Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Kolor Świecy - Colortune


Gość Bangout
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Panowie B6 gada niestety zawsze jest jakieś (ALE) wiec gada ALE moje (a raczej JEGO) króćce ssące mają popękane łapki montażowe (te przez które się przykręca się je do głowicy).

Wracając do sedna to pytanie czym najlepiej sprawdzić lub czym wy sprawdzacie nieszczelności. Zastanawiałem się nad jakimś deodorantem w spray-u.

 

Chciał bym jutro sprawdzić czy jest nieszczelność czy nie i czy mogę tak latać do czasu aż nie przyjdą mi nowe (używane).

 

p.s u mnie jest prawie codziennie między 7-10 stopni  wiec planuje za nie długo wybrać się na przejażdżkę.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Atom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko co podniesie kaloryczność mieszanki będzie ok, plak, dezodorant,

 

jak bedziesz psikał to możesz podjerzane miejsca pognieść palcami (choc nie jest to łatwe i trzeba miec parę w łapskach)

 

tak jeszcze z ciekawosci zapytam, czy ktoś psikał gazem? np takim palnikiem ręcznym?

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak się okazało króćce się rozpadły. Wymieniłem na nowe (używane). 

Przy okazji mam pytanie odnośnie wstępnego ustawienia przepustnic, w serwisówce napisane jest "Set each throttle valve in such a way that its top end meets the foremost by-pass"

Rozumiem że mam ustawić każdy zawór w taki sposób aby jego górny koniec.. (i tutaj mam problem z poprawnym tłumaczeniem) spotkał się z główny obejściem??

 

i oto moje pytanie. CO TO JEST TO GŁÓWNE OBEJŚCIE :)

 

Dzięki i Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice domykasz tak żeby szczelinka była na wszystkich mniej więcej równa i minimalna (przynajmniej ja tak robiłem) i tak później doregulujesz jak będziesz robił synchro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poradziłem sobie ale mam problem z wolnymi obrotami, tzn nie mogę ich wyregulować. a jak juz mi sie wydaje ze wyregulowałem i pracuje na 1200obr/min to po dodaniu gazu do polowy zakresu lub wiecej i odpuszeczeniu gazu obroty albo spadają ponizej 1000 lub wskakują na 2000k. i po kilkukrotnym prze gazowaniu czasami wrócą do normy. nie umiem sobie z tym poradzić. Dawka ustawiona na 2 i 2/8 obrotu sposobem kolegi z przed kilku postów, synchro zrobione.

 

ktoś ma jakiś pomysł? 

 

Dodam ze powyżej 2000k moto chodzi jak zegarek i przyspiesza płynnie bez przycięć i przyduszeń

 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz linki czy chodzą płynnie bez zacięć, jak dalej nie będzie chciał schodzić z obrotów tzn poprzegazowaniu wiesza się i powoli schodzi to za uboga mieszanka. Zresztą w sobotę grill i Lelona nie masz daleko

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam linki są nowe wymienione sprawdzałem chyba ze 100 razy czy nie będa mi sie blokowaly przy skrecaniu itd wiec linki odpadają chyba ze dałem ciała przy ich regulacji przy gażnikach :)ale zrobiłem tak jak podaje producent w serwisówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 17 letnie moto więc nastawy z serwisowki traktuj tylko jako bazowe ustawienia ,wykręcić mocniej śruby składu mieszanki a potem zrób synchro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to ustawiasz najniższe stabilne obroty, potem kręcisz śruba składu mieszanki aż będą najwyższe dodasz o ćwierć obrotu i zostawiasz robisz tak z każdym gaźnikiem ,po wszystkim synchro

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem ale na to bede mial czas dopiero w weekend a do pracy już latam codziennie od tygodnia wiec jak tyle wytrzymałem to jeszcze kilka dni bede musial dac sobie rade :)

Dzieki wielkie, gdybym nie radzil sobie dalej to albo go oddam na serwis albo podpale :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź w sobotę na grila nie masz daleko

W sumie każdy inaczej odbiera odległość ale jak dla mnie 200km do przejechania to jednak trochę dużo. Ale dzięki za zaproszenie :)

 

Sorka za offtop :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 km tam i z powrotem.

Dokladnie jak OlaAla z Zabrza do Lelona.

