Skocz do zawartości

Leo Vince


Gość morfe1987
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

a czy to jest konieczne ?? bo bandzior chodzi tak samo jak wcześniej , moc ma taką samą (nie czuje różnicy) nie ma żadnych dziur w gazie itp.

nie jest,nie daj sobie wbić tej filozofii do łba bo zaczniesz po każdym tankowaniu jeździć na synchronizacje bo przecież na kazdej stacji jest inne paliwo a do tego codzien inna wilgotność powietrza wieć jeszcze ci coś to wypali albo stanie się coś innego równie absurdalnego .

Daj na luz,ciesz się jazdą i brzmieniem motocykla .Wal z rury i nie przejmuj sie aptekarskim gadaniem o kombinacji przy gaźnikach po zmianie raptem koncówki wydechu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest,nie daj sobie wbić tej filozofii do łba bo zaczniesz po każdym tankowaniu jeździć na synchronizacje bo przecież na kazdej stacji jest inne paliwo a do tego codzien inna wilgotność powietrza wieć jeszcze ci coś to wypali albo stanie się coś innego równie absurdalnego .

Daj na luz,ciesz się jazdą i brzmieniem motocykla .Wal z rury i nie przejmuj sie aptekarskim gadaniem o kombinacji przy gaźnikach po zmianie raptem koncówki wydechu .

KravMaga stosując się nawet do Twojej filozofii...paliwo, gorsze czy lepsze w każdym gaźniku jednak będzie takie samo bo idzie z jednego baku, więc nie ma ono wpływu na synchronizację. Każdy silnik musi mieć odpowiednią mieszankę paliwa+powietrze, która ulega zmianie po wymianie "raptem końcówki wydechu". Oczywiście zawory nie wypalą się w jeden dzień czy tydzień, ale każdy robi to co uważa za słuszne. Niby bandit ma bogatą mieszankę fabrycznie, ale jednak kolega nie ma nowej maszynki. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,tak, pewno że się wypalą....za 20 lat i nie będzie to miało nic wspolnego z koncówką wydechu . Natomiast nie zakumałeś przekazu info o lepszym i gorszym paliwie .Owszem z baku idzie to samo do gaźników jednak zatankowane z innych stacji paliw zawsze jest inne ...myślałem ze tego akurat nie będe musiał wyjaśniać .

Reasumując nigdy a stosuje kombinacje z wydechami pewno z 15 lat nie miałem żadnych problemów z czymkolwiek w przypadku zmiany końcówki.Oczywiście synchronizacja jest zawsze dobra ale powodem do jej zrobienia nie jest wymiana koncówki wydechu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się przychylam ku temu co pisze Krav. Może zmiana całego wydechu by coś namieszała, ale koncówki?

W GSie miałem zwykły, kupiłem IXILa i tak 3 sezony przelatałem. Świece miały kolor jak powinny i nic z mieszanką robić nie trzeba było ani razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to regulacja składu mieszanki nic nie ma do synchronizacji gaźników... to są śruby które są od siebie nie zależne :) najtańszym sposobem jest kontrola koloru świec, co do regulacji składu mieszanki to najlepszym i najwygodniejszym rozwiązaniem jest zdjęcie całej baterii gaźników, ja sam próbowałem to robić na moto, udało się ale rękę musiałem łamać w kilku miejscach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdziwiłbyś się, ale ma do rzeczy, po zabawach ze składem gaźniki się rozsynchronizowują - poprostu innaczej jest podciśnienie w gardzieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdziwiłbyś się, ale ma do rzeczy, po zabawach ze składem gaźniki się rozsynchronizowują - poprostu innaczej jest podciśnienie w gardzieli

 

u mnie było i jest wszystko ok, gaźniki znam jak własną kieszeń... wakuometr słupkowy posiadam i sprawdzałem jest wszystko ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie, nie ma się co kłócić. Na pewno zmienia się skład mieszanki przy zmianie wydechu, im starsze moto tym bardziej zauważalne to jest. Każdy robi ze swoją maszynką co uważa za słuszne i tyle;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie, nie ma się co kłócić. Na pewno zmienia się skład mieszanki przy zmianie wydechu, im starsze moto tym bardziej zauważalne to jest. Każdy robi ze swoją maszynką co uważa za słuszne i tyle;) Pozdrawiam

nieprawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na twoim miejscu podkręcił skład mieszanki na gaźnikach, przynajmniej o pół obrotu i potem po 100-200 km sprawdził jak wyglądają świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

A panowie co jeśli zmieni sie końcówkę i filtr powietrza na K&N ? Wtedy juz chyba trzeba zobaczyć do mieszanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konto KarvMaga usunięte. Pozostali raczej godzą się z opinią, że ilość paliwa podawanego do silnika należy dostosować do strumienia przepływającego powietrza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konto KarvMaga usunięte.

 

Wujek Krav gdzies tu jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.