Skocz do zawartości

Bandit 650 ' 2010 - Zdławiony Silnik - Blokada Mocy


Gość jarant
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam B650  z PL i zastanawiam się czy nie przetestować tuningu z kabelkiem. Problem w tym, że nie wiem nawet jak ma "iść" bandit 650 :) mój jakoś tam jeździ, ale skoro ma być lepiej to czemu nie....

 

Trochę się tylko obawiam bo szykuje się wyjazd w alpy na długi weekend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej kręcił do 13k obrotów?

 

Moja maszyna kręci tylko do 11.500 obrotów, powyżej jest już odcina. Na centralce rozpędza się do 238 km/h. Kabelki wszystkie są na swoim miejscu, ale zauważyłem, że do 7000 rpm idzie tak normalnie, a powyżej 7000 rpm zaczyna rwać do przodu - czuć ten moment przyspieszenia. Ale na każdym biegu idzie do odciny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na centralce tak. Jest 238, w porywach może 240, ale ogólnie zatrzymuje się na 238 i łutututu, a na drodze próbowałem na 1, 2 i 3 i odzie do odcinki. Moto kiedyś było sprowadzone od żabjadów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupcie sobie 1200/1250 a nie tam skracanie kabelków jakieś :P

Ja w swoim 650 miałem kabelek przecięty i nigdy go nie łączyłem. Na wszelki wypadek :D

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na prędkość czy przyspieszenie nie narzekam, mi to wystarczy. Jedynie chciałbym mieć niskie obroty przy wyższych prędkościach, tak jak w dieslu - 100 km/h przy 1900 rpm :D Ale tak się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na prędkość czy przyspieszenie nie narzekam, mi to wystarczy. Jedynie chciałbym mieć niskie obroty przy wyższych prędkościach, tak jak w dieslu - 100 km/h przy 1900 rpm :D Ale tak się nie da.

Kupsobie mt-01 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie nie pytam czy zjebałem czy nie, moje moto moje pieniadze wyłożone i dołozone, ja tylko chciałem potwierdzic ze iz usuniecie owego kabelka przywraca pełną moc poniewaz jeszcze nie jeden bedzie potrzebował informacji w tej sprawie a po co isc do ASO i usuwac blokade za która policzą sobie kilka stów, nie długim czasie bedzie podłączony do komputera w servisie i napisze czy to powoduje jakies błędy w ECU

pomijam juz fakt ze polowa tego tematu o tych kabelkach jest a Ty piszesz jakbys odkryl ameryke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie nie pytam czy zjebałem czy nie, moje moto moje pieniadze wyłożone i dołozone, ja tylko chciałem potwierdzic ze iz usuniecie owego kabelka przywraca pełną moc poniewaz jeszcze nie jeden bedzie potrzebował informacji w tej sprawie a po co isc do ASO i usuwac blokade za która policzą sobie kilka stów, nie długim czasie bedzie podłączony do komputera w servisie i napisze czy to powoduje jakies błędy w ECU

troszke kultury i czekam na przywitanie ładnie jak Chłopaki sugerują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że wakacje pomogą na przemyślenia

ja już pomijam pisanie posta pod postem,, eh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obciąłeś wszystkie? :o::zdziwiony:

Uwaliłem wszystkie siekierką, moto odżyło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cos upierdolil ten kabelek?

Maksimum dwie minuty i pieknie mogles go wyjac ze wtyczki.

Zjebales!

 

Edit

 

Ty, gsx650f, nawet nie probuj sie pytac jak to sie robi.

Najpierw do przywitalni i prosze porzadnie, wedlug tych wymog

 

http://www.routeconverter.de/home/de https://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-si%C4%99-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/

 

Możesz wytłumaczyć łopatologicznie jak wyciągnąć ten pin bez ucinania kabla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luckat twoje moto jaki ma kraj pochodzenia?

Kazek, Francja.Było zdławione, wykręcało się do 5 , 6 tyś i koniec, dół był góry zero v-max 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ suchy

 

Wyciagasz wtyczke, teraz widzisz taki jakby pomaranczowy dekielek z dziureczkami na piny.

Po obu stronach masz takie male zapadki. Bierzesz np. dwie wykalaczki i wciskasz od wewnetrznej strony tak aby przesunelo je na zewnatrz. Teraz wystarczy lekko podwarzyc i powinien zejsc bez problemu.

Uwaga! Od wewnatrz na tym dekielku sa takze plastikowe piny, ktore dociskaja kontakty. Zdejmuj ostroznie aby nie uwalic jakiego. Aby wyciagnac kabelek wystarczy wcisnac nad danym kabelkiem, dokladnie tam gdzie byly te plastikowe piny, igle, nie za gruba, taka zwykla i ciut glebiej. W czasie wciskania tej igly ciagnij delikatnie za kabelek i powinien wyjsc. Na koniec zaluz dekiel, wtyczke i gotowe. Jak sie ma troszke wprawy to nawet dwuch minut nie potrzeba.

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę chyba się tematy pomieszaly, jedni piszą o odblokowaniu a drudzy o zwiekszeniu mocy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazek, spalanie mi wyszło ok. 7l / 100km. Ale tylko dlatego, że nie oszczędzałem sprzęta  :vampire: . Postaram się jechać teraz spokojnie, jak zawsze, żeby mieć porównanie do poprzedniego spalania (4,7/ 100km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koniec tematu jak pisał Conorian kupcie że 1250 albo innego lytra bo 600 NIE JEDZIE bez względu na to co obetniecie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj i zdaj relacje, jestem ciekaw. Ja pewnie dopiero w lipcu będę eksperymentować :) Beny ale my mamy 650 a to prawie litr ;)

Edytowane przez kazek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaliłem wszystkie siekierką, moto odżyło :D

Spalanie na pewno zmalało

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie na pewno zmalało

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

spadło, na 2 litry........oleju na 100 km :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nagram film side by side z przyspieszenia na 3 biegu 20-max. Z kabelkiem i bez.

Wtedy będzie jasne jaka jest druga mapa w motocyklach z PL.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile jeszcze się będziecie spuszczać nad tym kabelkiem? jedź który na porządną hamownię, zrób pomiar przed i po, najlepiej z pomiarem afr. będzie wszystko wiadome.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile jeszcze się będziecie spuszczać nad tym kabelkiem? jedź który na porządną hamownię, zrób pomiar przed i po, najlepiej z pomiarem afr. będzie wszystko wiadome.

Nie psuj zabawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od początku jeżdżę z uciętym kablem (przełącznik od starej lampy podłączyłem), tylko raz jechałem z podłączonym kablem, powyżej 6tyś obrotów łapał zmuła i wsio (wersja 34km, 25kw), a spalanie czy się obniżyło jak tu niektórzy pisali? nie sądzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.