Skocz do zawartości

Wymiana Tłumika Na Przelotowy Firmy Monti ...(?)


Gość BerliÅ›
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wychodzę na przeciw z pytaniem czy po takiej wymianie potrzebna jest synchronizacja gazników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

of korz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i wypadałoby poobserwować świece w kilku zakresach obrotów - mają być koloru kawy z mlekiem. Zarówno na jałowych jak i pod obciążeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja potrzebna na sam koniec. Najpierw wypadało by podregulować gaźniki pod nowe warunki pracy.

 

Pocieszę cie tylko że Bandziory zazwyczaj są ustawione bardziej bogato i często nie trzeba nic regulować. Ale to zazwyczaj.... więc warto sprawdzić ustawienie.

 

Albo w warsztacie motocyklowym dla każdego gaźnika osobno albo w wersji minimum na jakiejkolwiek stacji kontroli zbadać spaliny czy nie są ubogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie po wymianie na przelot nic nie robiłem z gaźnikami.....wtedy też dowiadywałem się w tym temacie i ogólnie jeżeli po wymianie nie masz kłopotów typu brak mocy w jakimś zakresie, nietrzymanie wolnych obrotów i nie pali 9l/100km to powinno raczej być wszystko ok...dla spokoju ducha można oczywiście to sprawdzić ale jak nic się nie dzieje to tragedii tez nie ma...

Edytowane przez RafalS600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie przy hamowaniu biegami strzela dość często w tłumik spalanie no szczerze to około 8 przy średnim odkręcaniu.

Wygląda na to ze synchro musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a strzela ze względu na mieszankę -wykręć świece i napisz mi jakiego koloru są? być może będzie trzeba podnieść iglice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie po wymianie na przelot nic nie robiłem z gaźnikami.....wtedy też dowiadywałem się w tym temacie i ogólnie jeżeli po wymianie nie masz kłopotów typu brak mocy w jakimś zakresie, nietrzymanie wolnych obrotów i nie pali 9l/100km to powinno raczej być wszystko ok...dla spokoju ducha można oczywiście to sprawdzić ale jak nic się nie dzieje to tragedii tez nie ma...

 

Ale na dole to mieszankę za ubogą masz Misiaczku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.