Skocz do zawartości

Problem Z Gaźnikami W Samochodzie


Gość gielader40
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

witam przejde moze od razu do rzeczy... jakis czas temu kupilem za aukcji internetowej gazniki Mikuni 32FO 100% sprawne a zeby było smieszniej zamontowałem je do samochodu marki vw polo 1300cm3. własnoręcznie zrobiłem kolektory ssace połaczyłem je przewodem gumowym z gaznikami i zaczał sie problem.. kiedu odpaliłem silnik chodził troche kulawo a wiec zrobiłem synchro teraz kiedy na wolnych obrotach chodzi ok nie chce sie wkrecic na wyższe obroty jest totalna dziura co moze byc jej powodem???? Dodam jeszcze ze przed montarzem gazniki rozebrałem wyczysciłem membranu całe filtr paliwa nowy filtry powietrza sportowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się nie znam ale: jak sam robiłeś kolektory ?? jakie dałeś wymiary ?? takie na oko czy takie jak powinny być ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na oko robiłem ale do kumpla skody tez robiłem i u niego smiga ok u mnie na początku tez sie wkręcał ale z lekkim opuznieniem wtedy zaczełem regulowac i chyba cos spieprzyłem

Edytowane przez gielader40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się nie znam ale :

 

-czy nie ma problemu z dostarczaniem paliwa do gaźników?

-filtr powietrza czysty ?

-moze zły skład mieszanki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo jak narazie podaje grawitacyjnie filtry sa nowe a jesli chodzi o skład mieszanki to kupiłem świece diagnostyczne Colortune i na biegu jałowym ustawiłem mieszanke wedłóg instrukcji na wyzszych obrotach nie moge tego zrobic bo sie nie wkręca :( Silnik w polo jest nieco pochylony do przodu samochodu a wiec gazniki są pod pewnym kątem tez przechylone mialo by to wpływ na napełnianie sie komory pływakowej ??

Edytowane przez gielader40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik powinien być ustawiony w miarę równolegle do ''ziemi'':) jak będzie pod innym kątem to poziom paliwa w komorze pływakowej będzie ''cudownie'' działać na pracę silnika. spróbuj wygiąć jakimś sposobem dolot, żeby gaźniki były w poziomie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak jadę pod górkę, albo z górki to mi silnik zwariuje? no bez jaj ;]

 

A tak przy okazji możesz napisać coś więcej o tej kombinacji? Co to daje i jakie efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie wiem czy te wielce grawitacyjne podawanie paliwa ogarnia ... 1.3 to juz trochu silnika jest... a dzialac dziala ale sie nie wkreca... hehe moze mu paliwa brakuje?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

podłączyłem paliwo pod pompe paliwa dałem reduktor ciśnienia i ustawilem ciśnienie na 0.5 bara i teraz znacznie wyrzej sie wkręca mysle ze juz teraz tylko to dobrze wystroic i będzie hasało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie polo nadal nie chciało sie wkręcac na wysokie obroty a wiec postanowiłem zmienic dysze 100 zamieniłem na 147.5 no i róznica kolosalna wkręca sie jak wsciekły ale 147.5 to troche za duzo nie moge go wogule ustawic cały czas za bogata mieszanka powiedzcie mi gdzie moge kupic dysze 120 do tych gażników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

wstaw oryginalny filtr powietrza i sprawdz jak będzie chodzić po tej zmianie. a jak to nic nie da to wyjmij całkiem filtr powietrza. Mi to pomogło , regulowałem gażniki i zmieniałem filtr powietrza , zastosowałem zamiennik z allegro i zaczął się problem... wiec może spróbuj pokombinować .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pajejek autor tematu zastosował gazniki z motocykla do samochodu VW Polo czytałeś temat od poczatku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw airbox, te gazniki (podcisnieniowe) sa bardzo trudne do ustawienia bez org airboxu, ba, nawet dziura wlotowa w airboksie ma byc nie za duza i nie za mala , bo beda problemy i zaczyna sie zabawa dyszami, poziomem paliwa, iglicami, sprezynami itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie bedzie miejsca na airboxsa chyba ze znacie wymiary to zmierze czy go tam wpasuje

Edytowane przez gielader40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie bedzie miejsca na airboxsa chyba ze znacie wymiary to zmierze czy go tam wpasuje

 

generalnie ma byc puszka o danej pojemnosci i odpowiedniej srednicy otwor wlotowy, ja mam gsxr wiec nie pomoge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

panowie pomocy zgubiłem śrubke od regulacji składu mieszanki do tych gazników ma ktos moze na zbyciu taką chętnie odkupie??

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat. Robię podobną akcję.

Dla tych co nie znają tematu , zakladajać gazniki od moto mozna zyskać okolo 20% mocy bez innych modyfikacji. No i ten sound :vroom:

 

Może tu Ci pomogą ?

http://www.gaznik.pl/dorabianie_dysz.html

 

 

Przez przypadek znalazlem ze w 38mm mikuni z olejowego gsx-r 750 są dysze od 117 do 127,5 w zaleznosci od kraju przeznaczenia. Pytanie czy pasują ??

Edytowane przez B-Pitch12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Witam ponownie po dość długim czasie. Sytuacja wygląda następująco zmieściłem orginalny airbox zmieniłem dysze główne na 145 iglica na max w gore synchro zrobione Sróbki od składu mieszanki odkręcone na 3 obroty i silnik pracuje bardzo równo dobrze sie wkreca na wyrzsze obroty ale pod obciążeniem mam problem z ruszaniem strzsznie muli silnik i musze ratowac sie sprzęgłem... co moze byc powodem takiego stanu zmienic dysze główne na jeszcze większe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.