzeba podlozyc podkladki.

Gorzej jak trzeba je opuscic :)

Edytowane przez Adam M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez db killera było regulowane i na każdych obrotach było równo. Po włożeniu db killera nie było co regulować, bo również było równiutko.

 

Tak więc problem rozwiązują zapewne tylko iglice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to u mnie wygląda po zdjęciu pokrywki gaźników, więc podkładkę dać ? na ten szpikulec :) ile podnieść mniej więcej, od dołu są dwie dziurki tak ma być ?

 

e8d97cd258e3d0c9m.jpg 3b58c7196a504423m.jpg

Edytowane przez esterboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóż jedną podkładkę na iglicę, od strony szpikulca.

Po złożeniu tak jak na drugim zdjęciu iglica ma wystawać krócej o grubość podkładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Male plastikowe podkladki grubosc 2 mm.

 

Pamietaj ze wszystkie synchro i regulacje srubami odnosza sie do zakresu wolnych obrotow i samego wejscia z nich wyzej.

1/8 - 1/4 otwarcia przepustnicy - to reguluje podciecie ( nazywam to "usmiech" ) przepustnicy.

1/4 - 3/4 otwarcia przepustnicy - reguluje iglica, dysza iglicy i rozpylacz.

3/4 - pelne otwarcie reguluje wielkosc dyszy glownej.

 

Wszelkie regulacje gaznika zaczynamy na dyszy glownej, potem srednie obroty, na koncu wolne a potem synchro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.