Skocz do zawartości

Bandit 600 - Zdławiony Silnik - Jak Odblokować ? By Sopel


Matis
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

co wy tak kupujecie popsute maszyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popsute w jakim sensie..?

Dzis usłyszałem , ze przez to zdlawienie serce jak dzwon..mniejsza z tym bo nie idzie.

 

W Niemczech, Francji (ojczyzna mojego moto) z biegiem czasu (pasiadania PJ) można dosiadac mocniejszych maszyn

stad te zdlawienia mocy..

 

Pytanie czy w 1250K7 zdejmuje sie jakos inaczej blokadę niż w/w postach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dural ile masz koni w papierach jak masz 100 to masz full wersję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawne B6 wkręca się ma maks obroty na każdym biegu i ma ok 80 kucy. Jak tak nie jest to zepsute. Czyli kastrowane = zepsute

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa logika obiezyswiat zdlawiony=zepsuty.

Jak słyszałem zdławiony = zdrowe serce (silnik) .

Edytowane przez Dural
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jezdził 50 tyś po francji i zawsze był zdławiony :o Mam go od pierwszego właściciela i jestem tego pewny. Dopiero ja go odblokowałem.

Ostatnio mój kumpel mechanik robił mi przegląd przy okazji regulacji zaworów i mówi, że praktycznie nie widać zużycia na wałkach ani na łańcuszku rozrządu. Wg mnie to właśnie zdławione są w ciekawym stanie, bo nikt ich nie zamęczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Sorry że odświeżam temat, ale muszę ^^ Miałem zdławionego bandziora 600N z 97r. Kupiłem go z Niemiec i ze 2 miesiące temu chciałem go odblokować bo jechał maxymalnie 140km/h. Wszystko ładnie pięknie pojechałem do kolegi CALANTHE rozebraliśmy gaźniki no i w gaźnikach okazało się że są dziurki do zatkania. wszystko zatkaliśmy poksyliną..., zrobiliśmy synchro. Wracałem do chaty czuje petarde przedtem max 140 teraz mogłem jechać 170 i jeszcze był zapas mocy... Ale jak dojechałem do chaty czułem stopniowy spadek mocy. Pomyślałem że poxsylina z dziurek wypadła, ok mówie że spróbuje kleju który sie zmienia w AMELINIUM :lol: ! Dzisiaj rozkręciłem znowu gaźniki obejrzałem je, a dziurki są wszystkie zatkane.... Wiecie może w czym tkwi problem??

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w starych banditach filtr paliwa jest w kraniku??

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kraniku jest taka siateczka.... U mnie nie wiem jakim cudem ale zatkał się otwór ten wyżej, do pozycji kranika ON i teraz muszę jeździć cały czas na Rezerwie :slash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za info jutro będę grzebał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra sprawdziłem filtry paliwa, w kraniku było czysto, wywaliłem przy okazji syf ze środka z baku, na wężyku nie widziałem żadnego filtra... wyjąłem cały wężyk prowadzący z baku do gaźnika prześwit był więc zapchany nie jest. Przejechałem się dzisiaj i moto jechało maksymalnie 150 na 6 biegu i miało 8,5 tysiąca obrotów... Jakieś inne pomysły co to może być? czy regulacja zaworów i synchronizacja coś da?

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat dławienia b6 na tym forum jest wylatany jak tirówka przy krajowej.

http://polishbanditc...kowac-by-sopel/

kolego chyba nie przeczytałeś dokładnie tematu... ten krok mam już za sobą mając "na chwilę" oddławionego bandziora jechałem więcej niż 150 a teraz znowu moc spadła...

 

Edit:

Zastanawiam się czy to może być wina krućców ssących. Zauważyłem że niektóre są lekko pęknięte, nie wiem czy czasem nie zasysają lewego powietrza. Aha i chciałbym dodać że na niższych biegach moto kręci do końca czyli do 12K obrotów...

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw sobie zaworki na początek a później najważniejsze to zrób synchronizacje gaźników ja jak miałem rozregulowany to V-max to 160 było i też myślałem że zdławiony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zawory miałem 6 tys temu ustawiane, ale mogły się rozregulować trzeba będzie spróbować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie zaworki do ustawienia, bo przy niższych obrotach daje dziwny dźwięk jakby zaworowy :P membrany sprawdzałem i były całe jak rozbierałem gaźniki żeby sprawdzić czy wszystko jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.