Skocz do zawartości

Mały Tuning B12,5


Daniel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

nie..

przeciecie kabelka przelacza caly tzw. MapSet czyli osobny zestaw map paliwowych, wyprzedzeń i drugich przepustnic, ktore są per każdy bieg..

z drugiej strony, odczucia "powera" w trakcie jazdy pewnie są podobne w obu przypdkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Daniel ! a jakie masz zdanie na w temacie tre jakie bedzie odczucie po wlutowaniu na stale rezystora 6 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma praktycznie żadnego znaczenia czy bedziesz miał wbite mapy z 4, 5 czy 6 biegu.. ważne, żeby >3.

a odnośnie samego tre to ja go nie lubiłem.. Silnik był za nerwowy przy ruszaniu i trzeba sobie więcej sprzęgłem pomagać jeśli chcesz tak spokojnie pojezdzic. Dużo lepsze i przyjemniejsze efekty osiągniesz wywalając drugie przepustnice (znacznie podnosi moc max.) i strojąc dowolnym modułem na równe afr (silnik chodzi po obrotach bardzo "gładko")...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki,poczekam do wiosny i zobacze jak to w praktyce mi podejdzie,najbardziej w sumie zalezalo mi na wykozystaniu czujnika luzu do sterowania wyswietlacza biegow i to akurat udalo sie super! koszt ok.10zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki,poczekam do wiosny i zobacze jak to w praktyce mi podejdzie,najbardziej w sumie zalezalo mi na wykozystaniu czujnika luzu do sterowania wyswietlacza biegow i to akurat udalo sie super! koszt ok.10zl.

 

Przeczytałem cały wątek, ale chyba nie znalazłem odpowiedzi, czy 'przecięcie kabelka' dotyczy również 650 olejaków ?

Taki jest w mym posiadaniu i też chciałbym poczuć pierdolnięcie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało nanobotów w olejakach :) ja na wiosnę pewnie dopiero zrobię ciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Noooormalnie nie ten motór :boje_sie: !!! Wcześniej do 140 szedł normalnie a potem 7,5 do 8 kilo obrotów i koniec. Teraz odkręcam przy 170 a łon dalej ciągnie bez opamiętania. Jeden kabelek, nie do wiary!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Może odgrzeję kotleta, ale ciachnąłem kabelek w moim b1250 i nie zauważyłem jakiś fajerwerków...  :zniesmaczony:

Może dlatego, że mam ori wydech, założyłem tylko filtr K&N...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A doszedłeś kiedyś do końca manety? Nie do odciny, tylko do końca linki gazu? Jeśli nie, to właśnie dlatego nie czuć różnicy. Różnicę będziesz czuł przy otwarciu przepustnicy >50%. Takie moje doświadczenieðŸ˜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Odgrzewam kotleta;] poproszę o opinię osoby które ciachnęły kabelek w B6,5. Chodzi mi głównie o:

- spalanie(duży wzrost? o ile?)

- czy zmienił się odczuwalnie przebieg momentu(podobno do 4tys. rpm troszkę zmula Bandita względem seryjnych map, a powyżej robi się "rakieta")

- czy różnica widoczna jest na biegach 1-3, wyższe przełożenia "maja taką samą dynamikę"?

- spostrzeżenia co do pracy silnika(nie wiem, zaczął brać olej, lepiej się wkręca czy wręcz przeciwnie zaczął nierówno pracować)

- odczucia własne(jest lepiej/gorzej/fajniej/jeden chuj, wszystko mi jedno)

Z góry za pomocne informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta;] poproszę o opinię osoby które ciachnęły kabelek w B6,5. Chodzi mi głównie o:

- spalanie(duży wzrost? o ile?)

- czy zmienił się odczuwalnie przebieg momentu(podobno do 4tys. rpm troszkę zmula Bandita względem seryjnych map, a powyżej robi się "rakieta")

- czy różnica widoczna jest na biegach 1-3, wyższe przełożenia "maja taką samą dynamikę"?

