Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Kolor Świecy - Colortune


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie podepne sie jak to wyglada po calym serwisie robilem pierwsze samodzielne synchro na nowych swiecach jutro wrzuce zdjecia swiec a dzisiaj do oceny synchro

 

 

 

 

ładne równi słupki, coż tu oceniać

 

masz sprawne gaźniki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 40 km wykrecilem swiece i sa czysciutkie dalej jak mam sprawdzic czy mieszanka jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak po 100km nowe swiece wygladaja tak

post-3295-0-37736300-1408910970_thumb.jpg

Edytowane przez Prolab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak po 100km nowe swiece wygladaja tak

ta  świeca wygląda jakby nigdy nie była używana :P

 

chyba troszkę za ubogo, bo żadnego kolorku nie nabrała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 4 sa takie i co teraz o ile podkrecic na kazdym gazniku cwierc obrotu nic nie ruszalem przy mieszance wiec nie wiem nawet ile jest ns chwile obecna a i czy jak podkrece mieszanke to jeszcze raz robic syncheo?

Edytowane przez Prolab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak zrobisz mieszanke to potem synchro , wykręć o pol spokojnie , a jak ze schodzeniem z obrotow? poza tym ja zawsze ustawiam na sluch po prostu dotad wykręcam az przestaje prtyspieszac  i tak każdy a potem synchro

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skoro srobki sa od regulacji mieszanki na wolnych obrotach to co to ma wspolnego ze zwiekszonym spalaniem i kolorem swiec podczas jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skoro srobki sa od regulacji mieszanki na wolnych obrotach to co to ma wspolnego ze zwiekszonym spalaniem i kolorem swiec podczas jazdy ?

Ponieważ podczas jazdy i dodawania gazu przez ta dyszę tez leci paliwo - a diabeł tkwi w szczegółach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a świece masz nówki ?  bo na takie wyglądają, za mało przejechane i jeszcze sie   nic nie osadziło.

Jak założyłem irydówki to ładne pareset kilosów były czyste bez nalotu, też miałem problem żeby ocenić kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece nowki odpala na ssaniu wydaje mi sie ze za wolno schodzi z obrotow dorzuce 2 filmiki jak to chodzi

 

 

 

 

 

 

jutro jeszcze bedzie nowy filtr powietrza

Edytowane przez Prolab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegow....

 

Mam problem czy duzy czy maly hmmm ciezko okreslic... ale 2 cylindry nie trybia.... sprzet stal przez prawie rok - gazniki MASAKRA zasyfiale byly na maksa do tego stopnia ze 2 iglice od plywaka byly "przyspawane" syfem na stale i paliwko lalo sie litrami.... wymontowalem wyczyscilem i nadal 2 garki nie trybia swiece nowki iskrza elegancko... coz wydalem nastepne pieniazki kupilem myjke ultradzwiekowa.... i... i przy nastepnym czysczczeniu zauwazylem ze w jednym gazniku "2" nie ma (przy iglicy wolnych obrotow) oringa i podkladki, prawdopodobnie przy pierwszym czyszczeniu musialy mi wypasc. Coz postanowilem dokupic te dwumilimetrowe czesci w serwisie w Hamburgu gdzie mieszkam i uszy mi zwiedly jak uslyszalem ich cene!!!!

O-ring - 8 EUR (13295-26E00-000 ) a podkladka 4 EUR (13291-26E00-000)....

 

Szanowni koledzy czy jest na to jakas rada czy mozna to zamowic w normalnej cenie w polsce moze ktos z was ma a nie potrzebuje ??

 

z gory dzieki za sugestie i podpowiedz...

 

pozdro Siwy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można latać po sklepach z uszczelnieniami technicznymi, albo kupić w suzuki, albo strzelić temat w dziale oddam/sprzedam/kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwy potrzebujesz to jeszcze? Jak tak to daj PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Odświeze temat. Chciałbym sie dowiedziec ile musze wykrecic srube składu mieszanki w Bandziorku 650 olejak 2005 rok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeze temat. Chciałbym sie dowiedziec ile musze wykrecic srube składu mieszanki w Bandziorku 650 olejak 2005 rok??

 

Dwa obroty. Wszystko ładnie opisane w serwisówce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa obroty. Wszystko ładnie opisane w serwisówce...

  W serwisówce opisane jest to jako ??

 

Pilot screw

(P.S.)

PRE-SET

(2 turns back)??

