Skocz do zawartości

Gaźniki - Problemy Po Czyszczeniu Gaźników


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nie jestes w stanie nigdy wkrecic idealnie srubek od mieszanki tak jak były.Tak samo synchro,jak ustawiałes to wiesz dobrze,ze wystarczy lekko dotknac srubki i wartosci na waku zaraz skacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • qnerk

    9

  • nieaktywny7

    4

  • czala1

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sprawdzałeś czy gaźniki nie puszczają paliwa? mi to wygląda na puszczanie paliwa przez oringi do tego zasyfione dysze podczas składania., zapewne odpala się tez ciezko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój opis przypomina mój problem, dopóki nie zacząłem czyścić gaźników moto paliło na dotyk i jeździło bez problemu:) - twoje objawy wskazywały tylko na brak synchro, jak nie masz potrzeby nie grzeb w gaźnikach :)

Sprawdź czy dobrze poskładałeś gaźniki, porównaj wszystkie ze sobą. Ustaw wstępnie przepustnice w takim samym położeniu - na otwarciu minimalna szczelina

Jeśli śrubki od ilości składu powkręcałeś tak jak były to pewnie problem tkwi w synchronizacji gaźników.

Masz jakiś dobry wakuometr do tego? Kilka razy ustawiałem na domowym - ale naczynia połączone wolno reagują i dopiero po zapożyczeniu Carbtune ustawiłem prawie że idealnie.

Po czym na całe szczęście skończyły się moje problemy z gaźnikami:) jak na razie ;)

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak :

Odpala ładnie, lepiej niż przed czyszczeniem. O które oringi chodzi? Możliwe, że przez brak jednego oringa przy dyszy od mieszanki może się tak dziać?

Zaślepki pozakładane.

Wszystko wydmuchane PORZĄDNIE kompresorem.

A przepustnice ustawiłem "na oko" i mogę powiedzieć, że gdy ma normalne obroty to widać różnicę, bo już trzymają się na stałym poziomie a nie falują jak przed czyszczeniem. Wakuometry oczywiście kupiłem i po regulacji zrobię porządne synchro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, no nie wiem. Mieszanka ustawiona tak jak była, może inaczej o max.1/10 obrotu, a wcześniej było ok.

Myślałem, że znalazłem przyczynę, ale jednak to nie to.

post-5287-0-79234300-1349111457_thumb.jpg

Na zdjęciu element zaznaczony na czerwono. Po prawej stronie, czyli 4 gaźnik ma to miejsce zaślepione, a pierwszy nie. Ale zatykając to miejsce nie było znaczącej zmiany. Mimo wszystko rozumiem, że to miejsce ma zostać zaślepione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wakuometry oczywiście kupiłem i po regulacji zrobię porządne synchro.

 

Jeśli gaziory ustawiłeś tak jak poprzednio, zrób to synchro, sprawdź czy dasz radę ustawić równe ciśnienia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wyjąłem gaźniki i tak:

W pierwszym gaźniku brak podkładki i oringa pod dyszę mieszanki, w drugim brak oringa, w pozostałych wszystko jest.

Gaźniki suchutkie, więc nie leją nigdzie.

Przepustnice ustawiłem po raz drugi "na oko" trochę lepiej, bo jednak była różnica w ustawieniu.

Na dniach dokupię origni i podkładkę i dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wszystko poskładane od nowa, przed synchro chodził w miarę ok. Podpiąłem wakuometry i zaczęły się schody. Za nic nie można go wyregulować. Gdy uda się ustawić"jako tako" to po dodaniu gazu wskazówki inaczej się ustawiają i strasznie powoli spada z obrotów. Zła mieszanka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano jeszcze raz zabrałem się za synchronizację. Udało się ją wykonać, ale nie do końca, na wolnych wskazówki są tak samo ustawione, po dodaniu gazu spadają w dół, idą w górę na praktycznie tą samą skalę i opadają znów na taki sam poziom na wolnych. Niestety jest jeszcze kilka problemów. Na wolnych trochę faluje i podczas jazdy np. jeśli mam 2k obrotów i dam manetkę w opór to motor przymuli przez kilka sekund i dopiero po chwili się wkręci. Dobrze mniemam, że dostaje za dużo paliwa i muszę wykręcić dysze, jak pisał qnerk? Po wykręceniu synchro od nowa?