- spostrzeżenia co do pracy silnika(nie wiem, zaczął brać olej, lepiej się wkręca czy wręcz przeciwnie zaczął nierówno pracować)

- odczucia własne(jest lepiej/gorzej/fajniej/jeden chuj, wszystko mi jedno)

Z góry za pomocne informacje :)

- jak będziesz pałował to na pewno więcej, przy normalnej jeździe nie zauważyłem różnicy

- jak dla mnie jest lepiej, mocniej :P

- jest spora różnica, moto jest bardziej nerwowe, zrywne, powyżej 3 chyba nic może minimalnie lepiej

- żadnej różnicy

- jest fajniej chociaż jazda w korkach i na małych obrotach bardziej męczy bo ciężko niewiele płynnie przyspieszać, dajesz trochę gazu a tu bum i ogień :P 

Takie są moje spostrzeżenia choć ja kupiłem już z przeciętym a potem sobie podłączyłem na próbę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, namówiłeś mnie :D na wiosnę polatam trochę, żeby się przyzwyczaić na nowo do moto, a potem robię ciach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie TRE i uwazam ze to jest fajniejsze od przecietego kabelka,nie szarpie na wolnych,ladnie ciagnie od niskich obrotow,spalanie paliwa chyba nawet spadlo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej spoznic sie na tym swiecie .jak na tamtym byc za wczesnie🙂👍

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie TRE i uwazam ze to jest fajniejsze od przecietego kabelka,nie szarpie na wolnych,ladnie ciagnie od niskich obrotow,spalanie paliwa chyba nawet spadlo

Właśnie patrzę to TRE i w sumie 120zł to nie majątek, a jak ma mniej szarpać/w ogóle nie szarpać to wolę nie pić dwa wieczory i będzie na TRE :D

 

lepiej spoznic sie na tym swiecie, niz natamtym btc za wczesnie......

Masz rację, dlatego staram się nigdy nie śpieszyć i nie "nadrabiać czasu" jadąc na moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tre w najprostrzej wersji kosztuje jakies 50gr :usmiech: a takie jakie chcesz kupic gora 10zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi sprzedaj :D bo zabawy z opornikami, lutami itp nie chce mi się uskuteczniać :P

Edytowane przez 10maly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetnij przewód i załóż sobie złączkę nawet najprostszą. Przejedziesz się i zobaczysz jak ci to leży. Koszty 0 a będziesz wiedział na czym stoisz. Mi np. pasowała taka charakterystyka ale za to plecaczkowi już nie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pewnie zrobię ale teraz siedzę i wymyślam co by jeszcze zmienić przy moto :D a te TRE z allegro(http://allegro.pl/inteligentne-tre-suzuki-gsxr-hayabusa-sv-tl-i5827425586.html) to pewnie opornik w koszulce termokurczliwej z przylutowanymi wtyczkami i tyle(czy coś magicznego jeszcze w tym jest :P ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dotyczy olejaków.

Dotyczy duzych Banditow olejakow,tylko trzeba wyjac z wtyczki od czujnika luzu dwa przewody,ECU dostaje mase dwoma przewodami z czujnika luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy duzych Banditow olejakow,tylko trzeba wyjac z wtyczki od czujnika luzu dwa przewody,ECU dostaje mase dwoma przewodami z czujnika luzu.

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to mu chodziło: http://inazuma.m4i.pl/?p=319

"Ograniczenie to polega na przestawianiu kąta wyprzedzenia zapłonu, w celu ograniczenia mocy silnika w ww. przedziale obrotów na 2 i 3-cim biegu. Celem tego ograniczenia jest redukcja emitowanego hałasu w najczęściej używanym przedziale obrotów na najczęściej używanych biegach." :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi sprzedaj :D bo zabawy z opornikami, lutami itp nie chce mi się uskuteczniać :P

jak jestes leniwy to zaplac te 120zl i masz z glowy i oczywiscie jedz do serwisu zeby Ci to zamontowali w moto

Edytowane przez kazek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.