Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Kolor Świecy - Colortune


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ale to i tak te swiece całkiem wzglednie wyglądały jak na 4.5 i 5.5 obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to i tak te swiece całkiem wzglednie wyglądały jak na 4.5 i 5.5 obrotu.

widocznie gaźniki są już paściowate i żeby w ogóle dało się wyregulować jest tak ustawione, jak ustawi fabrycznie to nie ma bata, żeby to zestroił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tez o tym pomyślałem że jeżeli było w ten sposób wyregulowane i nie było zalane benzyna to dobrze by było sprawdzić stan gaźników i ogół silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czyszczeniu gaźników zauważyłem ,że przepustnice raczej nadają się do wymiany . Zostawię gaźniki na starych bo jak coś to kupię inne gaźniki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie kombinuj skrec to na 3 obroty i zobacz co sie stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie tych gaźników wymieniać nie bd ,myślałem dopiero wtedy kiedy przyjdzie czas na następną regulację (Albo po prostu kupię same przepustnice) . Wracając do sedna sprawy to chyba rozwikłałem zagadkę bogatej mieszanki . Mój bandzior był zblokowany ,żeby się łapał na A2 i tam został zastosowana blokada na podciśnieniu przez warsztat . Jest to śruba imbusowa wkręcona w  kawałek plastiku z 4 nóżkami idący zaraz za przepustnicą i iglicą (stary typ gaźnika ) . I właśnie takie są moje przypuszczenia ,że warsztat się tym bawił .

Edytowane przez Slawula9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Miał ktoś problem z wieszającą się przepustnicą podciśnieniową? Jakie było rozwiązanie problemu? U mnie membrany są całe, spręzyny też, a mimo to na pierwszym cylindrze przepustnica lubi się zawiesić przez co wywala tony paliwa przelewem i w ogóle zalewa pierwszy gar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co napisałem. WIESZA SIĘ PRZEPUSTNICA PODCIŚNIENIOWA. Zaworek iglicowy i pływak pracują jak należy.
Gdyby nietrzymały zaworki, puszały by paliwo cały czas.

bikepics-2775125-full.jpg
 
bikepics-2775121-full.jpg
 
bikepics-2775124-full.jpg
 
bikepics-2775122-full.jpg

Paliwo leje się z przelewu tylko gdy silnik jest odpalony i tylko w zakresie niskich obrotów - do około 6krpm.
Edytowane przez Easy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo z siebie dzieje się to z przepustnicą czy dopiero jak składałeś gaźniki po czyszczeniu ? Obejrzyj membranę bo możliwe ,że gdzieś delikatnie dziurawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo z siebie dzieje się to z przepustnicą czy dopiero jak składałeś gaźniki po czyszczeniu ? Obejrzyj membranę bo możliwe ,że gdzieś delikatnie dziurawa.

 

Po rozebraniu i wyczyszczeniu wydaje się być ok. Zasięgnąłem info w ASO, ten typ tak ma, jak dostanie się jakiś syf, to lubi się blokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam. Taka niemiła mi rzecz się przytrafiła o

thumb_ihost_1459291965__img_20160329_222 

 

thumb_ihost_1459292092__img_20160329_222

 

na dodatek prawdopodobnie jeden taki kawałek poszedł na tłok( brakowało , a  raczej do airboxa go nie wdmuchnęło)   :(

 

I niestety po zmierzeniu kompresji na tym cylindrze  ukazało się 10,4...   reszta cylindrów OK. 

 

Ktoś ma pomysł jak się to mogło stać ?? ( ja łapki trzymałem przy sobie xd) Śruba regulacyjna  łepek ma cały, tylko ta igliczka na końcu krzywa jakaś była, raczej chyba nikt się nie znęcał. 

 

Gaźnika teraz nie da się ustawić,  zalewa na wolnych  i nie wkręca się jak powinien.    

 

Czy próba załatania tej wyrwy pomoże czy szkoda zachodu na druciarstwo ?   Tak mi się zdaje, że gaźnik łapie lewe powietrze śrubką.

