Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Kolor Świecy - Colortune


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Podkładki pod iglice wsadź tak jak Lelon pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat po świecach sądząc skład jest idealny. Nie ma co grzebać.

Moje świece wyglądają tak od 5 lat, oczywiście różne komplety. Idealnie ustawiony bandzior ma taki kolor świec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece są git. Widzę, że środowisko banditów na siłę szuka sobie ostatnio zajęcia :D

Wkręcaj i jeździj. 

A jak nie chcesz strzelania to zaślep układ dopalania spalin. 

Resztę podpowiedziałem CI już wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

na ori gaźnikach nie ma sensu chyba, że mówisz o swoich 38
ja w 40-kach na owalach k&n miałem iglice na maxa w górze, dysze główne 170 
ciągnął jak lokomotywa do 275km/h :P
ogólnie to trzeba się pobawić i przy okazji uzbroić w cierpliwość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiderek, jakie 275? xD Czy Ci zycie niemile? 

 

Moszn samemu to grzebania i grzebania metoda prob i bledow. Dodatkowo czytania i czytania zeby to wszystko zrozumiec :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda motocykl z innej stajni :zeby:, ale skoro tam działa, to i u nas powinno. Problem może być tylko ze zdobyciem dokładnego obrotomierza.

 

 

E: Sprawdziłem wczoraj świeczki i po 5k km wyglądają jak nowe, zero nalotu, porcelanki białe jak pierwszy śnieg. Dziwne to, bo gaźniki, filtr i komin pełna seria. Trzeba by chyba sprawdzić poziom paliwka w komorach, albo zmajstrować sobie AFR :vampire:

post-9125-0-94591100-1434655044_thumb.jpg

Edytowane przez Dudzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Nie będę zakładał nowego tematu tylko tutaj zapytam. Zabieram się teraz za synchro i czyszczenie gaźników . Bandit schodzi z obrotów i wkręca się prawidłowo ( spalanie też w normie) , w sezonie po wykręceniu świec były czarne (ale nie mokre) . Moja alternatywa jest taka : czyszczenie gaźników > kontrola poziomu paliwa > zubożyć mieszankę o 0,25 - 0,5 obrotu > zrobić synchro > wykręcić świece po przejażdżce ok 20km jak tylko pogoda pozwoli i wnioskując z koloru świecy dostroić skład mieszanki idealnie .

 

Oczywiście luzy zaworowe mam wyregulowane ,świece nowe , czysty filtr powietrza .

 

Czy mogę w ten sposób ustawić skład mieszanki ? Bo przeczytałem ten temat i  Colortune ponoć jakoś mega dokładna nie jest . Pewnie powiecie oddaj do serwisu , otóż nie mam w okolicy zaufanego serwisu i muszę polegać sam na sobie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze kombinujesz ale pokaz jakie teraz masz swiece bo jak nic sie nie dzieje to mozna tylko zepsuc ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotki 3 starych świec ( jedna była założona ngk Cr8e i jej zdjęcia nie robiłem ,ale wygląda jak 3 pozostałe) http://zapodaj.net/b7a79cf7ea1fe.jpg.html>Świece.jpg . Na tych świecach jeździłem cały ten sezon po kupnie , motocykl był 2 razy po sezonie uruchamiany , więc obecny kolor może nie oddawać w pełni ich koloru ,chociaż wykręcałem świece kiedyś po trasie 80 km i były czarne (łącznie z elektrodą ) .Teraz mam założone nowe świece Denso U27ETR .

Edytowane przez Slawula9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakiego koloru lecą spaliny jak dasz do odciny? pytam, bo też kolor świec może odzwierciedlać stan silnika, w starym B6, ubywało mi trochę oleju i nigdy nie miałem idealnego koloru świec...  dopiero jak zmieniłem silnik i gaźniki, świece były bardziej "książkowe" jak znajdę foty moich świec to wstawię do porównania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie troche za dużo paliwa, a filtr powietrza czysty tzn. Nowy? Bo jezeli nie może na początek spróbuj zmienić filtr może ma za małą przepustowość. I tak jak Lelon pisze może już tyle oleju bierze lub niedopala do końca z innego względu np. kompresja. Miałem podobny objaw w starym silniku na jednym cylindrze gdzie kompresja był 3,5 atmoswery a silnik chodził w sumie bez zarzutu jak by się nie wgłębiać

Edytowane przez jachu354
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza nie jest jednak idealnie czysty http://zapodaj.net/79ac5d5361a4c.jpg.html( czy ten filtr siatkowy K&N można czyścić ?? ) . Palić jakoś bardzo oleju mi nie pali .Na 3000 km dolałem ok 400ml oleju .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza nie jest jednak idealnie czysty http://zapodaj.net/79ac5d5361a4c.jpg.html( czy ten filtr siatkowy K&N można czyścić ?? ) . Palić jakoś bardzo oleju mi nie pali .Na 3000 km dolałem ok 400ml oleju .

od tego bym zaczął

 

https://www.youtube.com/watch?v=Txs4U8EtBfc

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze nie jestem zwolennikiem czyszczenia filtrów, uważam że filtr się wymienia nie są to duże pieniądze, jak masz możliwość sprawdz jeszcze kompresję wtedy bd miał pewność że z silnikiem wszystko ok i dopiero wtedy baw się w skład mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co ta panika? Masz zajeb. Filtr kn-a kup kosmetyki i go wyczysc i przesmaruj olejem, problem powinien sie rozwiazac bo nie ma tragedi ze swiecami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nie baw się w regulacje oraz inne zabiegi przed czyszczeniem lub wymianą filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, w takim razie czyszczę filtr i się na razie nie przejmuje . Dziękuje za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten filtr powinien być czerwony (taki jest kolor oleju którym nasiąka filtr po czyszczeniu) a nie czarny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym ten filtr nasączyć ?? Motul?? Czy wszystko jedno jaka firma ?? Czarny jest bo jest zabrudzony ;)

Edytowane przez Slawula9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupijesz zestaw do czyszczenia kna tam masz srodek do czyszczenia i olej do nasaczania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wyczyszczony , nasmarowany . Dzisiaj wyjąłem do czyszczenia te nieszczęsne gaźniki .Skład mieszanki na 2 gaźnikach ok 4.5 obrotu wykręcona śrubka , na 2 pozostałych 5.5 obrotu . Mam starszą wersję gaźników .I to jest wg mnie trochu za bogato. Dobrze rozumiem ,że jeżeli wykręcam śrubkę to wzbogacam mieszankę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wyczyszczony , nasmarowany . Dzisiaj wyjąłem do czyszczenia te nieszczęsne gaźniki .Skład mieszanki na 2 gaźnikach ok 4.5 obrotu wykręcona śrubka , na 2 pozostałych 5.5 obrotu . Mam starszą wersję gaźników .I to jest wg mnie trochu za bogato. Dobrze rozumiem ,że jeżeli wykręcam śrubkę to wzbogacam mieszankę?

Dokładnie tak, wykrecając wzbogacasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezly magik musial dlubac skoro seria to 2.0-2,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.