Skocz do zawartości

Porównanie Gabarytów B6 I B12


Laboko
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Co prawda nie mam jeszcze Bandziora, tylko V-stroma 1000, ale przymierzam się do zakupu. NO i teraz moje pytanie - jeździłem tylko B6, a chcialbym wiedzieć, czy B12 jest od niego większy gabarytowo? Czy tylko, jak w przypadku V-stromów 650 i 1000 róznica jest jedynie w silniku? Chcialbym wiedzieć, zanim wybiorę się kawał drogi ogladać B12, bo o niego mi chodzi, czy nie będzie za mały dla mnie. B6 jakoś wydął mi się taki malutki... Pozdrawiam i dzięku z góry za odpowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie odwiedzisz przywitalni to bedzie najazd zaraz :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii przywitalni - uznałem, że przywitam się już po zakupie bandita. No bo teraz to jeszcze się nie czuję pełnoprawnym użytkownikiem Waszego forum.

Najbardziej myślę o generacji na wtrysku B1250, ale biorę tez pod uwagę końcowe roczniki B1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii przywitalni - uznałem, że przywitam się już po zakupie bandita. No bo teraz to jeszcze się nie czuję pełnoprawnym użytkownikiem Waszego forum.

 

Bardzo źle uznałeś, niestety :(

 

Na tym forum, Bandzior czy inny motocykl są wyłącznie DODATKIEM DO CZŁOWIEKA.

Nie jak na innych forach, że użytkownik jest tylko zbędnym dodatkiem do motocykla.

 

Jeśli chcesz od nas pomocy, chcesz z nami porozmawiać - to przywitaj się najpierw i daj się poznać :)

Tu mało kto pomaga obcym tylko dlatego, że mają lub chcą mieć Bandytę.

Bo tu chodzi o ludzi, nie o maszyny.

 

Pozdrawiam! :)

:bunny:

Edytowane przez Kukuryku
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii przywitalni - uznałem, że przywitam się już po zakupie bandita. No bo teraz to jeszcze się nie czuję pełnoprawnym użytkownikiem Waszego forum.

a mi się podoba to podejście .Bravo.

Natomiast nie pomogę w kwestii 1250.Tak czy siak pozdrawiam .

  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Krav nie może, to ja pomogę.

 

650 i 1250 to gabarytowo prawie dokładnie takie same motocykle. W salonie jak stoją obok siebie to są nie do odróżnienia :D

Różnice w długości, rostawie osi i wysokości siedzenia to jakieś 1.5cm więcej w przypadku 1250tki.

Jak 650tka Ci mała, to 1250 też taka będzie.

Ach, no właśnie - wagowo to 650 ma 7kg mniej niż 1250, co przy 250kg różnicy większej nie robi ;)

Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już się poprawiłem. Przywitalnia odwiedzona, anons zostawiony. Poprawność polityczna zachowana :-)

KravMaga - o B12 też chętnie zasięgnę opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mego odczucia, gdy na co dzień jeźdżę B12 i czasem wsiadam na jakieś B6 to czuję się na rowerze. Niby wymiarowo niemal to samo, ale inne zawieszenie, kilka kg mniej i czuć jakby lekkość małego Bandyty. Na B12,5 czułem się normalnie, jak na swoim. Ale podejrzewam, że ktoś kto jeździ B12,5 będzie miał podobne zdanie po przesiadce na B12. Tu różnica wagi jest już dużo większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KravMaga - o B12 też chętnie zasięgnę opinii.

 

Laboko - ja Cie ostrzegam, Ty uwzaj na KravMage, bo on CI bedzie chcial udowodnic, ze B12 pierwszej generacji jest najlepszy !

 

.... i ma chlop racje ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje porównanie DL650 do nejka 650.

DL jest lżejszy, wyższy, lepiej skręca, mniej pali, nie idzie B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio jednego dnia dosiadam Bandziorka 600S '97 a drugiego małego Dela i moje spostrzeżenia są jak Kruka.

Jak wsiadam na Bandziorka to dopuki nie rusze to czuję się jak na motorynce, ale po ruszeniu pokazuje na co go stać.

Delek większy, wygodniejszy, lepiej skręcający, mniej palacy, ale nie jadący. :) Kocham obydwa :)

Edytowane przez Tomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

650 olej po przesiadce ma 600 I generacji czułem się jak na rowerku.II generacja już zbliżona do III jeśli chodzi o pozycję.1200 I generacji wydaje się leciutki II generacji strasznie toporny III generacji pasował mi idealnie.

1250 woda i 650 woda odczucia takie same jak na 650 Olej.

 

Jeżeli zaś biega o sama jazdę 600 I i II generacji niestety nie jedzie.Ma chęci dopiero powyżej 6 tyś. niezależnie od wersji.

1200 I generacji to maszyna dla wariatów.Czuć lekkość prowadzenia ale mamy rakietę między nogami.

1200 II generacji.Czuć masę motocykla.Pomimo pięknego odejścia motocykl raczej do spokojnej jazdy z uwagi na "ciężkość" prowadzenia w zakrętach.

