Skocz do zawartości

Gość tcjn
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zakres OHM na full jest 9.3 a na empety 91.5 czyli mieści się w przedziale podanym przez serwisówkę. Wraz ze zmianą wysokości pływaka zmieniają się dobrze wartości.

 

 

Jak podlaczasz wyciagniety plywak to wskazowka i tak nie schodzi do zera?

 

Może masz podgięty pływak i nie pracuje w baku w prawidłowym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wcześniej działało prawidłowo to pływak wg. mnie nie miał szans się wygiąć w baku. Wykonaj dla pewności pomiary przy samym zegarze - jak wszystko się będzie zgadzać to wskaźnik do naprawy/wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podlaczasz wyciagniety plywak to wskazowka i tak nie schodzi do zera?

Tak jak na zdjęciu jest, to jest najniższy punkt pływaka i pokazuje 3 kreski na wyświetlaczu.

 

Może masz podgięty pływak i nie pracuje w baku w prawidłowym zakresie.

 

Dobra, ale poza baskiem też nie pracuje w dobrym zakresie :P tak samo w baku jak i poza bakiem pokazuje zakres od 3 do 5 kresek. 3 kreski jak nie ma paliwa 5 kresek jak jest full. Tak więc pływak chyba nie był wyginany.

 

 

Jeżeli wcześniej działało prawidłowo to pływak wg. mnie nie miał szans się wygiąć w baku. Wykonaj dla pewności pomiary przy samym zegarze - jak wszystko się będzie zgadzać to wskaźnik do naprawy/wymiany

 

Okej, dobry pomysł, może uda mi się znaleźć te przewody.

 

Te przewody bezpośrednio idą do licznika czy wchodzą po drodze w jakiś przekaźnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyśw. mi się zdjęcie wcześniej.

 

Jak poza bakiem nie pracuje dobrze to mógł paść rezystor w pływaku. Upewnij sie ile ohm ma byc na pustym baku i wykonaj pomiar przy zegarach jak i przy samym plywaku. Jak bedzie wszystko w normie to padla elektrokina w samym wskazniku

Edytowane przez Lorden
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz podgięty pływak i nie pracuje w baku w prawidłowym zakresie.

 

 

Nie wyśw. mi się zdjęcie wcześniej.

 

Jak poza bakiem nie pracuje dobrze to mógł paść rezystor w pływaku. Upewnij sie ile ohm ma byc na pustym baku i wykonaj pomiar przy zegarach jak i przy samym plywaku. Jak bedzie wszystko w normie to padla elektrokina w samym wskazniku

 

Pomiar robiłeś zaraz przy czujniku? zrób pomiar przy liczniku jak radzi Lorden, może się okazać ze kostki po drodze masz zaśniedziałe i opór idzie w las

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyśw. mi się zdjęcie wcześniej.

 

Jak poza bakiem nie pracuje dobrze to mógł paść rezystor w pływaku. Upewnij sie ile ohm ma byc na pustym baku i wykonaj pomiar przy zegarach jak i przy samym plywaku. Jak bedzie wszystko w normie to padla elektrokina w samym wskazniku

 

http://postimg.org/image/vsmsqbkmd/full/

 

Rezystancja ma być:

Empety 90-93

Full 8-10

 

Na odłączonym pływaku jest:

Empety 91.5

Full 9.3

 

Po podłączeniu pływaka, na kostce (odłączona kostka) która wchodzi do licznika jest :

Empety 92.1

Full 9.8

 

 

Pomiar robiłeś zaraz przy czujniku? zrób pomiar przy liczniku jak radzi Lorden, może się okazać ze kostki po drodze masz zaśniedziałe i opór idzie w las

 

Tak, zrobiłem pomiar właśnie na samym pływaku i przy kostce która wchodzi do licznika. Mam rozebrać jeszcze licznik i tam sprawdzić opór ?

Edytowane przez Spencer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wskaźnikiem to już raczej sobie nie poradzę.... To pozostaje albo oddać komuś, albo zostawić tak jak jest ;)

I dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years later...

Według serwisówki jeśli miga mi dystrybutor i ostatnia kreska nie jest już pełna to mam 2,5 litra. I w ten czas dalej mam kranik na pozycji "ON" a oprócz tego jest jeszcze więcej paliwa na rezerwie ? Czy te 2,5 litra to już jest rezerwa ale wtedy po co przełączyć kranik na "RES"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy moto wyposażone we wskaźnik paliwa powinno mieć kranik? Nie wiem jak w drugiej generacji bo miałem styczność tylko z wersjami bez wskaźnika, ale olejak 3 gen nie ma na 100% regulowanego kranika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według serwisówki jeśli miga mi dystrybutor i ostatnia kreska nie jest już pełna to mam 2,5 litra. I w ten czas dalej mam kranik na pozycji "ON" a oprócz tego jest jeszcze więcej paliwa na rezerwie ? Czy te 2,5 litra to już jest rezerwa ale wtedy po co przełączyć kranik na "RES"?

