Skocz do zawartości

Bandit 600 - Zdławiony Silnik - Jak Odblokować ? By Sopel


Matis
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Przepustnice sprawdzasz bez wyjmowania gaznikow zdejmujac same pokrywki i przepustnice z membranami, oczywiscie jesli mowimy o przepustnicach podcisnieniowych. Sa tak zrobione ze nie mozna tam niczego sknocic i zlozyc mozna je tylko w jeden sposob.

Przy okazji oprocz sprawdzania czy przepustnice nie maja otworkow sprawdzasz ze szklem powiekszajacym stan membran, bo ich przetarcie spowoduje podobnie efekty do opisywanych przez ciebie ( brak wejscia na obroty pod obciazeniem. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że trafiłem na pozytywnie zakręconych ludzi. Co do cytrynówki to nie ma problemu mój dobry kumpel wyrabia litrami. heh dobrze kopie. A drugi przysmak to wódka australijska, robiona w wielkopolsce heh to jest dopiero rakieta, można mieszac z wszystkim, a na drugi dzień jak nowo narodzony.

Także dogadamy się na pewno, zrobi się pogoda to możemy podleciec z kolegą do Wrocka.

Przy okazji można zrobic grila na rozpoczecie sezonu i razem ruszyc gdzies na dobrą traskę wypróbowac pełne obroty na suzi

Co wy na to??? jako że robiłem grila w listopadzie i grudniu dla mnie każda pogoda jest dobra. Myślę, że uda się zgrac w Marcu.

Qnerk piszesz tylko dzień, godzine kiedy ci pasuje i jesteeeemmm, lub jestesmy.

Pozdrawwiam.

Mój numer kopułek też 901.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Adam. Czyli opcja pękniętej membrany też jest możliwa w tym wypadku? Nawet jeśli motocykl chodzi idealnie równo i wkręca się na obroty na jałowym biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na peknietej napewno nie ale czasami membrany przecieraja sie robiac male dziurki niewidoczne golym okiem, wowczas uszkodzenie wyjdzie przy obciazeniu moto czyli jezdzie nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odblokowania to dajcie mi tydzień i jestem do waszej dyspozycji - grill też będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phobos, chyba mam tak samo. Kopułki 901 - czyli bez ograniczenia, a motór idzie 140, wysiłkiem 150, a 160to z wiatrem w plecy, albo jak się do baku przytulę. Jednym słowem lipa. Jak rozbebeszę gaźniki to czym mogę zakleić otwór ? Klej epoxydowy - 2 składnikowy jakiś? Może podasz nazwę? Rozumiem, że duże siły tam nie występują i kleju do cylindra nie wydmucha? ;]

 

Robiłem to właśnie dwuskładnikowym distalem, chyba w wersji "rapid". Ja w swoich przepustnicach w dziurkach przed ich zaklejeniem zrobiłem takie poprzeczne rysy pilniczkiem, żeby klej miał się za co złapać - coś jakbym je nagwintował. Po wyschnięciu kleju, zeszlifowałem nadmiar na gładko i założyłem do gaźników. Całą operację robiłem bez wyciągania gaźników. Po zdjęciu baku dostęp do kopułek i membran pod nimi jest bezproblemowy. Przelatałem od tamtego czasu ok 2 tys. km i nic się nie stało, mimo testowania nowych osiągów bandyty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phobos - czyli da się. No to git. Tylko czasu trzeba, przy okazji jakieś fotki pyknę... no chyba, że mam zdławiony gdzieś indziej, albo wcale nie zdławiony, tylko to coś innego :blink: bądźmy dobrej myśli. Moto hibernuje od końca października i praktycznie go nie tknąłem. A już korci, żeby coś porobić przy nim a poźniej heja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie w marcu można pomyślec jak aura będzie lepsza. Chociaż teraz nie ma dnia kiedy nie myślę o jeździe. Codzinnie szperam po forach co w trawie piszczy.

Sprawdzcie sobie ten adres 4ride.pl, zakupiłem tam właśnie buciki i spodnie, w końcu dorobiłem się całego stroju.

Ciekawe promocje na niektóre rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, kopułki 901 i wkręca się dobrze tylko do 7000 obrotów. Może ktoś posiada zdjęcie przepustnicy z pokazanymi tymi dziurkami, tak żeby przez przypadek nie zakleić jakiś innych, potrzebnych:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj zakleiłem dziurki w moich przepustnicach klejem epoksydowym, pali dobrze, na obroty wkręca się dobrze, ale jeszcze go nie próbowałem bo za zimno. Jestem dobrej nadziei.

 

 

 

mogłeś jakaś fotkę zrobić, no chyba ze nie ma tam nic do pomylenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące panowie, że mam gaźniki do B6 95-99' nie zdławione, które mogę odsprzedać, mogę je rozczłonkować i dać "na części" - w takim przypadku zostawiłbym sobie jedną membranę jako zapas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla dobra ogółu mógłbyś zrobić zdjęcia nie zdławionych przepustnic i kopułek. Wtedy sprawa będzie całkowicie jasna.