 

Żadnych wysokich wolnych obrotów, ani strzelania w wydech już nie ma.

Edytowane przez Lukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz sprzęt który ma 15 lat, i pewno historię wielu właścicieli. Skąd pewność że "tak jak było" jest dobrym ustawieniem.

Ustaw na wartości fabryczne - ząbek na igle, wykręcenie śrubek składu mieszanki, sprawdź czy dysze masz standardowe. Na ustawieniach z manula powinno działać poprawnie, jak nie działa to może to coś innego np oring, uszczelka, syf itp.

PS

Do szukania lewego powietrza używałem "auto startu". Psikasz w okolice podejrzane o zasysanie powietrza i obserwujesz spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta pewność stąd, że jeździłem chwilę tym moto i wiem jak jeździło, jak się zbierało, kolor świec był ok. Wszystkie miejsca, w których mógł ciągnąć lewe zostały sprawdzone i wyeliminowane niedoskonałości. I od razu zaczął inaczej chodzić (brak strzelania w wydech, wolne obroty normalne) a ustawienie gaźników było cały czas takie samo. Dodam, że mam dysze wykręcone o 3.5obrotu, a jeśli się nie mylę, to serwisówka podaje 3 obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz seryjny wydech i dysze wykrec tak jak podaje serwisówka, jeśli będzie wolno schodził z obrotów wtedy zwiększ mieszankę, jak zacznie dobrze schodzić z obrotów wtedy przejedź ok 5-10km i sprawdź kolor świec. Ja u siebie musiałem robić wszystko na wyczucie bo niestety nie mam świecy colortune. moze też być opcja taka jak u mnie że minimalnie zsunął się gumowy króciec który łączy airboxa z gaźnikami i zasysał wtedy lewe powietrze ale mowiles ze wyeliminowałeś to. Filtr powietrza masz czysty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza nowy i nigdzie już nie ciągnie lewego powietrza. Ładnie schodzi z obrotów, ale jak pisałem wyżej, po nagłym odkręceniu manetki przymula i obroty trochę falują. Ponawiam pytanie : Zbyt bogata mieszanka? Wykręcić o 0.5obrotu dysze od mieszanki i po tej operacji ponowne synchro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak? sprawdź i wtedy ocenimy po kolorze jaka jest mieszanka, jak będą czarne to zbyt bogata, jeśli białe to zbyt uboga. powinny mieć kolor kawy z mlekiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 years later...

Witam wszystkich,

 

Niedawno kupiłem GSF 600s , jest to mój pierwszy motocykl na którym zaczynam przygodę,

 

W momencie zakupu Bandit nie odpalał więc wysłałem gaźniki do profesjonalnego czyszczenia,ew wymiany części oraz ustawienia do wartości fabrycznych,

 

Po zamontowaniu gaźników Bandit odpalił bez najmniejszych problemów jednakże pracuje nieregularnie tylko na 3 oraz 4 cylindrze,

Dopiero po wkręceniu na 5 tyś obrotów i więcej zaczyna palić na wszystkich jednak później sytuacja wraca do punktu wyjścia,

 

Drodzy koledzy przeczytałem już wiele postów jednakże nie znalazłem żeby ktoś miał podobny problem :(

 

Proszę o pomoc grupowiczów,

 

Świece nowe (na starych jest to samo )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Niedawno kupiłem GSF 600s , jest to mój pierwszy motocykl na którym zaczynam przygodę,

 

W momencie zakupu Bandit nie odpalał więc wysłałem gaźniki do profesjonalnego czyszczenia,ew wymiany części oraz ustawienia do wartości fabrycznych,

 

Po zamontowaniu gaźników Bandit odpalił bez najmniejszych problemów jednakże pracuje nieregularnie tylko na 3 oraz 4 cylindrze,

Dopiero po wkręceniu na 5 tyś obrotów i więcej zaczyna palić na wszystkich jednak później sytuacja wraca do punktu wyjścia,

 

Drodzy koledzy przeczytałem już wiele postów jednakże nie znalazłem żeby ktoś miał podobny problem :(

 

Proszę o pomoc grupowiczów,

 

Świece nowe (na starych jest to samo )

 

Pozdrawiam

https://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-się-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.