Skocz do zawartości

Givi E55 Maxia Czy Kappa K53


Gość grzesiek86
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Noszę się z zamiarem zakupu centralnego kufra- potrzebny mi jest w celu przewozu drobnych zakupów, ciuchów itp. I tak się zastanawiam który z kufrów wybrać. Czy warto dopłacić do kufra Givi. I jeszcze jeden dylemat. Jak tak duży kufer będzie wyglądał w połaczeniu z moim moto tzn Banditem 650. Nie chciałbym raczej kupować mniejszego i po roku załować że jest za mały. Dodam że w przyszłym sezonie może dokupię i boczne kufry. Proszę o poradę

Edytowane przez grzesiek86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie dawno miałem podobny dylemat. Na początku myślałem o GIVI V46 ale się okazało że dwa integrale nie koniecznie wejdą więc zastanawiałem się nad E52 ale ze względu na funkcjonalność i wygląd padło na E55 MAXIA. Kappę również polecam bo jest tańsza i nie ustępuje jakością Givi. A mój wybór spowodowało to że moim zdaniem Givi ma ładniejsze kufry. ale to moje zdanie. Dość tanio mają na ścigaczu ale jak dobrze poszperasz to taniej znajdziesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kappa to takie gorzej wykonane Givi - są z jednej fabryki.

Bandziorro ostatnio kupował E55 (które mam i polecam) po bardzo atrakcyjnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem podobny dylemat i zdecydowałem się na Givi E55 Maxia (Że Givi to już się zdecydowałem wcześniej).

Co do wielkości to doszedłem do wniosku że skoro i tak mam szpecić moto to już chyba lepiej wziąć taki kufer który pomieści najwięcej bagażu.

 

Krzyś D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K53 na B6 wygląda tak:

 

resizeofimg7785.th.jpg

 

czyli w S-ce jest szeroka praktycznie tak samo jak rozstaw lusterek. Co o samym kufrze, kufer pojemny, moim zdaniem ładny, zwłaszcza w porównaniu do E52 gdzie ten czerwony odblask wygląda tragicznie. Tak samo jak inne Maxie ma rączkę do przenoszenia kufra. Co do jakości wykonania Givi vs Kappa prawdę powiedziawszy porównania nie mam ale wydaje mi się że na dzień obecny pisanie że Kappa jest to tańsza odmiana givi jest to raczej urban legend. Może kiedyś tak ale teraz nie wydaje mi się.

 

W każdym bądź razie za Givi, na pewno przemawia to iż dla kufrów Givi jest przewidziane więcej oryginalnych bajerów, typu światła stop, nakładki, etc. Dla tej Kappy producent oficjalnie przewidział tylko oparcie dla pasażera. Aczkolwiek dla chcącego nic trudnego i pewnie światła stopu czy kierunki da się upchnąć i w tej Kappie.

 

Ja ze swojej jestem zadowolony, do 180 się trzyma jak więcej to nie wiem, bo jednak mimo wszystko nie chciałbym go zgubić przy ponad 200 na autostradzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jednak większość osób poleca Maxię. Różnica cenowa to ok 110zł pomiędzy nimi. Jakość też porównywalna tak mi się wydaje. Z racjonalnego punktu widzenia można powiedzieć "jak nie widać różnicy to po co przepłacać". Różnicą jest tylko 2l na korzyść Givi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanko- czy te elementy sa dobrze dobrane do kufra Givi E55 Maxia??.

Stelaż- http://allegro.pl/givi-monorack-stelaz-gsf-650-bandit-05-08-539fz-m-i1537853569.html

Płyta- http://allegro.pl/givi-kappa-plyta-monokey-w-systemie-fz-m5-i1506790814.html

 

I teraz jeszcze inne pytanko. Czy jak w następnym sezonie będę chciał dokupić boczne kufry Givi to czy nie ma moze jakiś uniwersalnych stelaży które obejmą odrazu centralny i boczne kufry?? Czy też poprostu będę musiał kupić stelaż pod kufry boczne+ kufry?? Zawile pisze ale może mnie zrozumiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po co pytasz jak wszyscy polecaja maxie a ty i tak kupisz kappe bo tansza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanko- czy te elementy sa dobrze dobrane do kufra Givi E55 Maxia??.

