Skocz do zawartości

Mały Tuning B12,5


Daniel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, bez serwisu sobie poradzę ale jakbyś podrzucił jak to dokładnie zrobić byłbym wdzięczny tj. co potrzeba(oporniki itp), jak to połączyć żeby było jak fabrycznie, czyli żeby poprawnie wyświetlało mi biegi(a nie wyświetlało, że cały czas jadę na np. 5ce) i nie podświetlało kontrolki luzu gdy jest na biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

W przypadku motocykli z fabrycznymi wyświetlaczami biegów TRE budowane na oporniku zawsze będzie wyświetlał 5 lub 6 bieg (w zaleznosci od opornika) w tym wypadku pozostaje zrobienie TRE bezposrednio na module - wtedy wyswietlacz dziala normalnie - podmienia sie tylko grupy zaplonowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Dziś ja też przeciąłem przewód.. efekt taki jakby się przełożenia pozmieniały oczywiście na Plus bardziej żwawy. Mam k&n oraz przelot.. zadziałało to tak jak przycisk sport w moim samochodzie czyli bardziej nerwowa reakcja na gaz.. nie czuję żadnych skutków ujemnych. Dziwny efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki odkopaniu tematu, ja jako nowy zauważyłem go i wypiąłem kabelek z wtyczki w B12,5. Efekt, subiektywnie lepiej przy pełnej manecie  na 1,2 biegu🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zostało zrobione:
- pełny układ wydechowy Black Widow, koszt 2000
- wałki robione na zamówienie, koszt 1500
- mapy paliwa
- strojenie na hamowni


Bez portingu głowicy i doprężania. Wałki też mogłyby być bardziej sportowe, ale chodziło o to, by nie stracić dołu.

Niektórzy przyczepią się do przebiegu momentu, że jest taki spadek (w serii też jest, tylko bardziej wygładzony). No jest, ale momentu jest więcej jak było i taka różnica w jeździe na co dzień, gdy jest już 100 niuta na kole pod dupą, jest nie do odczucia. I tak ciągnie, i tak ciągnie, lepiej niż niejednego Stara.


Gdyby ktoś był zainteresowany realnym przyrostem mocy w swoim wodniaku a nie jakimiś subiektywnymi odczuciami z przecinania kabelków bądź wgrywania gotowych map, chętnie podam na privie namiary na warsztat w Warszawie.


Czemu to wrzucam? Wydaje mi się to fajną alternatywą dla ludzi, którym duży wodniak się już znudził, myślą o zmianie na coś mocniejszego, a często nie bardzo mają na co (nie każdemu pasują krążowniki typu hayka).


 

bandit 1250.jpg

wykres.jpg

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krynio napisał:

Co zostało zrobione:
- pełny układ wydechowy Black Widow, koszt 2000
- wałki robione na zamówienie, koszt 1500
- mapy paliwa
- strojenie na hamowni


Bez portingu głowicy i doprężania. Wałki też mogłyby być bardziej sportowe, ale chodziło o to, by nie stracić dołu.

Niektórzy przyczepią się do przebiegu momentu, że jest taki spadek (w serii też jest, tylko bardziej wygładzony). No jest, ale momentu jest więcej jak było i taka różnica w jeździe na co dzień, gdy jest już 100 niuta na kole pod dupą, jest nie do odczucia. I tak ciągnie, i tak ciągnie, lepiej niż niejednego Stara.


Gdyby ktoś był zainteresowany realnym przyrostem mocy w swoim wodniaku a nie jakimiś subiektywnymi odczuciami z przecinania kabelków bądź wgrywania gotowych map, chętnie podam na privie namiary na warsztat w Warszawie.


Czemu to wrzucam? Wydaje mi się to fajną alternatywą dla ludzi, którym duży wodniak się już znudził, myślą o zmianie na coś mocniejszego, a często nie bardzo mają na co (nie każdemu pasują krążowniki typu hayka).


 

bandit 1250.jpg

wykres.jpg

 

 

a mi wpadło coś takiego Kryniu:

http://toxicmoto.pl/aktualnosci/chip-tuning-suzuki-gsf-1250-08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ostatecznie wyszło im 125 koni na wale (nie na kole). Motocykl dalej powyżej 7 tys nie jedzie i budzi się do życia tuż przed odcinką. Teraz pytanie ile kosztowała robocizna za wszystko ;)

 


 

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten maly spadek w momencie to jest nic w duzym b , mam taki sam a nawet wiekszy i nie jest to wogole odczuwalne , jak powiedzial ten co go robil trza kurwa uwazac na jedynce z gazem zeby sie nie nakryc 😂

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

👍👍 chyba ważniejsze jest to motor  jak jedzie. a nie jak Krzywa wygląda Moim zdaniem to jest jakaś fobia z tymi krzywymi. Bicie się o 5 koni mechanicznych czy 10. To jest proste chcesz mieć zapierdalacza autostradowego to kupse Hayabusa albo z 1400. Chcesz kręcić do 15 000 obrotów kup se 250kę. Chcesz zerwać asfalt zmien "zebatke" Więc albo motor mi leży i godzę się z takim jaki jest a jak nie to mam 4..

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Jakie są subiektywne odczucia w czasie jazdy po tym zabiegu? W porównaniu do serii?

Edytowane przez gozdzik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Czy przecięcie kabelka w środkowym gsx 1250 fa z 2010 roku podziała?

Robił ktoś taki mod w tym roczniku ?

Wydech i filtr seria, bawić się czy najpierw przelot?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, banzik napisał:

Czy przecięcie kabelka w środkowym gsx 1250 fa z 2010 roku podziała?

Robił ktoś taki mod w tym roczniku ?

Na kabelek na pewno.. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.