Skocz do zawartości

Bandit 650 ' 2010 - Zdławiony Silnik - Blokada Mocy


Gość jarant
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Pany jakie jajka, przeczytalem temat i wyglada na to, ze mi dzis w 1250 przecieli w serwisie tan sam kabelek, skasowali blad i dziorek zagarnia jeszcze lepiej. Dzior jest z Anglii latal wczesniej pod 250 wiec skastrowany nie byl a mimo to po przecieciu tego kabla jest odczuwalna roznica i teraz przednia lampa spod kazdych swiatel chce podziwiac niebo :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Pomyślałem że może się przydać, kumpel kupił gsx-f 650 2008r- oczywiście zdławione do 25kW- co się okazało-blokadę miał założoną na lince od gazu- bardzo mały skok na manecie, trzeba zdjąć zbiornik i wywalić małą blaszkę blokującą.

Różnica między maszynami taka że ja komputer mam oznaczony literką "D" (zdławiony komputerem) a kumpel "A" (zdławiony na manecie).

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Cześć ..

 Ja mam podobny problem, tylko w Bandicie 650 z 2007 r ... wie ktoś może jaki kabelek należy odciąć / przypiąć w tym modelu?

szukam już od dłuższego czasu na necie i za nic w świecie nie mogę znaleźć... 

byłbym wdzięczny za pomoc. 

pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ..

 Ja mam podobny problem, tylko w Bandicie 650 z 2007 r ... wie ktoś może jaki kabelek należy odciąć / przypiąć w tym modelu?

szukam już od dłuższego czasu na necie i za nic w świecie nie mogę znaleźć... 

byłbym wdzięczny za pomoc. 

pozdrawiam :D

Masz przy kompie 2 wtyczki. Przy dużej wtyczce, 5 kabel od zewnętrznej strony (czarny z białym paskiem) należy przeciąć. Chyba jest podpisany jako PIN 30. 

Więcej tutaj: http://polishbanditcrew.pl/topic/8499-maly-tuning-b125/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

III? Warto, łopatologicznie mi musisz zdjęcia podesłać jak dla debila, albo kiedyś na wiosnę podjadę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Conorian, zdaj relację jakie wrażenia w małym bandycie i od kiedy śmigasz na ciętym kablu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uciąłem od razu jak go kupiłem jeszcze u poprzedniego właściciela. biegi 1,2,3 do 7 tys. obrotów i dalej nie idzie. Na luzie wszystko normalnie. 

 

Jbc. zapraszam, zabieg trwa 15s :P

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, jeździłem tylko 3 do 7 tys. bo to było osiedle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Czy ktoś jeszcze sprawdzał to w małym Bandziorze z 2007 roku? bo ja wciąż się waham :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypnij pin i zobacz. w b650 08 działało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da się go wypiąć- tak jak napisałeś... Czy trzeba przeciąć..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Potwierdzam ! :D W 650-tce K7 ten sposób również się sprawdza. Różnica kolosalna. Od 7 tys. zamiata niesamowicie !! ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam

 

Piszę na forum bo mam problem z Banditem 650 2010 rok, na wtrysku, takową maszynkę posiadam od ok miesiąca, jest z nim taki problem, że manetka ma blokadę i nie odkręca się do końca.

 

Powoduje to problemy z wyprzedzaniem, i prędkośc max ok 135 km/h. Przeglądałem już tematy na forum, ale większość z nich, opisuje odblokowanie starszych modeli, lub odblokowanie przez odcięcie kabelka i zmianę map, choć nie ukrywam że i na to przyjdzie pora:D.

 

Zdemonowałem zbiornik paliwa, ale jest tam bardzo mało miejsca i nie wiele widać jest chyba jakaś blaszka która blokuje.

 

Pomocy ....

Edytowane przez Krzysztof
Pierwsza i podstawowa zasada na forum: szukaj i czytaj. Temat już jest, po co zakładać kolejny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem blokadę manetki w swoim 1250, rzeczywiście jest tam mało miejsca. Powinna tam być blaszka założona na linkę która powoduje właśnie to że manetka nie odkręca się całkowicie, u mnie wystarczyło ją zdjąć z linki, pamiętam że bardzo się nakombinowałem  żeby ją wyjąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja miałem blokadę manetki w swoim 1250, rzeczywiście jest tam mało miejsca. Powinna tam być blaszka założona na linkę która powoduje właśnie to że manetka nie odkręca się całkowicie, u mnie wystarczyło ją zdjąć z linki, pamiętam że bardzo się nakombinowałem żeby ją wyjąć

 

U Mnie napewno jest blokada, na manetce, bo jak jeżdziłem gsx-r, to czasami ręki brakowało żeby do końca manetkę odkręcić, a tu ok 1/3 obrotu, czyli zdejmuje zbiornik, i szukam blaszki przy końcówce linek o ile dobrze myśle, czy tą blaszkę odkręcamy czy odginamy, bo chciałbym się przygotować do zabiegu

 

 

Witam

Przepraszam za założenie nowego postu jestem nowy na forum, i coś Mi nie poszło, bo chciałem się dopiąć do wątku, szukałem na forum ale większość postów jest o przecinaniu kabelka, i o tulejach w gaźnikach a z wtryskiem się nie spotkałem.

 

 

Witam

 

Piszę na forum bo mam problem z Banditem 650 2010 rok, na wtrysku, takową maszynkę posiadam od ok miesiąca, jest z nim taki problem, że manetka ma blokadę i nie odkręca się do końca.

 

Powoduje to problemy z wyprzedzaniem, i prędkośc max ok 135 km/h. Przeglądałem już tematy na forum, ale większość z nich, opisuje odblokowanie starszych modeli, lub odblokowanie przez odcięcie kabelka i zmianę map, choć nie ukrywam że i na to przyjdzie pora:D.

 

Zdemonowałem zbiornik paliwa, ale jest tam bardzo mało miejsca i nie wiele widać jest chyba jakaś blaszka która blokuje.

 

Pomocy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Odgrzewam kotleta. Kupiłem odblokowanego Bandita 650 (jedzie jak zły), ale w dowodzie widnieje moc 25kW. I tak jeżdżę na kat. A. Czy może być z tego jakiś problem? Wyczytałem gdzieś, że może być problem z OC bo nie ma takiego pojazdu w katalogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Cześć ,

 

Dołączę się do wątku , otóż mam Bandita 650sa z 2014, wtrysk, sprowadzony ze Szwajcarii i mam też go zablokowanego, elektronicznie, fabrycznie, pod szwajcarskie normy.

 

I teraz pytania i prośba o radę:

 

1. Podobno można wymienić ten cały moduł ECU (Engine Control Unit) na nowy , nieodcinający, "normalny". Czy ktoś wie gdzie, jakaś stronka?? i jaki koszt nowego/używanego?

 

2. Podobno można też nastawić ten fabryczny, szwajcarski, "dławiony" żeby był "normalny", ale gość z Serwisu oficjalnego Suzuki w Gdyni (Inglot i Krawczyk) mówił, że problem z taką operacją jest taki że jeśli się to zrobi to ECU nie będzie miało funkcji odcięcia zapłonu przy 12,500 obr... co oznacza że istnieje możliwość popsucia silnika. Normalnie jest odcinka właśnie przy 12500 obrotów.

 

Czy ktoś wie gdzie to porządnie w okolicach Warszawy robią?

 

ps - i czy ktoś miał z ludźmi z Inglot i Krawczyk w Gdyni do czynienia? co myslicie ?

 

 

ps2 - jestem nowy na forum witam serdecznie :) mój post w powitaniach > https://polishbanditcrew.pl/topic/28594-witam/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.