Edytowane przez DeadlyDildo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Taka niemiła mi rzecz się przytrafiła o

thumb_ihost_1459291965__img_20160329_222

 

thumb_ihost_1459292092__img_20160329_222

 

na dodatek prawdopodobnie jeden taki kawałek poszedł na tłok( brakowało , a  raczej do airboxa go nie wdmuchnęło)   :(

 

I niestety po zmierzeniu kompresji na tym cylindrze  ukazało się 10,4...   reszta cylindrów OK. 

 

Ktoś ma pomysł jak się to mogło stać ?? ( ja łapki trzymałem przy sobie xd) Śruba regulacyjna  łepek ma cały, tylko ta igliczka na końcu krzywa jakaś była, raczej chyba nikt się nie znęcał. 

 

Gaźnika teraz nie da się ustawić,  zalewa na wolnych  i nie wkręca się jak powinien.    

 

Czy próba załatania tej wyrwy pomoże czy szkoda zachodu na druciarstwo ?   Tak mi się zdaje, że gaźnik łapie lewe powietrze śrubką.

ooo tego jeszcze nie było, jak ktoś nie ma wyczucia w palcach to niech lepiej nie dłubie przy gaźnikach....  ktoś za mocno wkręcił śrubkę ! albo wkręcił z innego gaźnika i klops....

 

Tą dyszą, a raczej tym co zostało po tej dyszy podawana jest mieszkanka dla jałowego biegu, ten gaźnik nadaje się do wyrzucenia niestety a jak to zakleisz to nie wyregulujesz biegu jałowego. 

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo tego jeszcze nie było, jak ktoś nie ma wyczucia w palcach to niech lepiej nie dłubie przy gaźnikach....  ktoś za mocno wkręcił śrubkę ! albo wkręcił z innego gaźnika i klops....

 

Tą dyszą, a raczej tym co zostało po tej dyszy podawana jest mieszkanka dla jałowego biegu, ten gaźnik nadaje się do wyrzucenia niestety a jak to zakleisz to nie wyregulujesz biegu jałowego. 

Tak myślałem. Dziwne było to, że gdy wyjąłem gaźniki, dosłownie musnąłem palcem po tej wyrwie to kawałki same się wyrwały  naprawdę to było z siłą jakby mucha usiadła. Tyle dobrego, że i te nie wpadły do środka.    Podzwonię w ramach samego korpusu, bo bebechy przełożyłbym  ze starego gaźnika. Chyba że któryś z kolegów forumowiczów będzie posiadał.    Od jakiegoś czasu ( pewnie gdy ten kawałek odpadł) zaczął mi  pocić się paliwem na blok  i kopcić na niebiesko :/  ehh 

Edytowane przez DeadlyDildo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieźle :/ ktoś troche przesadził z wkręcaniem na czucie   :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co lepic kup gotowe dobre gazniki a stare na czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Podpinam się pod temat, mam nadzieję ,że dobry :)

Ja miałem problem tego typu , że poodpaleniu popracuje silnik  z  5 min,  zagrzał sie i koniec.. nie odpala. Ostygł i od strzała pali i znow zgasł...

Wyciągneliśmy filter powietrza i pali...  to wniosek nasunął się  taki ,że dawka jest za duża.. Srubowkręt i skręcamy sruby... na 3 gaznikach byl obrot na 2.5 a na pierwszym ok 4 obrotow. ustawilismy wczoraj na dwa obroty i ? odpala, pracuje ( chodzi rowno , cieszymy sie ze to chyba to ) ale zagrzal sie i  to nie to !  dlawi sie jakby na 3 gary chodzil...brakuje mu mocy na wkrecenie.. Nastepny krok.. ustawic iglice, bo przeczytalem na forum , ze moze to ? ale u mnie nie idzie iglic  regulowac. nie ma rowkow itd.. no to wyciagamy gaznik i podmieniamy , bo kolega ma takowy... ale zauwazylismy , ze guma przy gazniku , ktora idzie od Airboxa jest luzna. skrecilismy , odpalamy i to chyba to ! ale ne to nie to ,sytuacja ta sama.. gasnie zaraz, i przy wkrecaniu na obroty znowu sluchac jakby na dwa albo 3 gary chodzil...