Stelaż- http://allegro.pl/gi...1537853569.html

Płyta- http://allegro.pl/gi...1506790814.html

 

I teraz jeszcze inne pytanko. Czy jak w następnym sezonie będę chciał dokupić boczne kufry Givi to czy nie ma moze jakiś uniwersalnych stelaży które obejmą odrazu centralny i boczne kufry?? Czy też poprostu będę musiał kupić stelaż pod kufry boczne+ kufry?? Zawile pisze ale może mnie zrozumiecie.

 

pasują, a co do uniwersalnego stelaża pod wszystkie 3 kufry, jest coś takiego i nazywa się Wingrack, koszt ~400-500 w zależności czy z kierunkowskazami czy bez i do tego mocowanie pod konkretnego sprzęta ~250. Plus wingracka od razu masz stelaż pod wszystkie 3 kufry a w przypadku zmiany sprzęta dokupujesz tylko mocowanie a sam wingrack zostaje taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Ja mam Kappę K 53N już dwa sezony. Nic w nim nie odpada, nie skrzypi, zachowuje się dalej jak nowy. Kupiłem ten kufer świadomie odrzucając Givi Maxie, gdyż Kappa po prostu wizualnie mi się osobiście bardziej podoba, ze względu na białe odblaski nie czerwone! Bardziej mi pasuje kolorystycznie do motocykla.

Kufer kilkanaście razy był przeładowany, jeździł ze mną w różnych warunkach atmosferycznych, po różnych drogach: polna, szutrowa, asfaltowa, dziura na dziurze, przy różnych prędkościach od 120 do 250 km/h, i NIC się z nim nie stało. Dalej się spisuje świetnie i mogę go polecić z czystym sumieniem.

Co do jakości też uważam, że to mogło dotyczyć starszych kufrów Kappy, obecnie nie wiedzę zbytnich różnic w jakości wykonania. Kumpel ma Maxie, więc moglem to porównać na żywo.

 

Jedyny minus już wcześniej wspomniany, to że producent nie daje tyle dodatkowych akcesoriów co do Givi. Niestety też pewne elementy składowe kufra w razie szlifu też jest ciężko dostać, a w przypadku Givi takich problemów z reguły nie ma!

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz mam jeszcze jedno pytanko. Do swojeko Bandziora 650 K7 lepiej sprawdzi się stelaż pod kufer centralny + mocowanie+ kufer czy lepiej kupić wingracka?? Jak to się sprawdzi. Dodam że w tym sezonie chciałbym kupić wszystko do centralnego a w przyszłym kufry boczne. Co to wogóle jest ten wingrack??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszperaj po necie;P ja mam takiego na handel jak co :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to jest duuuuuzo solidniejszy niz rurkowe stelaze - ale to moze tylko wrazenie - a jak to wyglada to wejdz sobie w moja galerie to tam jest. do sprzedania mam ciut inny niz ten ze zdjecia. dodam ze niestety wingrack tania zabawka nie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno na wingracku będą trzymać się pewniej bo to zwarta konstrukcja zresztą jak przedmówca radził poszperaj po necie jak to wygląda na tradycyjnym tylko central. Mam maxię E55 już nieraz na full i ani drgnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do montażu pod kufry potrzebuję wingrack + mocowanie (pod konkretny model motocykla) tak?? Czy w cenie wingracka jest wliczone mocowanie pod kufer centralny czy trzeba je dokupić jeszcze?? Obliczalem że wingrack z mocowaniem wyszedłby mnie ok 820zł (ewentualny koszt płyty pod centralny +120zł) zaś wszystkiego oddzielnie ok 740zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.