Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Kolor Świecy - Colortune


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Gaźnik nie pomógł , tylko  w tym że chyba jest oddławiony. Podmieniliśmy cewki i dalej gaśnie.. teraz czas na zawory....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem świece na irydówki NGK i jest gitarra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio robiłem synchro, oraz regulowałem mieszanke sposobem znalezionym gdzies na forum. tzn 1200 obrotów, pierwszy gaznik odkrecam śrube i gdy obroty przestają rosnąc zostawiam i znow na srubie wolnych obrotów ustawiam 1200 i nastepny gaznik. Było wszystko okej, lecz srube czwartego gaznika musialem dosc bardzo wykrecic zeby osiagnał obroty, No ale spoko wyregulowałem chodzi pieknie i wg wszystko ładnie. A teraz patrze na czwartym gazniku ta śruba chyba wypadła gdyż jej nie ma. Teraz pytanie brzmi, gdzie dostane taką śrube oraz jaki jest mniejwiecej koszt. A może ktos ma jakieś leżące gazniki na częsci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś takiego :

 

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gaznika-suzuki-gsf-600-bandit-i4840349385.html

 

 

 

 

albo

 

 

w salonie suzuki,

śruba 36 zł

sprężyna 20zł

podkładka 13zł

oring 19zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na olx. itp kupi używany komplet gaźników za 200zł, a sprężyna podkładka i śruba nie powinny byc uszkodzone, ewentualnie oring gdyż nie jest to metal. Więc kupowanie takiego zestawu w tym przypadku za 135 zł to lekko bezsens. Ktoś ma inne pomysły gdzie bym mogł dostać cos takiego? Oczywiście dziekuje za odpowiedz, a może znasz jakies serwisy gdzie mają czesci używane w Krakowie. Bo widze że jestes z okolic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś że śruba wypadła, wiec sprężyna podkładka i o ring tez wypadł :)

 

Zapytaj Lelona czy ma coś na handel po starym bandziorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem na mysli to, że z uzywanych gaznikow te elementy nie powinny byc uszkodzone, a to że wypadlo wszystko to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh nie rozkminiłem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęśliwym trafem, po nieudanym przeszukaniu dojazdu do domu od drogi, znalazłem śrubke wraz z sprezynka zablokowaną na bloku silnika! Niestety po oringu i podkladce nie ma sladu i moje przytanie brzmi czy muszą byc oryginalne z salonu suzuki itd? czy moge dosztukowac, mam duze zestawy oringów oraz podkladek, jednak niestety nie znam dokladnie rozmiaru, jest on w manualu czy gdziekolwiek? Szukalem troche, jednak nie moglem nic znalesc;(

Edytowane przez wojtek32121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie fajnie zeby wszystkie w czterech były takie same bo jak beda inna grubość to  mimo ze ustawisz gaźniki na taką samą ilośc obrotów  to może być różnica  przez grubość podkładki i oringu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym był ostrożny z dobieraniem oringów.

Kiedyś tak zrobiłem - w dobrej wierze we wszystkich czterech gaźnikach. Po jakimś czasie straciły one całkowicie swoje wymiary, mimo że miały być odporne na benzynę. Dlatego ja bym zaryzykował te parę złotych na oryginalny oring i podkładkę.

Skupiłbym się też na tym czwartym gaźniku, bo skoro nie chciał reagować, to jest z nim jakiś problem.

Edytowane przez domban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi...  Zawory ok , swiece ok , kable -  cewki kraniki wszystko okay , ale pali i po chwili gasnie i się dławi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi...  Zawory ok , swiece ok , kable -  cewki kraniki wszystko okay , ale pali i po chwili gasnie i się dławi...

Stosunek dawki powietrza do dawki paliwa bym obstawiał. jak dajesz gazu jaki efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc aby dostac samą uszczelke i podkładke, tylko i wyłącznie pozostaje serwis suzuki?

Jeżeli ktos ma rozebrane gazniki, mogł by zmierzyc srednice zewnetrzna oraz srednice wewnetrzna podkładki oraz oringu? Poszukam po sklepach motoryzacyjnych, może mają cos:)

Z góry dziekuje :)

Edytowane przez wojtek32121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc aby dostac samą uszczelke i podkładke, tylko i wyłącznie pozostaje serwis suzuki?