 

tak, jak bedę miał chwilę żeby skoczyć po gaźniki i je rozkrecić.

Natomiast w zeszłym roku, gdy robiłem serwis gaźników zrobilem fotkę - znalazłem ją właśnie na kompie i już wrzuciłem do galerii. Widać na niej przepustnice z każdej strony, a kopułki po prostu mają wystający stożek na środku który wchodzi w środek sprężyny aby ją przytrzymać i... nic poza tym.

http://polishbanditcrew.pl/index.php?app=gallery&module=images&img=2087 - powiększenie zdjęcia wsakazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zwrócić uwagę, że gaźniki po 2000r mają plastikowe przepustnice podciśnieniowe, a całe gaźniki trochę się różnią od tych przed 2000r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Wykręciłem przepustnice i zrobiłem zdjęcie. Tak jeszcze dla pewności, to te cztery otwory trzeba zakleić?

 

zdjecie1

zdjecie2

Edytowane przez FuckerSiwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te od frontu zaklej, a te na dole zostaw.

qnerk - dlaczego jeden, jak w oryginalnych one są tak jak widać na dole, czyli 2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... byłem świecie przekonany że jeden jest od dołu - sprawdzę jutro i się upewnię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K***a pośpieszyłem się i wszystkie cztery zakleiłem, dobrze ze tylko w jednej sztuce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym kleisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem poxiline w domu i jej użyłem do tego zabiegu, wygląda solidnie i mam nadzieje ze tak będzie :vroom:

 

I jeszcze zdjęcie jak mi to wyszło

zdjecie

Edytowane przez FuckerSiwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie ładnie hyhy :]

Odporne to to jest na drgania i paliwo ? Ja się trochę obawiam, że mi coś zassie do silnika :( No ale też muszę się w końcu zabrać za oddławienie skastrowanego bidoka.

Zdaj relację jak poskładasz i ci spod tyłka ucieknie!

Trzeba coś przy gaźnikach robić po tej akcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem się w końcu za to, bo kumpel, który miał mi pomóc od chyba grudnia (...) jakoś się nie kwapi, a poczytałem co i jak tu na forum, do tego FuckerSiwy mnie zmotywował i teraz jestem na tym etapie:

x

 

:]

fajnie, bo to prosta sprawa się tam dobrać i jak mówił qnerk nawet gaźników ściągać nie trzeba. Cała operacja zajęła z 30min, nie licząc przygód ze śrubkami w ilości 3, które nie drgnęły i pięknie się krzyżaki obróciły :( myślałem, że dobry wkrętak da sobie radę, ale nawet po rozpiłowaniu śruby na płaski ciężko było. Ale poszło. (przygarnę śrubki do kopułek!)

 

Teraz pytanie zasadnicze: czym zakleić dziury od frontu? Poxilina mnie nie przekonuje. Może jakiś 2-składnikowy klej z funkcją uzupełniania ubytków, odporny na benzynę by się nadał? Tylko jaki? Pewnie wielu z Was już sprawdziło ten temat więc?

 

ps. fajnie widać, że przepustnice pracowały może na 25% możliwości. No i chyba ktoś zamienił miejscami przepustnicę 1 i 4 . Montować jak było, czy poprawić?

post-1413-0-98600400-1300548867_thumb.jpg

post-1413-0-22678900-1300548877_thumb.jpg

Edytowane przez MetalBeast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy tej operacji straciłem dwie śrubki:) Wziąłem dwie inne z gwintem 4, o takiej samej długości, wkręciłem na nie tulejki 5, odpowiednio skrócone (akurat znalazłem takie z gwintem 4 w środku, w pracy), praktycznie wyszły mi jak oryginalne :D Ale zwykła śrubka 4 tez będzie dobra, wiec z tym problemu nie będziesz mieć.

 

A co do mojej Suki to ja dzisiaj skręciłem do kupy. Jade 190 autostrada i nagle buuuuuuu, myślę h*j zj***łem coś, dobrze tyle, że akurat zjazd był przede mną. Co się okazało, to to ze zapomniałem go zatankować hehehe, ale strachu mi to narobiło nie mało :lol: Ogólnie moto zajebiście się wkręca teraz, tak od 7-8tys czuć w końcu ta moc, kreci się do końca skali i jeszcze jest takie uczucie jakby dalej chciał się kręcić, gdyby nie wiem, nie odcinało zapłonu? :vroom: Chociaż nie jestem pewny czy coś tam jeszcze nie siedzi w nim, bo do 170km/h ładnie, szybko się zbiera a potem się zaczyna męczyć. Regulacje gaźników jeszcze będę musiał zaliczyć obowiązkowo, tak jak pisał Qnerk, bo przy natychmiastowym dodaniu gazu jakby się zadławiał, a jak załapie to próbuje ręce j***ny wyrwać :P Wymienię świece, zrobię synchro i może akurat będzie dobrze.

Powodzenia MetalBeast z Twoim Bandyta

 

 

A co do poxiliny to jest napisane z tyłu ze jest odporna na rozpuszczalniki

Edytowane przez FuckerSiwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.