Skocz do zawartości

Synchronizacja Przepustnic W Gsx-1250


duko
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

z powodu własnej ciekawości postanowiłem zrobić kontrole synchronizacji przepustnic (będąc święcie przekonany że nie będzie i tak co regulować)

a tu taki o wynik pomiaru

post-316-0-26972500-1307569456_thumb.jpg

ale po regulacji było już bajecznie

post-316-0-59890100-1307569103_thumb.jpg

 

na koniec tylko reset ISC oraz kasowanie błędów i moto chodzi na wolnych równiutko jak elektryczny silnik laugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się robi tą synchronizację - napisz coś więcej, za pomocą wakuometrów? Dużo z tym roboty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widzę 13 minut to zajęło też się zastanawiam nad zakupem tego urządzenia .po zrobieniu synchro trzeba kompa podpinać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem to w ten sposób :

 

1- rozłączyć z kostki czujnik IAP

2- podłączyć wakuometry

3- podpiąć kompa

4- odpalamy moto (zaraz wywala błąd FI)

5- po rozgrzaniu do 80 stopni z kompa włączamy ISC air volume control na ON (silnik zaczyna normalnie pracować)

6- synchronizujemy podciśnienia (ja przyjąłem 1 gar jako bazowy)

7- odłączamy waku podpinamy z powrotem czujnik IAP

8- z kompa robimy ISC learned value reset oraz kasujemy z pamięci błędy

 

no i mamy gotowe

Edytowane przez duko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jak możesz to opisz cały proces, czy potrzebne są oprócz waku jakieś kable itd. Będę bardzo wdzięczny :)

 

do podpięcia jest potrzebny interfejs diagnostyczny

 

 

 

jak widzę 13 minut to zajęło też się zastanawiam nad zakupem tego urządzenia .po zrobieniu synchro trzeba kompa podpinać ?

 

 

jeśli masz moto na gaźnikach to synchronizacja jest bez podłączania kompa

Edytowane przez duko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jak oceniasz jego przydatnosc? użyłeś go do czegokolwiek wiecej niz synchro?

 

ten interfejsik to po prostu 2 linie + zasilenie?

 

jak z zabezpieczeniem oprogramowania - tylko softwerowe? czy sprzetowe rowniez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. mozna tez synchro zrobic bez kompa:

 

%252521p01.png

 

%252521p02.png

 

 

* ten Suzuki Part No. 09930 82720 - to wsuwka do włosów ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak oceniasz jego przydatnosc? użyłeś go do czegokolwiek wiecej niz synchro?

 

ten interfejsik to po prostu 2 linie + zasilenie?

 

jak z zabezpieczeniem oprogramowania - tylko softwerowe? czy sprzetowe rowniez?

 

 

co do zabezpieczeń to nie mam pojęcia jakie tam są

a co do przydatności to fajna sprawa , wyświetla wszystkie parametry podczas pracy silnika i pewnie się przyda podczas ewentualnej diagnozy usterki.

Czytałem o tym że można to zrobić bez kompa ale nie lubię półśrodków dlatego to kupiłem :D a poza tym pasuje do wszystkich modeli SUZUKI (a zmieniać tej marki raczej nie będę) czyli posłuży nawet do następnych moich maszyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GSF 650 2008r robiłem bez jakichkolwiek kombinacji z kablami. Sam wakuometr słupkowy.

 

a jak zrobiłeś reset ISC i wykasowałeś błędy ? wiedzy nigdy za wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zrobiłeś reset ISC i wykasowałeś błędy ? wiedzy nigdy za wiele :)

 

 

Błędy? Jakie ? Nie rozpinałem czujników, ani elementów wykonawczych, wiec nie powinny powstać żadne błędy. Chyba że o czyms nie wiem, to chetnie się dowiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duko to powiesz jak z tymi błędami i czujnikiem? Bardzo mnie to ciekawi czy trzeba to robić po synchro i ewentualnie jak można zrobić to bez pc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duko to powiesz jak z tymi błędami i czujnikiem? Bardzo mnie to ciekawi czy trzeba to robić po synchro i ewentualnie jak można zrobić to bez pc?

 

 

jeżeli nie odpinałeś czujnika to błędu pewnie nie wywalił , serwisówka każe odłączyć czujnik IAP (po co nie mam pojęcia) jak to zrobiłem to na wyświetlaczu w motocyklu świeciło się FI a na kompie pokazywał błąd tego czujnika i jeszcze każą po regulacji zrobić reset ISC (też nie wiem po co)

sam jestem ciekawy czy można to zrobić bez kompa

Edytowane przez duko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Może coś konkretniej o regulacji ? Ja próbowałem zrobić ale bez efektu :(. Proszę o informacje co dokładnie należy zrobić. Nie bardzo rozumiem co należy zrobić ze złaczką (adapterem) w opisie. Poniżej jak wyglądała moja próba regulacji :

 

1. zdemontowałem siedzenie.

2. odkręciłem zbiornik paliwa i go wysunąłem.

3. Zdjąłem przewody od podciśnień przy cylindrach i podłączyłem wakuometry.

 

Nie działałem nic ze złączkami.

 

I klapa, motor nie chciał zapalić , a jak zapalił to nie chodził na wolnych obrotach. Próbowałem przewód do czujnika zaślepić ale bez efektu.

Czy trzeba na jednym cylindrze zamontować trójnik aby czujnik był podłączony ?

Z tego co mi się wydaje to regulację wykonuje się śrubkami przy wtryskiwaczach?

 

Proszę o informację . Wielkie dzięki :)

 

P.S. Kompa nie mam.

Edytowane przez Pasek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dzien dobry przelacz ISC w tryb synchronizacji. wczesniej nagrzej silnik.

 

2 cylinder traktujesz jako bazowy i wg. niego ustawiasz pozostale.

 

krecisz tymi srubkami -

 

air+screw+marked.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dzien dobry przelacz ISC w tryb synchronizacji. wczesniej nagrzej silnik.

 

2 cylinder traktujesz jako bazowy i wg. niego ustawiasz pozostale.

 

krecisz tymi srubkami -

 

air+screw+marked.jpg

 

 

co do tego 2 cylindra jako bazowego jest to gdzieś wyszczególnione bo nie mogłem tego nigdzie doczytać w japan serwis instrukcji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się przełącza ISC w tryb synchronizacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, zrobiłbym sobie takie synchro u siebie ale trochę nie uśmiecha mi się kupować całego zestawu żeby to raz machnąć, nie ma ktoś w wawie takiego sprzętu? Albo może by się zrzucić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, zrobiłbym sobie takie synchro u siebie ale trochę nie uśmiecha mi się kupować całego zestawu żeby to raz machnąć, nie ma ktoś w wawie takiego sprzętu? Albo może by się zrzucić?

 

zrób sobie wycieczkę do mnie :vroom:

 

usługę masz oczywiście w gratisie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się przełącza ISC w tryb synchronizacji ?

 

jest powyzej w instrukcji - masz uzyc: "mode select switch". czyli zwarcie 1 i 2 pinu w tym gnieździe serwisowym.

 

a czemu 2 cyl. bazowy - nie wiem. tak po prostu robia serwisy. moge dopytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, zrobiłbym sobie takie synchro u siebie ale trochę nie uśmiecha mi się kupować całego zestawu żeby to raz machnąć, nie ma ktoś w wawie takiego sprzętu? Albo może by się zrzucić?

 

Tomek chyba kiedys pisal, ze kupi waku. I nic wiecej nie potrzebujecie do synchro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.