 

Jeżeli ktos ma rozebrane gazniki, mogł by zmierzyc srednice zewnetrzna oraz srednice wewnetrzna podkładki oraz oringu? Poszukam po sklepach motoryzacyjnych, może mają cos:)

 

Z góry dziekuje :)

Proszę Cię bardzo :)

 

średnica wewnętrzna

 

ihost_1468443879__20160713_225809.jpg

 

średnica zewnętrzna

 

ihost_1468443899__20160713_225907.jpg

 

w moim przypadku jak wymieniałem w kawie wszystkie uszczelnienia w gaźnikach to sprzedawca nie był pewien, po poprzednie gumki były wygniecione, dlatego kupiłem kilka rodzajów (tych rozmiarowo - obok siebie) i sam dopasowałem te najlepiej się "układające" a że za 1 szt płaciłem 0,50groszy to kupiłem sobie nawet na zapas :P

 

oczywiście podane wyżej wymiary na zdjęciach  nie mają żadnych luzów, które musisz uwzględnić przy szukaniu podkładek i oringów

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Witam

 

Pytanko takie.

 

Jestem w posiadaniu B6 z 97r. Wyczyściłem sobie gaźniki i wykręcając śruby od regulacji dawki zapisałem sobie ile zrobilem PEŁNYCH obrotów i :

1. 3 obroty
2. 2 i 1/8 obrotu
3. 2 i 1/8 obrotu
4. 3 obroty

Składając ustawiłem je wszystkie na wartość podaną przez producenta czyli na 1 i 7/8 obrotu. (MOTO ma 36 tyś przebiegu)

Moje pytanie brzmi. Na ile ta wartość podana przez producenta odbiega od jakiejkolwiek rzeczywistości, oraz czy zalecacie mi zmianę tej wartości na inną lepszą przez was sprawdzoną. Niestety mamy zimę i nie mam jak przegonić moto żeby sprawdzić jak wyglądają świece.

P.S czyściłem gaźniki ponieważ moto zaraz po odpaleniu i próbie energicznego ruszenia lub przyspieszenia dławiło się przez kilka set metrów po czym zachowywało się już normalnie (Gorący silnik), oraz przy stawianiu go na boczną podpórkę drastycznie spadał z obrotów i po odkręceniu manetki dopiero się stabilizował. Nie trzymał jednych ustalonych obrotów tylko skakał pomiędzy 1000 a 1500. (Wymieniłem zaworki iglicowe pływaka bo odniosłem wrażenie ze guma na nich jest już stara a sprężynka z drugiej strony wygnieciona, oraz uszczelniłem zaworki od ssania bo te gumki uszczelniające już dawno niczego nie uszczelniały)

P.P.S będę na dniach regulować luz zaworowy, patrząc na serwisówkę  to nie ma w tym nic trudnego, lecz jeśli macie jakieś złote rady dla mnie to poproszę. :)

Edytowane przez Atom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość obrotów dobierasz do silnika każdy jest inaczej zużyty więc robisz to tak ustawiasz pokrętłem od wolnych na Maks niskie stabilne obroty , śrubę od mieszanki odkreasz, przyda się do tego specjalny śrubokręt lub bit w oprawce do momentu aż przestanie przyspieszać silnik , cofasz o czwierc obrotu, następnie postępujesz tak samo z każdym gaźnikiem , na końcu robisz synchro , wszystkie regulacje robisz po uprzednim ustawieniu zaworów . To wszystko. Jak chcesz wiedzieć więcej to zapoznaj się z przyaitalnia

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość obrotów dobierasz do silnika każdy jest inaczej zużyty więc robisz to tak ustawiasz pokrętłem od wolnych na Maks niskie stabilne obroty , śrubę od mieszanki odkreasz, przyda się do tego specjalny śrubokręt lub bit w oprawce do momentu aż przestanie przyspieszać silnik , cofasz o czwierc obrotu, następnie postępujesz tak samo z każdym gaźnikiem , na końcu robisz synchro , wszystkie regulacje robisz po uprzednim ustawieniu zaworów . To wszystko. Jak chcesz wiedzieć więcej to zapoznaj się z przyaitalnia

Witaj.

 

Czyli za każdym razem kiedy już ustawie maksymalnie niskie obroty i ustawie śrubę tak jak mówisz czyli aż obr. przestaną wzrastać i cofnę o 1/4 obrotu to muszę znów ustawić maksymalnie niskie stabilne obroty?? czy nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze colortune czyli szklana świeca ale nie polecam ciężko tym ustawić, drogie , często przebicia na kablach i wogole , ten przedstawiony wyżej jest najlepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam

 

Panowie pytanie jeszcze jedno mam. Najpierw zrobic dawke a pozniej synchro czy nie ma znaczenia. ( zawory juz wyregulowane)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, 1 ustawiasz potem synchro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.