Dziewczyna cie pobila. :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam, ostatnio zmieniałem świece w moim B12 i okazało się że mam zbyt bogatą mieszankę, jak to zmienić, czy w B12 można obniżyć iglicę, czy są tam jakieś rowki czy coś. Kręciłem śróbkami od składu mieszanki, ale podobno one są od biegu jałowego. poniżej zdjęcia starych świec (15 tyś km) i nowej po 400 km. nic się nie zmieniło po kręceniu śrubami. 

 ihost_1539705193__dsc_1560.jpg


Nowa świeca po 400 km

 ihost_1539705282__dsc_1600.jpg 


Napiszę jeszcze że mam straszną dziurę w granicy 6000 7000 obr. Wiem że czeka mnie synchro itp. ale po ostatnim serwisie nic się nie zmieniło więc zabiorę się sam za to, do wiosny daleko. Jeszcze jedno pytanie w B12 gdzie jest śruba do regulacji synchro z 4 gaźnika tam jest TPS w tym miejscu gdzie powinna być śruba i który gaźnik jest wzorcowy, którym się nie kręci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio zmieniałem świece w moim B12 i okazało się że mam zbyt bogatą mieszankę, jak to zmienić, czy w B12 można obniżyć iglicę, czy są tam jakieś rowki czy coś. Kręciłem śróbkami od składu mieszanki, ale podobno one są od biegu jałowego. poniżej zdjęcia starych świec (15 tyś km) i nowej po 400 km. nic się nie zmieniło po kręceniu śrubami. 

 

 ihost_1539705193__dsc_1560.jpg

 

Nowa świeca po 400 km

 

 ihost_1539705282__dsc_1600.jpg 

 

Napiszę jeszcze że mam straszną dziurę w granicy 6000 7000 obr. Wiem że czeka mnie synchro itp. ale po ostatnim serwisie nic się nie zmieniło więc zabiorę się sam za to, do wiosny daleko. Jeszcze jedno pytanie w B12 gdzie jest śruba do regulacji synchro z 4 gaźnika tam jest TPS w tym miejscu gdzie powinna być śruba i który gaźnik jest wzorcowy, którym się nie kręci ?

 

Po takich pytaniach aż strach coś napisać :(

Szczerze - lepiej się gaźników nie dotykaj. Potem może to drogo kosztować.

 

To nie jest tak, że sobie pokręcisz i będzie git.

Tu albo wiedza, albo oprzyrządowanie i jego znajomość cos pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze, "gdzie jest śruba do regulacji synchro z 4 gaźnika tam jest TPS". :takaemotka:

 

Jestes z Rybnika, umow sie lepiej z @ benywariat.

On tobie dokladnie to pokaze i wytlumaczy.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze, "gdzie jest śruba do regulacji synchro z 4 gaźnika tam jest TPS". :takaemotka:

 

Jestes z Rybnika, umow sie lepiej z @ benywariat.

On tobie dokladnie to pokaze i wytlumaczy.

Hmm. Bo od góry jej nie widać, przynajmniej ja jej nie widzę, ogladałem gazniki z b6 i jest tam duże lepsze dojście i widać lepiej. Wiedzę mam teoretyczną i zdolności manualne też. Nienawidzę jak coś dajesz komuś do zrobienia, płacisz grube pieniądze i dalej jest nie tak jak ma być a na dodatek jeszcze coś innego spieprzone.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do synchronizacji masz tylko trzy sruby synchronizujace pierwszy i drugu, trzeci i czwarty oraz obie pary.

dojscie jest moim zdaniem bardzo dobre pod warunkiem, ze masz odpowiedni srubokret. Moj ma jakies 30 cm.

co jest do dupy, przynajmniej w b12 drugiej generacji, to dostep do kroccow podcisnienia. Tu nalezy uwazac aby te gumowe kapturki nie zgubic. Mendy maja to do siebie, ze spadaja gdzies i za Boga nie znajdziesz. ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko i córko Meverick jedz jak najszybciej do kogos kto ogarnia gaźniki poki jeszcze sprzet odpala bo bedzie tylko gorzej i drozej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko i córko Meverick jedz jak najszybciej do kogos kto ogarnia gaźniki poki jeszcze sprzet odpala bo bedzie tylko gorzej i drozej.

Dlaczego, przecież jesteśmy tu żeby sobie pomagać i dzielić się swoją wiedzą. Jeżeli nie to po co te forum, są mechanicy i lepiej nic samemu nie robić.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo niektorych rzeczy lepiej sie nie tykać, jak by Ci ktos przez tel powiedzial jak zrobic operacje serca to zrobił byś? Nie pisze tego zeby Cie zniechecić tylko dla zaoszczedzenia pieniedzy nerwow i czasu, przerabiam takie przypadki na codzien po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej napisze. Jedź do kogoś, kto to troszkę ogarnia. Zobacz o co biega i gdzie co jest. A potem ...

"Hulaj dusza piekła nie ma ;)

 

A jeśli biega o twoje pierwotne pytanie.

Może zużyte/uszkodzone iglice albo jej gniazda

Może źle ustawione pływaki, może źle ustawione składy biegu jałowego

I może źle robiłeś test i ciężko cos napisać.

 

Mogę na spokojnie od początku.

Ile pali na 100 ?

Czy ktoś rozkręcał gaźniki?

Kurcze to nie da się tak "To i to. 2 obroty i gitara"

 

Po to są Grile warsztatowe. P to są spotkania z kolegami z forum itd. itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po to są Grile warsztatowe. P to są spotkania z kolegami z forum itd. itp.

Jesień już..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.