 

gazniki wyciagniete.. jutro podmieniamy, ale po za tym co go moze bolec, o co mu chodzi  ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, tylko ja zaczne od wymiany świec, gdyż wymianiane były ostatnio chyba z 6 lat temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat, mam nadzieję ,że dobry :)

Ja miałem problem tego typu , że poodpaleniu popracuje silnik  z  5 min,  zagrzał sie i koniec.. nie odpala. Ostygł i od strzała pali i znow zgasł...

Wyciągneliśmy filter powietrza i pali...  to wniosek nasunął się  taki ,że dawka jest za duża.. Srubowkręt i skręcamy sruby... na 3 gaznikach byl obrot na 2.5 a na pierwszym ok 4 obrotow. ustawilismy wczoraj na dwa obroty i ? odpala, pracuje ( chodzi rowno , cieszymy sie ze to chyba to ) ale zagrzal sie i  to nie to !  dlawi sie jakby na 3 gary chodzil...brakuje mu mocy na wkrecenie.. Nastepny krok.. ustawic iglice, bo przeczytalem na forum , ze moze to ? ale u mnie nie idzie iglic  regulowac. nie ma rowkow itd.. no to wyciagamy gaznik i podmieniamy , bo kolega ma takowy... ale zauwazylismy , ze guma przy gazniku , ktora idzie od Airboxa jest luzna. skrecilismy , odpalamy i to chyba to ! ale ne to nie to ,sytuacja ta sama.. gasnie zaraz, i przy wkrecaniu na obroty znowu sluchac jakby na dwa albo 3 gary chodzil...

 

gazniki wyciagniete.. jutro podmieniamy, ale po za tym co go moze bolec, o co mu chodzi  ??

Przede wszystkim przeczyść gaźniki i wymień (wyczyść jeśli masz K&N)filtr. I skontroluj ustawienie poziomu paliwa w gaźnikach i drożność kranika. Ja miałem podobny problem z wkręcaniem po dokonaniu tych czynności . Z tym ,że moje przepustnice są już zużyte i Bandzior chodzi tylko na ustawieniach ok 5,3 obrotu .Spróbuj iść w stronę tych 3,5- 4 obrotów na wszystkich cylindrach. Skręcaj/pokręcaj max co 0,5 obrotu na śrubach regulacyjnych, najlepiej stopniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaziory były czyszczone dwa razy chyba albo lepiej- nawet w myjce ultradźwiękowej ;) , bo te akcje sie dzieje po odebraniu z" serwisu". ale nie mam juz sil do nich wracac , bo to nic nie daje tzw reklamacja.

Filtr mam nowy wymieniony jakis czas temu.. jutro zakładam gaziory od innego bandziora- sprawnego.. zobaczymy też czy opcja zdławienia zniknie.. bo on też jest zdławiony -  i w sumie te cyrki zaczęły się odkąd fachowcy wepchali tam swoje ręce.. Jeśli jutro na innych gaziorach będzie to samo, to chyba problem leży w elektryce - przebicie? cewka ? 

 

 

Mam ten sam problem, tylko ja zaczne od wymiany świec, gdyż wymianiane były ostatnio chyba z 6 lat temu :)

Ja mam denso i  NGK -  i to samo się dzieje.. generalnie je zalewa , bo są czarne... i

 

 

 

 

 

 Ja ustawiałem na max 2,5 obrotu.. ale spróbujemy na tak jak mówisz. jeśli na innym gaziorku będzie to samo..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam  zawory albo cewka

 

Chyba ze brakuje paliwa w gaxnikach jaki filtr paliwa ?

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bald dobrze pisze, swiece, cewka, zawory. Moze fachowcy ustawili tak zawory ze moto gasnie po zagrzaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa jakis taki.. nie wiem co to jest , bo to zalozl ktos z sewisu... ale paliwo leci,bo sprawdzalismy...

 

Swiece - raczej nie.. byc moze , ze tak jak pisze kolczyk - zawory albo cewka swiruja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wywalił ten dodatkowy filtr paliwa. Po co Ci on? Miałem tak w 600-tce że jak wsadziłem filtr paliwa przed gaźnikami to przestała jechać, ale paliwo leciało niby :)

No a dwa to jak już napisali ludziska, zawory do sprawdzenia, świece i przewody+cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuce ten filtr. sprawdze cewki i przewody a na koniec zawory... bo z tym musze juz do jakiegos fachowca a z tym u mnie slabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.