1200 III generacja jest moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem.Moc silnika i prostota olejaka a prowadzenie wodniaka.(Niestety produkowany tylko przez rok w 2006)

1250 woda prowadzenie masa tak samo jak 1200 III generacji.Silnik nowoczesny dla ludzi którzy nie cierpią ssania gaźników itp.

 

650 woda to samo co 650 olej .Ciągnie od dołu ale bardzo łagodna charakterystyka.Nie spodziewać się fajerwerków.Moto dla spokojnego jeźdźca o małej masie który nie szuka mocy.Olej dla dłubaka wodniak j/w w przypadku 1250.

 

Tyle moich odczuć i spostrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Litrowym DL'em w końcu nie jechałem, a wierzę, że on jednak "idzie". Czy lepiej niż B12 nie wiem, ale jak to gra!

Dużego DL'a biorę pod uwagę na następne moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, DL 1000 jedzie calkiem niezle. Powodem, dla ktorego rozwazam zamiane na duzego bandita jest chec kupienia motocykla nowszego, a DL-i od 2008 r duzych juz nie produkuja. I czasami przeszkadzal mi jego wysoko polozony srodek ciezkosci. Ale na nasze drogi super. I tutaj nastepne pytanie: jak B12 radzi sobie na dziurach i koleinach. I czy dla jezdzca 182 cm. Wzrostu nie bedzie jednak za maly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie interesuje Cię B12, tylko 1250 we wodzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czy dla jezdzca 182 cm. Wzrostu nie bedzie jednak za maly?

 

 

Na pewno za mały nie będzie.Jeżdżę B6N i przy wzroście 186 jest wygodnie a B12 mniejszy nie jest.I niech Cię nie zwiedzie gadanie,że ciągnie itp.On nie ciągnie... on zapierdala,poniewiera i wyrywa ręce...kawał s******yna jednym słowem.Japończycy mądrzy ludzie,wiedzieli jak na imię bestii dac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać 179 wzrostu 65 wagi :)

182 to akurat jak na Dziorka jednak coś czuje że mozesz być niezadowolony gdyż pozycja w poruwnaniu z DL jest bardziej leżąca.(Kierownica jest dalej) .Zachowanie w koleinach-Spokojnie daje sobie radę.Na szutrze tez spokojnie.Na błocie porażka :( ale to wina zastosowanych opon.Opona sportowa to nie to samo co opona stosowana w DL czy innych tego typu.

Po przesiadce z DL na Dziora (ja akurat testowałem odwrotnie) będziesz miał wrażenie że to moto waży krocie.W DL masy aż tak nie odczuwasz pomimo wyższego środka ciężkości.Za to poczujesz co to znaczy błyskawicznie wyprzedzić czy przecisnąć się w korku.(Niżej lustarka niż w DL i chyba węższa kierownica).stojąc na koleinie dosięgniesz nogami do ziemi więc ekwilibrystyka odpada ( przydatne jak jedziesz załadowany)

I najważniejsze. Bandit to taki zbyt uniwersalny motocykl.Ani komfortowy w trasie ani zwinny w mieście.Czy dobrze przemyślałeś ze akurat Bandit ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I najważniejsze. Bandit to taki zbyt uniwersalny motocykl.Ani komfortowy w trasie ani zwinny w mieście.Czy dobrze przemyślałeś ze akurat Bandit ?

 

To pociągnę temat, jeśli nie Bandzior to co? Byle nie coś typowo turystycznego, (ale długie wycieczki też są w planach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek ,

ja bym postawił sprawe inaczej .Bandit to taki motocykl który w niczym nie jest najlepszy ale za to w każdej kategorii ma coś do powiedzenia .Chyba to gdzieś wyczytałem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, DL 1000 jedzie calkiem niezle. Powodem, dla ktorego rozwazam zamiane na duzego bandita jest chec kupienia motocykla nowszego, a DL-i od 2008 r duzych juz nie produkuja. I czasami przeszkadzal mi jego wysoko polozony srodek ciezkosci. Ale na nasze drogi super. I tutaj nastepne pytanie: jak B12 radzi sobie na dziurach i koleinach. I czy dla jezdzca 182 cm. Wzrostu nie bedzie jednak za maly?

 

 

Ja mam 188 i nie narzekam pomimo tego, że mam B12 z I generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz I generacje i to tlumaczy wszystko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190cm wzrostu na B6 98r i jest super, brat ma 194 i przez rok jak miał bandziora to nie narzekał że jest na niego za duży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego podwyzszyłem kilka cm,jak siadam na innego B6 to jednak nie załuje,ze zadek poszedł w górę ,a wcale nie jestem wysoki 175 cm :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za wszystkie odpowiedzi!! Pozwólcie, że jeszcze pomęczę Was pytaniami.

Np. takie: wg. dokumentacji prześwit bandita to 135 mm. Czy da się przejechać przez kraweznik bez urwania wydechu i czy np. nie zaczepia o progi zwalniające na drodze? I w kwestii zawieszenia - da się tak wyregulować, zeby było miękko? Pytam, bo kiedyś jeździłem przez jeden sezon "duzym" jajkiem GSXF 750 i jego twarde zawiechy dawąły w kość mojemu kręgosłupowi. Pewnie nie da się uzyskać komfprtu z supermoto ale może namiastkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.