Skocz do zawartości

Bandit Nie Pali - Problemy Z Elektryką - Akumulator, Rozrusznik, Świece, Przewody I Czujniki


Gość Kamil Krawczyk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź na schemacie na który kabel idzie napięcie po zapłonie i go sprawdź najlepiej na wyłączonym zapłonie sprawdź miernikiem czy jest na nim przejście do masy , tylko nie wiem czy przypadkiem nie jest to szkodliwe dla elektroniki musiałby się wypowiedzieć ktoś madrzejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas Bandzior działał jak szwajcarski zegarek. Odkąd dowiedział się, że chcę go sprzedać, zaczął robić jaja.

 

Po prostu wycofaj ogłoszenie z mediów, wszystko wróci do normy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie jest dopiero napisane w pliku. Czekam na pogodę żeby porobić zdjęcia. Strach się bać co się będzie działo gdy już powieszę ogłoszenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na czas testów zamiast bezpiecznika walnij na kablach żarówkę (tańsze to jak za każdym razem wymieniać bezpieczniki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas Bandzior działał jak szwajcarski zegarek. Odkąd dowiedział się, że chcę go sprzedać, zaczął robić jaja.

moja haya nie odpaliła jeden raz przez ponad 20 tys km zgadnij kiedy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anglik ? Miałem tak samo rok temu przy podobnych temp. Czujnik temperatury od podgrzewania gaźników( taka pchełka na dwóch kabelkach). Wypiąłem i problem rozwiązany

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anglik ? Miałem tak samo rok temu przy podobnych temp. Czujnik temperatury od podgrzewania gaźników( taka pchełka na dwóch kabelkach). Wypiąłem i problem rozwiązany

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

raczej nie to, nie bylo tam podgrzewania gaznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpięte przełączniki prawej strony kierownicy, odpięte przełączniki lewej strony, odpięty rozrusznik, kosa a żarówka podpięta zamiast bezpiecznika nadal świeci. Dopiero po odpięciu wiązki od stacyjki, żarówka gaśnie.

Pytanie, czy to wskazanie na stacyjkę czy jest coś jeszcze po drodze w instalacji rozrusznika pomiędzy skrzynką bezpieczników i stacyjką?

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

 

Edit.

 

Bald byl pierwszy. Nie szkodzi. :D

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może pospamujcie jeszcze, gdzie, po odpięciu przełączników z kierownicy, rozrusznika i kosy mogę znaleźć zwarcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zacznijmy od poczatku ;)

 

Po przekreceniu kluczyka wali bezpiecznik od razu? który dokładnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Momentalnie po przekręceniu kluczyka. Środkowy, nr 3 na rysunku, 10A.

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez znaczenie czy killswitch jest na on czy off ?

odepnij to co na czerwono :

przekaźnik side stand relay

moduł
i prawe przełączniki

 

i zobacz co sie dzieje

 

1e48f97efee117524a260fbdc3dd207b.jpeg

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez znaczenia.

Side-stand relay, moduł, prawe przełączniki, czujnik kosy odpięte.

Nic się nie dzieje. Żarówka świeci jak świeciła.

 

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli po wypięciu prąd dalej płynie, wiec gdzieś jest pewnie zwarcie jakiegoś przewodu do masy, może sie przetarł, przynajmniej tak to wygląda.

 

Bo jak odpięte są wszystkie "odbiorniki" to nie powinien płynąc prąd w obwodzie i żarówka nie powinna swiecic

 

Jak masz już ta żarówkę wpięta, to weź spróbuj  poruszać kablami i zobaczysz może przestanie świecić i jakoś dojdziesz w którym miejscu jest problem.

 

 

edit:

sprawdzałem u siebie i już po wypięciu samego side stand relay zarówka powinna zgasnąc;)

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Targałem wszystkimi przewodami i żarówka ani nie mrygła :)

Obawiam się, że trzeba będzie wytargać całą instalację i szukać kabel po kabelku :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie znam na elektryce ale skoro odpinajac stacyjkę gaśnie żarówka to sprawdzilbym miernikiem na przejście do masy kable w stacyjce powinien być według mnie tylko jeden co zapiszczy jeśli będzie więcej to jechalbym po tym który wykaże przejście do masy , ale to tylko moje zdanie niech wypowiedzą się madrzejsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpinajac stacyjke wiadomo ze gasnie wszystko, bo po przekreceniu kluczyka dopiero podaje napiecie na wszystkie bezpieczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest stary sposób na szukanie zwarcia tyle ze sam nie jestem przekonany do niego, ale dawno temu w dużym fiacie zdało egzamin- wsadzić zamiast bezpiecznika drut i obserwować gdzie się grzeje instalacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpinajac stacyjke wiadomo ze gasnie wszystko, bo po przekreceniu kluczyka dopiero podaje napiecie na wszystkie bezpieczniki

czyli przy wyłączonym kluczyku nie powinna świecić żarówka? To jeśli ja odpina i gaśnie to nie świadczy to o tym że za kostka w kierunku stacyjki jest zwarcie do masy? Ja tylko pytam bo z elektryki to nie bardzo ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyłączonym kluczyku nie ma napiecia na bezpiecznikach (tych pod zadupkiem bo głowny 30A  jest bezposrednio za aku i na nim zawsze jest napiecie chyba ze odepniemy aku )

 

odpina stacyjke  i gasnie  tak powinno byc

 

jakby kostka  do stacyjki miala zwarcie to powinno wywalac głowny bezpiecznik 30A bo przez niego idzie wszystko

 

a u niego wywala nr 3 czyli do sprawdzenia wszystko co zasila ten bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wyłączonym kluczyku nie ma napiecia na bezpiecznikach (tych pod zadupkiem bo głowny 30A  jest bezposrednio za aku i na nim zawsze jest napiecie chyba ze odepniemy aku )

 

odpina stacyjke  i gasnie  tak powinno byc

 

jakby kostka  do stacyjki miala zwarcie to powinno wywalac głowny bezpiecznik 30A bo przez niego idzie wszystko

 

a u niego wywala nr 3 czyli do sprawdzenia wszystko co zasila ten bezpiecznik

No i teraz rozumiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.