Skocz do zawartości

Wymiana Oleju, Uszczelniaczy W Lagach


Gość lepko
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, trzeba się zebrać i coś podziałać przez weekend - lewa laga dosyć namiętnie pluje olejem

Poczytałem, iż ważna jest jakość uszczelniaczy zatem proszę o jakieś opinie na temat owych rzeczy:

 

uszczelniacze http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIwMDI1NQ==&bid=109983

ten drut też muszę dokupić? http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIxMzAzNA==&bid=109983

olej http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzExMDM2MA== to jest 1l, jak wleje do obu po 500ml to będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drut możesz założyć stary a co do uszczelniaczy athena hmm słyszałem nie najlepsze opinie na ich temat ale ja takie mam u siebie i 2 sezon spokój

 

nie wiem ile oleju wchodzi na lage w b6 ale jak litr ci nie starczy to weźmiesz sobie te 10 ml czy 20 starego oleju i nic się nie stanie

Edytowane przez szoter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten drut to takie zabezpieczenie simmeringu wielokrotnego użytku

uszczeklniacze kupiłem na balickiej w gpmoto zadzwoń czy mają cena niższa a chyba te same co w larssonie gdzieś posiałem opakowanie a co do oleju to zaraz znajdę

 

olej w gpmoto taniej bo po 40zł za 1L

 

fpwq.jpg

 

 

rztj.jpg

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O fajnie, dzięki za info. Czyli co do uszczelniaczy to mogą być rozumiem

No właśnie w serwisówce wyczytałem, iż więcej niż 500 ml ale przecież nie będę kupował drugiego opakowania by dolać parę kropel B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no o to mi chodziło bez sensu kupować drugie opakowanie dolejesz starego oleju parę ml i nic się nie stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nawet nie dolejesz tych 20cc, to ta ilość myślę, że spokojnie się nazbiera z tego co się nie uda zlać do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu byś się pomylił - te 20ccm potrafi zrobić różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja staralem zlac jak najwiecej starego oleju, zalalem nowym po 500ccm na lage i bylo powyzej poziomu jaki przewiduje servisowka. widocznie w 'zakamarkach' gdzies olej zostal :) Bierz jak mówią 2x0,5l, najwyzej dolejesz starego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktokolwiek myje lagi przed złożeniem? Nafta nie jest jakoś tragicznie droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktokolwiek myje lagi przed złożeniem? Nafta nie jest jakoś tragicznie droga

 

Ja tam wymieniam co dwa lata olej i nie myję.Jak zlewam stary zawsze wygląda jak świerzynka.Ale jak wymieniałem olej w moto które dopiero co kupiłem to syf totalny w środku.Wtedy na elementy pierwsze i myjemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nafta czy ekstrakcyjna to jedna cholera - ważne żeby umyć z syfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Robiłem dziś z lagami i nie mogę wyciągnąć rury z goleni, wszystko inne odkręcone, olej spuszczony. Próbowałem z kumplem je wyciągnąć, on trzymał za goleń ja za rurę, w miarę mocno to ciągneliśmy ale nic, a na chama nie chciałem żeby nie spieprzyć czegoś. Macie jakieś patenty na rozłączenie tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

primo czy wyciągneliście druciane zabezpieczenie pod osłoną przecikurzową? jak tak to musisz to zrobić rozbijając jakby lagę - jedna ręka trzyma goleń, druga lagę - i chowamy lagę a potem próbujemy je rozłączyć - po chwili pójdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zabezpieczenie wyjąłem - czyli na takiej zasadzie, iż lagę chowam a potem gwałtownie wyjmuję i wybija mi się. Bo tak nie robiłem, tylko na maxa wyciągałem i ciągnąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rury wyciągnąłem z goleni bezproblemowo teraz, niestety pierścienie prowadzące na jednej ladze są mocno zjechane i najprawdopodobniej od nich są rysy wewnątrz goleni <_< Gdzie mogę zakupić takowe pierścienie? patrzyłem w larssonie i na alledrogo i nie mogłem znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ASO - coś koło 100zł/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kilka krotnie wymieniałem już olej w lagach i za każdym razem czyszczę je i mam dorobiony przyrząd do demontażu i montażu takiej rurki ze stożkiem, która jest przykręcona od dołu amora tam gdzie przychodzi ośka. A przyżąd to jest pręt długości większej jak laga na końcu jest oszlifowany w kształcie stożka i z jednej strony ma napawany taki jakby garbik który potem blokuje się w otworze tej rurki w środku, dokładnie jest to pokazane w manualu rozdział: chassis 5-15 obrazek pierwszy od dołu i 5-16 pierwszy od góry. Bez tego przyrządu jest potem problem z dokręceniem lagi. Dla tych co ciekną lagi na uszczelniaczach to proponuje również oprócz wymiany samych symeringów wymienić na nowe te gumowe ochraniacze pierwsze które siedzą w obudowie, dodam że ich w zestawie nie ma i trzeba dodatkowo zamawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że można je kupić w zestawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zestawie to masz 2 symetingi i jeszcze jak kupisz te droższe to taki smar, a tych gumowych ochraniaczy czy jak to tam się zwie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma może pomysł, dlaczego nowe uszczelniacze puszczają? :/ jest opcja, ze są takie gówniane, ze nie mają prawa trzymać, czy problem może być inny? Pomóżcie, bo mnie cholera już trafia.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.