Skocz do zawartości

Kruk
 Share

  

14 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy chroniÄ? "patent" na naprawÄ? problemu.

    • TAK - dla dobra renomy marki i przyszÅ?ych użytkowników wodniaków
      2
    • NIE - by Å?atwo pomóc obecnym użytkownikom wodniaków
      12


Rekomendowane odpowiedzi

kvrwa 5 minut myslalem co zaznaczyc.. tzn. wiem co chcialem zaznaczyc, ale za chooja nie moglem wywnioskowac co zes tam zaj***ł pod tymi odpowiedziami.

 

w kazdym razie glosuje zebys nie usuwal Twojego "patentu". wpadles na niego - podziel sie. nie ma wiedzy dobrej i zlej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel tobrze mówi, podziel się wiadomością.

Zauważ, że i tobie ktoś próbował pomóc w rozwiązaniu zagadki.

Głosuję podobnie, a jak zrobisz należy do ciebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam ja miałem taki problem że szarpał mi między ok 6-7 i 9-10 tyś obrotów, zablokowałem regulator jak Kruk 11 pisal i wszystko w porządku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Mam rozwiązanie i dylemat moralny.

 

Problemem jest regulator ciśnienia, czyli część numer 15610-18H00

 

Problem rozwiązałem w sposób barbarzyński - na jakiś czas, a potem wymieniłem element na nowy.

 

Zielony mnie zapytał jak to zrobiłem, a ja mu napisałem tak:

 

 

 

Wyciągasz pompę z baku, zdejmujesz plastikową osłonkę (2 śrubki) potem filtr (podważasz śrubokrętem), zdejmujesz plastikową osłonę pompy, odpinasz pompę (zapamiętaj który plus - niebieski chyba), zdejmujesz ją. Zobaczysz w plastiku okrągły metalowy element, w którym widać sprężynę - ma on z boków dwie dziury. Wsadzasz z boku drut miedziany gruby fi 1,5 - do 2mm i przykręcasz z boków kombinerkami tak, żeby dało się założyć osłonę pompy, ale żeby nie wyleciał luzem do baku jeśli jakimś cudem sprężyna go przetnie.

Złożyć w odwrotnej kolejności.

Gotowe.

...

spalanie 8,2l/100km

 

 

 

Działa a i wygląda to tak :

 

https://plus.google.com/photos/115292978169138641204/albums/5771409479251014289/5771409476322912530

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się Twoim szczęściem... i moim pomysłem :D

Jakie spalanie?

 

Jak to składałem do kupy to przyszło mi do głowy, że w zależności ot tego czy chcę większe czy mniejsze ciśnienie to drut można przeplatać w górnej albo w dolnej cześci sprężyny. Ja dałem w górnej bo chciałem zwiększyć ciśnienie, ale za duże ciśnienie przełożyło się na spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Cieszę się Twoim szczęściem... i moim pomysłem :D

Jakie spalanie?

 

Jak to składałem do kupy to przyszło mi do głowy, że w zależności ot tego czy chcę większe czy mniejsze ciśnienie to drut można przeplatać w górnej albo w dolnej cześci sprężyny. Ja dałem w górnej bo chciałem zwiększyć ciśnienie, ale za duże ciśnienie przełożyło się na spalanie.

 

spalanie jak według pierwszych pomiarów w okolicach 7 litrów.

Teraz pytanie czy można to w jakiś sposób zregenerować lub kupić ten regulator w przyzwoitej cenie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że z z gixa wyglada biźniaczo ale czy regulator jest taki sam nawet panowie z Suzuki nie potrafią mi powiedzieć :zdziwiony:

 

http://allegro.pl/pompa-paliwa-suzuki-gsx-r-1000-k7-k8-2007-08-i2586866707.html

Edytowane przez Zielony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągasz serwisówkę do gixxa, sv i bandziora - i wchodzisz w dział zasilania w paliwo - tam napewno masz podane ciśnienie - porównujesz i po sprawie, generalnie panuje unifikacja części więc najpewniej regulator jest taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.