Skocz do zawartości

Jack Up Kit,dog Bones,podwyzszenie Tyłu.


Duńczyk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie pomyślałem,ze warto byłoby podnieść dziorowi trochę zadek w górę,dla estetyki chociaż nie wszystkim to się podoba.Dostępne zestawy obniżające są trochę drogie,bo blisko 300 zł za 2 płaskowniki np takie:

 

ihost_1331118565__lustracingsuspensionlin.jpg

 

ihost_1331118590__1jack08.png

 

W Leroy Merlin zakupiłem płaskownik grubości 6 mm i szerokości 30mm długości ponad 0.5 metra,bo krótszych nie było i postanowiłem coś wykombinować.

 

ihost_1331118682__zdjcie0233j.jpg

 

ihost_1331118706__zdjcie0231m.jpg

 

Robota ogólnie nie jest trudna i czasochłonna,trzeba poświecić ok.godzinki.Najważniejsze, żeby wszystko dobrze wymierzyć i otwory zrobić idealnie na obu płaskownikach.Najlepiej przewiercić oba naraz,ściskając je wcześniej razem, żebyś ie nie rozjechały.

 

ihost_1331118849__zdjcie0226ch.jpg

 

ihost_1331119073__zdjcie0227v.jpg

 

Nowe kości są krótsze od oryginalnych o 8mm więcej nie ma sensu, bo już i tak niewiele brakuje, żeby amortyzator zablokował się (oparł) na wahaczu lub odwrotnie jak kto woli ;) Przy montażu okazało się jednak, że o czymś zapomniałem,nie wziąłem pod uwagę, tego wycięcia na boku i swoje kości zrobiłem na prosto w efekcie nie moglem przykręcić ich do mocowania wahacza, bo zapierały się o wahacz i brakowało dosłownie kilka mm.

 

ihost_1331118917__zdjcie0237p.jpg

 

Kości są wyprofilowane ze wszystkich stron,ale tylko w tym miejscu to akurat przeszkadzało. po uwzględnieniu poprawki i wyszlifowaniu elementu jest si.

 

ihost_1331119131__zdjcie0228.jpg

 

ihost_1331119189__zdjcie0238.jpg

 

Bandzior stoi wyżej,na centralce koło styka się z podłożem.

Tak teraz wygląda bandzior.

 

ihost_1331119244__zdjcie0239p.jpg

 

ihost_1331119272__zdjcie0240k.jpg

Edytowane przez jab2
  • Upvote 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz ile moto poszło w górę i jak bardzo zmieniło się prowadzenie motocykla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat też podnosiłem Suzi, bo jak kupiłem to miałem obniżonego.

I niby zamówiłem u gościa kości oryginalne od Bandyty, lecz jak widzę i czytam w twoim poście to się zastanawiam czy są na pewno oryginalne.

Moją Uwagę przyciągnęła twoja wypowiedź na temat koła:

Dokładnie nie jestem w stanie powiedziec ile poszło w góre.Jak stoi na centralce to koło jest na ziemi,mozna je obrócic rekoma z minimalnym oporem.I na centralke stawia sie o wiele łatwiej nie trzeba juz wkładac az tyle siły zeby dzwignac tył,wystarczy tylko mocno nacisnac na nozke i praktycznie sam wskakuje,takjak normalnie :rolleyes:,ale o wiele lzej

 

Mam dokładnie tak samo jak ty i teraz nie wiem czy kości są oryginalne czy jakiś inny rozmiar: Rozmiar moich kości

 

nowedogbones.jpg

 

A odczucia w jeździe też podobne gdy miałem obniżonego to jakoś było ciężko zawrócić, był mniej zwrotny. Gdy zmieniłem kości to zwrotność się zdecydowanie poprawiła.

 

I mam pytanie czy jesteś w stanie podać wymiary twoich kości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne trochę, bo ja jak na serii ( chyba, bo nie mierzyłem) utwardze tył to moto jakieś klockowate jest, jak zmniejsze napięcie sprężyny to skręca jak rower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat też podnosiłem Suzi, bo jak kupiłem to miałem obniżonego.

I niby zamówiłem u gościa kości oryginalne od Bandyty, lecz jak widzę i czytam w twoim poście to się zastanawiam czy są na pewno oryginalne.

Moją Uwagę przyciągnęła twoja wypowiedź na temat koła:

 

Mam dokładnie tak samo jak ty i teraz nie wiem czy kości są oryginalne czy jakiś inny rozmiar: Rozmiar moich kości

 

A odczucia w jeździe też podobne gdy miałem obniżonego to jakoś było ciężko zawrócić, był mniej zwrotny. Gdy zmieniłem kości to zwrotność się zdecydowanie poprawiła.

 

I mam pytanie czy jesteś w stanie podać wymiary twoich kości ?

 

Wymiary moich kosci sa podane na którejs fotce.Nie wiem czy u Ciebie bedzie sie wszystko zgadzało masz juz poliftowego bandziora,ktos kiedys mówił chyba jab2,ze pozniejsze bandziory miały troche dłuzszy wahacz wiec mogło sie tam troche pozmieniac stad róznice w długosci łancuchów do róznych roczników.

Edytowane przez jab2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Czy by uzyskać podobny efekt, ale bez podwyższania zawiechy można lagi wystawić z półki tak by wystawały ze 2-3 cm?

Wiem, że półka będzie słabo wyglądać (chyba, że na wierzch cię Clipony założy zamiast kiery) i wiem, że będzie można zaryć kolektorem w policjanta, ale, będzie przechylony do przodu i środek ciężkości nisko.

 

A i mam pytanie o te dorabiane dogbones'y. Nie gną się i nie wyrabiają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dorabiałem do swojego bo był obniżony jak go kupiłem.

 

Mi się nic nie wygina i nie skręca. To pracuje po osi płaskownika więc nie ma raczej możliwości, żeby coś się działo.

 

Edit: przemyślałem to z lagami. To ci nie da tego samego efektu. Podniesienie tyłu zmienia kąt wyprzedzenia koła czy jak to się tam nazywa (koło przesuwa się do tyłu coś jak w sportach). Opuszczenie przodu obniży tylko pojazd a nie zmieni na tyle kąta, żeby różnica była zauważalna.

Edytowane przez jab2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie tyłu uzyskuje sie w ten sposób,ze wahacz opuszcza sie jeszcze nizej wiec mi sie wydaje,ze koło nie idzie w tył lecz w przód,zmniejsza sie w ten sposób rozstaw osi. Co do wytrzymalosci kosci to plaskownik z którego je zrobilem jest bardziej twardszy niz oryginalne kosci,nic sie z tym nie dzieje do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie tyłu uzyskuje sie w ten sposób,ze wahacz opuszcza sie jeszcze nizej wiec mi sie wydaje,ze koło nie idzie w tył lecz w przód,zmniejsza sie w ten sposób rozstaw osi.

 

Ja pisałem o przednim kole, że idzie w tył :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja założyłem tylni amor od GSXR i również tył mi się poniósł .Zyskałem dobre zawieszenie i jednocześnie gwarancje że jakieś palstikowe kości albo patenty nie rozlecą mi się podczas pokonywania winkla .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja założyłem tylni amor od GSXR i również tył mi się poniósł .Zyskałem dobre zawieszenie i jednocześnie gwarancje że jakieś palstikowe kości albo patenty nie rozlecą mi się podczas pokonywania winkla .

Plastikowe kości to moga byc jedynie do gry np. w chińczyka

 

kosci.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.