Skocz do zawartości

Sposób Na Tylni Amortyzator....


Gość Pastor
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem gazówke z RF900 i nie wiem jak go regulować, tzn. co gdzie sie reguluje i co bedzie sie działo jak bede kręcił. Na fotce zaznaczyłem 3 punkty (regulacje)

 

- pokrętło numer 1 ma skale od 1 do 4

- śruba numer 2 ma skale od S do H

- numer 3 to chyba jakiś korek

 

Możecie mi napisać o co kaman z tymi regulacjami??

 

zdjcie008y.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Masher

    6

  • jacekrysiek

    5

  • qnerk

    12

2 to regulacja odbicia amortyzatora - masz tam pokazane w którą stronę kręcić żeby było SOFT a w którą HARD.

1 to regulacja dobicia, masz tam 4-ro stopniową skalę.

3 to miejsce gdzie można dopompować zbiorniczek - raczej nie używam bez potrzeby.

zapomniałeś o regulacji wstępnego napięcia sprężyny, która de facto jest chyba najważniejsza - czyli to miejsce gdzie odchodzi wężyk od amorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Masher za wyjaśnienie. Amortyzator siedzi już w Bandziorze i wszystko już poskładane. Zabieg extra opylało sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wyżej i to całkiem sporo. Ale zmiana zdecydowanie na + w prowadzeniu, wygodzie jak i wizualnie. Jest zajebiaszczo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

witam, ja ostatnio też zmienilem amortyzator od gsx i u siebie nie zauważyłem aby poszedł do góry,a żeby poszedł do góry to trzeba te 2 pałki zmienić, zauważyłem ze sa na niemieckim ebayu jak cos.Poza tym jest bardzo twardy jak siedzę to wachacz nawet sie nie ugnie , chyba musze poluzować sprężynę .Przy jeździe samemu strasznie telepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja ostatnio też zmienilem amortyzator od gsx i u siebie nie zauważyłem aby poszedł do góry,a żeby poszedł do góry to trzeba te 2 pałki zmienić, zauważyłem ze sa na niemieckim ebayu jak cos.Poza tym jest bardzo twardy jak siedzę to wachacz nawet sie nie ugnie , chyba musze poluzować sprężynę .Przy jeździe samemu strasznie telepie

 

te dwie palki to sie zwia ''kosci'' albo ''dog bones''

 

a jak telepie za bardzo to zluzuj napiecie wstepne sprezyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dziś zamir wyregulowac niestety wczoraj kapcia złapłem, i musze do gumiarza podjechać mam nadziej że dziś otwarte :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500550990 - zadzwoń i się zapytaj czy mają czynne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tutaj przed leśnicą wulkanizacje o 13.00 mam do odbioru kolo, bo byl zajęty, także święta będę śmigał jak pogoda dopisze a teraz trzeba iść poświęcić jajca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zluzowalem trochę sprężynę i rewelacja w porównaniu z orginałem, jeszcz te tulejki sobie dotnę do przedniego i bedzie lux.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy się ktoś orientuje ile ciśnienia powinno być w zbiorniczku z gazem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy - napewno poniżej 1 atm. Jeśli nie musisz to zbiorniczka nie ruszaj. Ustaw wszystkie ustawienia na srodek i jazda, będziesz wiedział co chcesz podregulować. Wbrew pozorom porządne wyregulowanie zawiesia nieco wprawy wymaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie ... Czy motujac te "laczniki" pojdzie dupa do gory i usztywni sie troszke ?? Czy to wogole dziala w ten sposob jak ja mysle ... ??

Edytowane przez BlueBandit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usztywnić nie usztywni, ale za to jeśli shimmy nie doświadczyłeś to możesz doświadczyć. No ale dupa do góry pójdzie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mam przez to ruzmiec co napisales ?? Jesli zamontuje te laczniki to dupa pojdzie do gory lecz nadal bedzie miekki i moze dostawac drgan przy wiekszych predkosciach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieni się wyprzedzenie przedniego koła i kąt główki względem podłoża - lagi będą bardziej pionowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dupa idzie do góry, według gościa z aukcji 40mm, charakterystyki zawieszenia to raczej nie zmieni natomiast zmieni się rozstaw osi i kąt kąt widelca. Generalnie motocykl będzie mógł się wydawać bardziej poręczny w ciasnych zakrętach (jeżeli do tego utwardzisz zawieszenie) kosztem stabilności na prostych (szczególnie dużych prędkościach). Jak napisał qnerk, z powodu zmiany ustawienia kąta wyprzedzenia może pojawić się shimmy przy agresywnym wychodzeniu z łuków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

]Rozumiem . Teraz zalapalem ... Masher widzialem post w ktorym opisujesz usztywnienie przedniego zawieszenia i zmiane tylnego amortyzatora i wydaje mi sie ze pokieruje sie w ta strone ... Wtedy dupcia pojdzie do gory bez dodatkowych minusow tej modyfikacji . A korzystajac z okazji mam pytanie czy te podkladki ktore montowales do przedniego zawieszenia kupowales gotowe czy u tokarza dorobiales ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

]Rozumiem . Teraz zalapalem ... Masher widzialem post w ktorym opisujesz usztywnienie przedniego zawieszenia i zmiane tylnego amortyzatora i wydaje mi sie ze pokieruje sie w ta strone ... Wtedy dupcia pojdzie do gory bez dodatkowych minusow tej modyfikacji . A korzystajac z okazji mam pytanie czy te podkladki ktore montowales do przedniego zawieszenia kupowales gotowe czy u tokarza dorobiales ??

 

podkladki robione na miare - ze tak odpowiem za mashera

Edytowane przez jacekrysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info jacekrysiek . . . Widze ze tez jestes na emigracji ... Pozdro

 

taki dluzszy przystanek zyciowy sie trafil - Londyn :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Chciałbym jeszcze na moment odgrzać temat. Napisaliście, że do Bandita będzie pasował amor między innymi od GSX-R. Czy chodzi tylko o wersję gazową amortyzatora, czy tą również: http://allegro.pl/suzuki-gsxr-750-srad-amortyzator-tyl-i1188231656.html Konkretnie chodzi mi o to, czy ten zbiorniczek na górze amora zmieści się pod airbox'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.