Skocz do zawartości

Wyciągniecie Wydechu - Kilka Problemów


Gość tyla
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bulwersuj się tak mocno kolego, myśle że próbował bym z podgrzaniem elementów ,zastosował specjalne płyny penetrujące na poczatek.

Jeśli chodzi o Moją i Twoją wiedzę to różni np tym, że Ja wiem,że klucz dynamometryczny używa się do dokręcania a nie odkręcania .

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bulwersuję się, środkiem penetrującym zmieszanym z płynem hamulcowym miałem zalane na jakies 24 h po pierwszym dniu prób. A gazami grzałem głowice na drugi dzień (była do wyrzucenia takiej ktorą miał bym eksploatować nie odważył bym sie w ten sposób grzać) jak nic nie pomogła penetracja. a klucza dynamometrycznego nie da nastawić się na odkręcanie? Bo mój da się, a skoro w fabryce coś było z dana siła przykręcone to powinno dać się czysto teoretycznie z tą samą siła odkrecić idąc tym tokiem rozumowania i było to też napisane ironicznie na zasadzie że wszystko się naprawia na zasadzie montażu i elementy nie są zużyte, Walczyłem cywilizowanymi sposobami jakieś 9h różnymi sposobami zanim spróbowałem zrobić to w mniej cywilizowany sposób. Na obecną chwilę żąłuje że poświęciłem temu tyle czasu bo mogłem po pierwszych próbach ciąć, ale człowiek uparty nie da za wygraną.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda zacnie ;) tylko troszkę nie mój przedział cenowy jak za sam kolektor :zeby: , fakt że tłumik w zestawie. w gsxf jest taka sama średnica wewnętrzna kolektora jak w gsf 600 tylko są inaczej prowadzone kolektory i te od gsxf nie podchodzą bo miska olejowa przeszkadza z czystej internetowej wiedzy, nie wiem jak ma się w praktyce. sporo czytałem w ostatnie dni o wydechach i średnica nie jest jedynym parametrem do dobrania wydechu tylko do tego dochodzi jego prowadzenie i takie rożne sporo parametrów podają wpływających na efekt końcowy. Piszą też że większe nie zawsze znaczy lepsze stąd mój dylemat ;p ale na obecną chwilę postawiłem na oryginalny wydech od gsf 600 najmniej przeróbek najbardziej dostępne i najbardziej zbliżony do oryginału gsxf 750. A na prostocie przy dalszym serwisowaniu też mi zależy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.