Skocz do zawartości

Bandit 650 ' 2010 - Zdławiony Silnik - Blokada Mocy


Gość jarant
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

jesli chodzi o spalanie jakie miałem przed przecieciem i a jakie mam tez po ucieciu magicznego kabelka to jest takie same

 

moto mam od 2015 i nigdy ole nie brał kolejno był to motul 5100 wlany przez poprzedniego własciciela, ja po zakupie motul 7100 full syntetyk , na kolejny sezon Motul 300V 15w 50

Edytowane przez gsx650f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Dzisiaj wypiąłem kabelek i .... nie widzę specjalnej różnicy. 

Co prawda nie jeździłem bezpośrednio przed wypięciem ale strasznego przyrostu mocy nie odczułem :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Cześć,

Ja też mam egzemplarz zdławiony tym razem przez poprzedniego właściciela, który miał uprawnienia A2. Przy sprzedaży tłumaczył, że suzi ma założoną blaszkę na linkę albo manetkę oraz zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich w postaci jakiejś farby ;o)

Chciałbym to wszystko wywalić i przywrócić do stanu z fabryki. Moto jest krajowe salon Polska. Znalazłem tu w wątku wpis:

"Różnica między maszynami taka że ja komputer mam oznaczony literką "D" (zdławiony komputerem) a kumpel "A" (zdławiony na manecie)."

Sprawdziłem u siebie i na module jest "A". Skok manetki jest krótki czyli jakby się potwierdza z tym co sprzedający mówił. Teraz pytanie jak te klamoty wyrezać z moto? Demontował ktoś? Kabelkologii nie muszę w tym wypadku ucinać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Ja też mam egzemplarz zdławiony tym razem przez poprzedniego właściciela, który miał uprawnienia A2. Przy sprzedaży tłumaczył, że suzi ma założoną blaszkę na linkę albo manetkę oraz zabezpieczenie przed ingerencją osób trzecich w postaci jakiejś farby ;o)

Chciałbym to wszystko wywalić i przywrócić do stanu z fabryki. Moto jest krajowe salon Polska. Znalazłem tu w wątku wpis:

"Różnica między maszynami taka że ja komputer mam oznaczony literką "D" (zdławiony komputerem) a kumpel "A" (zdławiony na manecie)."

Sprawdziłem u siebie i na module jest "A". Skok manetki jest krótki czyli jakby się potwierdza z tym co sprzedający mówił. Teraz pytanie jak te klamoty wyrezać z moto? Demontował ktoś? Kabelkologii nie muszę w tym wypadku ucinać?

 

Tutaj odpowiedz: https://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-si%C4%99-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update zrobiony.

 

No ok to:

skoro mowisz ze masz na manetce maly skok to to jest pierwsze co bym sprawdzil - cala droga linek gazu. gdzies cos je blokuje - blaszka/srubka. wywalic i jazda. Ja to tak widze.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Znalazłem blokadę w manetce w postaci śrubki, ograniczającej ruch manetki o połowę. Wymontowałem i mam teraz pełne otwarcie przepustnic, tylko pytanie czy gdzieś jeszcze może być jakiś gadżet do usunięcia. NIe sprawdzałem kolektorów. Czy może być tam zwężka? Co jeszcze może być do wymontowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że to wszystko, sprawdź czy wkręca się na obroty i będziesz wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem blokadę w manetce w postaci śrubki, ograniczającej ruch manetki o połowę. Wymontowałem i mam teraz pełne otwarcie przepustnic, tylko pytanie czy gdzieś jeszcze może być jakiś gadżet do usunięcia. NIe sprawdzałem kolektorów. Czy może być tam zwężka? Co jeszcze może być do wymontowania?

Między airboxem a gaźnikami zdarzają się też zaślepki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między airboxem a gaźnikami zdarzają się też zaślepki.

Tu gaźników raczej nie ma, są wtryski. Przetestowałem maszynę na trasie, szła 200 i jeszcze był zapas. Mi chyba wystarczy na ten moment ;o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu gaźników raczej nie ma, są wtryski. Przetestowałem maszynę na trasie, szła 200 i jeszcze był zapas. Mi chyba wystarczy na ten moment ;o)

Racja, nie spojrzałem na rocznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem maszynę na trasie, szła 200 i jeszcze był zapas.

Jak myslisz, ile to maksymalnie wyciagnie?

To tylko 650-ka a jak byl jeszcze zapas to mozesz byc pewny, ze pozbyles sie tej blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

GSX650F, ECU z literą D, brak mocy. Potwierdzam, że wyjęcie 30-go pinu przywraca pełną moc. Dzięki tu wypowiadającym się za wskazanie rozwiązania.

Edytowane przez grapefruit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.