 

 

Nie rozumiem. Jezeli masz b 6,5 k7 to z kad wzial sie u ciebie kranik?

Wodniaki maja wtrysk i kraniki nie byly montowane bo nie potrzebne.

 

Co do kranikow w innych modelach, zarowno w pierwszej jak i drugiej kraniki zawsze byly.

Czego nie bylo, do ktoregos tam roku drugiej generacji, nie pamietam jak dlugo oraz czy dotyczylo to oba modele, nie bylo wskaznika poziomu paliwa w zegarze. Takze jezeli rozchodzi sie o trzecia generacje. Takze nie mam pojecia czy jeszcze byl ale, to byla przejsciowka.

Bardzo duzo komponentow zostalo uzyte takze w wodniaku. Ja nawet posunal bym sie dalej. Moim zdaniem, suzuki produkowal podzespoly z mysla o wodniaku i moze mieli z tym problem, ze nie dostatecznie szybko zdolali uzyskac homologacje co zmusilo ich do dalszej produkcji olejaka z tymi podzespolami. Naturalnie, to sa tylko moje przypuszczenia bo udowodnic, ze wodniak wyszedl z opuznieniem jest trudno ale z drugiej strony, jaki ses byloby wogole wypuscic na rynek wlasnie trzecia generacje tak jak wypuszczona byla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiązki chyba były uniwersalne, w 2 gen do 2002 lub 2003 w 600 nie było wskaźnika paliwa, a w 1200 był. 
U mnie w 2001r 600 robiłem ten wskaźnik, instalacja jest przygotowana, a zbiornik ma wytłoczenie w miejscu gdzie przychodzi pływak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wodniaka - to jest stary avatar. Aktualnie mam olejaka 1200 i tam jest kranik.

Według serwisowki jest pięć kresek i kranik powinnien być otwarty na "ON". Kiedy więc włączamy "RES" na kraniku ?

Edytowane przez Mapet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem moze raz, moze i dwa razy taki przypadek.

Przekrecilem jak moto zaczlo sie "dusic" na jakies tam kreski nie zwracam uwagi.

Przekrecisz to od razu znow ciagnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Tylko faktycznie się zastanawiam nad tym co powiedział luk że po co moto jest wyposażone w kranik paliwa skoro ma wskaźnik w zegarach. Nie wiem czy sugerować się tylko tą pięcio stopniową skalą czy jeszcze uwzględnić że jest rezerwa oprócz tego?? Ostatni wskaźnik pokazuje dyatrybutor i pustą migającą kreskę i w ten czas według serwisówki jest 2,5 litra i na tym koniec ? Czy oprócz tego jest jeszcze rezerwa i trochę paliwa ? Kumpel miał olejaka i mówi że oprócz tego jest jeszcze rezerwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedac w trasie, w zaleznosci od tempa, tankuje co 200, 250 kilometrow bez wzgledu na to co mi tam pokazuje.

w granicach tych pilnuje aby nie przepascic mozliwosci i niekiedy tankuje nawet ciut predzej. Znam spalanie mojej maszyny.

jezdzac po miescie wisi mi to. Jezeli zaczyna sie dlawic to przekrecam i znow przy najblizszej okazji tankuje

ale np. w mojej wiosce mam dwie stacje, w okolicy, trudno byloby policzyc. Najlepszym rozwiazaniem jest jednak tankowanie na czas a nie jazda do ostatniej kreski. Ty mozesz zrobic ale co innego. Bierz banke 5 litrow do topcase i jedz az sie skonczy takze rezerwa i juz masz odpowiedz. Na wskaznik nie patrz bo to w Bandicie i tak nie dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wodniaka - to jest stary avatar. Aktualnie mam olejaka 1200 i tam jest kranik.

Według serwisowki jest pięć kresek i kranik powinnien być otwarty na "ON". Kiedy więc włączamy "RES" na kraniku ?

to jest tylko wskażnik, zwłaszcza w takim zbiorniku jak jest w bandicie że nie jest podzielony na żadne komory, to tam paliwo się rusza tak że i wskazania są różne co chwilę. 

Tak jak Pioter mówi - jak zaczyna się dusić, przerywać przy odkręceniu manetki to informacja że należy przekręcić kranik i spokojnie w trybie EKO szukać najbliższej stacji :) 

Ja zawsze staram się mieć więcej niż 1/4 paliwa, często nawet mając już połowę wlewamsobie pod korek, przy tak małym zbiorniku to żaden problem, a zawsze może się trafić szybki wyjazd gdzie szkoda czasu na tankowanie będzie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.