 

Bo wlasnie niezbyt u mnie z angielskim a tym bardzi z technicznym i wolałem zapytac. A jesli mam założony wydech akcesoryjny to musze wykrecic bardziej sruby od mieszanki i czytalem ze trzeba podniesc iglice jeszcze tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, podniesc iglice i zalozyc stozki K&N :D a tak serio wykrec 2 obroty i sie nie przejmuj.

nikon tzn ze mam nie ingerować w iglice tylko ustawić na takim wydechu jak podaje serwisówka skład mieszanki?? a jesli to przelot to nie bedzie za uboga mieszanka?? chciałbym sam to ustawic dobrze ale potrzebuje waszej wskazówki lub pomocy :) A moze jest ktos z moich okolic kto coś takiego robił albo ma np colortune??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez obrazy, ale colortune jest warte tyle co paczka zapalek. Tym gooownem ustawisz, ale tylko obroty jalowe. Nic nie krec, pojezdzij ze 100-200km na pelnej wiksie i pokaz foty porcelanki swiec. W 650 na iglicach chyba nie ma naciec, wiec musialbys kombinowac z podkladkami. A jak Ci zalezy na wspanialym skladzie mieszanki to zalatw sobie wskaznik AFR i sie baw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez obrazy, ale colortune jest warte tyle co paczka zapalek. Tym gooownem ustawisz, ale tylko obroty jalowe. Nic nie krec, pojezdzij ze 100-200km na pelnej wiksie i pokaz foty porcelanki swiec. W 650 na iglicach chyba nie ma naciec, wiec musialbys kombinowac z podkladkami. A jak Ci zalezy na wspanialym skladzie mieszanki to zalatw sobie wskaznik AFR i sie baw.

Ok dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Witam, mój bandzior 650 olejak (2005r) strasznie strzela z wydechu podczas schodzenia z obrotów, nie są to jakieś głośne strzały, ale jest to seria strzałów. Wydech jest przelotowy Ixil.
Zapewne przyczyną takiego strzelania jest zbyt uboga mieszanka, ale jak przeglądam temat to wyczytałem że śrubkami składu mieszanki tego się nie poprawi bo to jest do regulacji składu mieszanki wolnych obrotów. 
Czy przez takie coś może stać się jakaś poważna awaria jak np wypalenie gniazd zaworowych czy tym podobne?
Dodam jeszcze że motocykl nie ma jakiś dziur w obrotach, spalanie też jest w normie (około 5l, przy pałowaniu max 6,5)
Da się w jakiś sposób wyeliminować te strzelanie? czy po prostu dać sobie spokój?
Jutro dodam zdjęcie jak wyglądają świece.

Tutaj jest filmik na którym słychać jak podczas jazdy strzela z wydechu:



Oraz wydaję mi się że motocykl trochę za długo schodzi z obrotów (głównie w dolnym zakresie obrotów) i nie równo pracuję na wolnych obrotach? Tu już przydała by się synchronizacha gaźników czy każdy bandit tak ma ? Edytowane przez Braformeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój bandzior 650 olejak (2005r) strasznie strzela z wydechu podczas schodzenia z obrotów, nie są to jakieś głośne strzały, ale jest to seria strzałów. Wydech jest przelotowy Ixil.

Zapewne przyczyną takiego strzelania jest zbyt uboga mieszanka, ale jak przeglądam temat to wyczytałem że śrubkami składu mieszanki tego się nie poprawi bo to jest do regulacji składu mieszanki wolnych obrotów. 

Czy przez takie coś może stać się jakaś poważna awaria jak np wypalenie gniazd zaworowych czy tym podobne?

Dodam jeszcze że motocykl nie ma jakiś dziur w obrotach, spalanie też jest w normie (około 5l, przy pałowaniu max 6,5)

Da się w jakiś sposób wyeliminować te strzelanie? czy po prostu dać sobie spokój?

Jutro dodam zdjęcie jak wyglądają świece.

 

Tutaj jest filmik na którym słychać jak podczas jazdy strzela z wydechu:

 

Oraz wydaję mi się że motocykl trochę za długo schodzi z obrotów (głównie w dolnym zakresie obrotów) i nie równo pracuję na wolnych obrotach? Tu już przydała by się synchronizacha gaźników czy każdy bandit tak ma ?

teoretycznie, jak masz za ubogo, to jest wyższa temp. spalania i tym samym gniazda zaworowe dostają po dupie. to w teorii a jak jest w praktyce to Ci którzy remontują silniki powinni powiedzieć :)

 

może wsadź podkładki pod iglice? tak 0.8mm i daj trochę więcej mieszanki na biegu jałowym, wtedy pewnie będzie mniej strzelał

 

- u mnie mocno strzelał, nawet bardzo, też miałem przelot,  po wsadzeniu podkładek pod iglice i zwiększeniu ilości paliwa na biegu jałowym  strzelał ale znacznie mniej, można powiedzieć sporadycznie :)

 

spalanie minimalnie wzrosło, ale tylko minimalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poka te świece. Ale zapewne będą w porządku jeśli są w miarę sprawne.

 

Co do strzelania to jest to normalny objaw przelotu z prawidłowo działającym układem PAIR. 

 

Co do długiego schodzenia z obrotów, nowe świece i synchronizacja gaźników powinna pomóc. Sprawdź też stan filtra powietrza.

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.