Skocz do zawartości

Bandit Nie Pali - Problemy Z Elektryką - Akumulator, Rozrusznik, Świece, Przewody I Czujniki


Gość Kamil Krawczyk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Prując przewody natrafiłem na jedną nieodpiętą wtyczkę. Po jej odpięciu żarówka zgasła. Nie wiem co to jest i nie potrafię znaleźć tego na schemacie.

Czy zgasła bo przerwałem obwód czy znalazłem przyczynę?

https://polishbanditcrew.pl/uploads/imgs/ihost_1478344817__20161105_121121.jpg

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba czujnik temperatury do podgrzewania gaźników

 

 

 

widzisz pracowaliśmy na złym schemacie tu masz schemat Twojej instalacji i ten czujnik rzeczywiście może wywalać bezpiecznik nr 3 ;)

 

Chyba rozwiazałeś problem ;)

 

28779c9782ee4a3ad750041318dcf1f4.jpeg

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anglik ? Miałem tak samo rok temu przy podobnych temp. Czujnik temperatury od podgrzewania gaźników( taka pchełka na dwóch kabelkach). Wypiąłem i problem rozwiązany

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka 

Trzeba było mnie słuchać na początku :D Mówiłem, że to jest problemem :P

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz jak ma jakąs inna instalacje niż powinien mieć  to stąd problemy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było mnie słuchać na początku :D Mówiłem, że to jest problemem :P

Zasugerowałem się wypowiedzią @Grand'a, że nie mam instalacji do podgrzewania gaźników. Co prawda, napisał, że nie ma instalacji do podgrzewania, a nie czujnika temperatury :D ale to on składał mojego Bandziora praktycznie od podstaw i uznałem, że skoro tak pisze, to tak jest :)

Gdybym też dobrał sobie właściwy schemat, to przypuszczam, że znalazłbym problem na samym początku, a nie na końcu.

Najważniejsze, że problem rozwiązany i po wciśnięciu startera Bandzior zagadał jak trzeba :)

Mogę teraz spokojnie wstawić ogłoszenie do odpowiedniego działu.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc :soczek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś pytałem forum co to jest, dowiedziałem się ze to powinno być podgrzewanie gaźników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Mam ten sam problem, po włączeniu zapłonu wywala bezpiecznik "ignition", a też mam anglika, muszę odpiąć ten czujnik i zobaczę co się będzie działo :) Też już sprawdzałem wszystko i dalej mi upalało bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam taki problem. Otóż wczoraj podjechałem do pracy i nieopatrznie zostawiłem włączone grzanie manetek (tak, tak - tak kijowo mam podłączone że byle cieć przechodząc koło motoru może wcisnąć guzik i grzeje). Ale do rzeczy. 8h w pracy zdołało wyładować aku do cna. Dziś 8h w pracy ładowałem aku. Po pracy wkładam go do bandziora, a tam zero reakcji. Świeci się tylko kontrolka od luzu i nic więcej. Sprawdziłem miernikiem napięcie na aku i jest 12,5V. Ok. Przeszukałem na telefonie (stojąc przy motorze) forum. Myślę, pewnie tak jak w większości tematów chodzi o główny bezpiecznik. Sprawdziłem. Dla pewności wymieniłem na nowy. Sprawdziłem pozostałe też są ok.

Na tyle na ile pozwoliło mi oglądanie przewodów po ciemku z latarką czołową, przejrzałem czy aby nigdzie nic sie nie upaliło. Nic nie widzę.

 

Co może według Was być nie halo? Świeci sie tylko jedna jedyna kontrolka - luzu. A tak poza tym zero zapłonu, nawet światła nie świecą pomimo, że aku naładowany.

 

Aha, dodam, że akumulator ma jakiś miesiąc.

 

IMG3524JP_anpnrxr.jpg

 

Tylko ten element kilka głośno przy przekręceniu stacyjki. Co to jest?

Edytowane przez Chicken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie znam się ale może 12,5 V to on pokazuje bez obciążenia, a pod obciążeniem napięcie spada sporo niżej?

Myślę głośno bo niedawno miałem podobną sytuację z aku w DLu. Padł bo nie wiedząc kiedy, włączyłem halogeny (mają jakiś opóźniony zapłon i nie zauważyłem).

Po 24 h ładowania ładowarką z Lidla pokazywał mi 12,8 V ale po podłączeniu żarówki napięcie spadało momentalnie do 10,8 V. Gdy go włożyłem do motocykla, kontrolki zapaliły się ale rozrusznik nawet nie jęknął. Dopiero ładowanie go zwykłym prostownikiem przez 24 h spowodowało, że odżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym pomyślałem dlatego zrobiłem jeszcze jedną rzecz, o której zapomniałem napisać. Otóż próbowałem od kolegi z auta podpiąć motor na krótko. Ale zero reakcji. Nic. Jakbym nie przykładał napięcia i prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik stopki sprawny?
Czujnik wciśniętego sprzęgła sprawny?
Wyłącznik zapłonu w dobrej pozycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącznik zapłonu w dobrej pozycji?

Były już takie przypadki na forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik stopu w manetce szwankował od jakiegoś czasu. I wczoraj nie działał. Ale chyba nie była to jego wina. Bo według porad zworkę włożyłem w kostkę, która się do niej podpina i nie było stopu.

 

Czujnik sprzęgła - nie wiem.

 

Włącznik zapłonu na pewno w dobrej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stopu, a stopki - tej bocznej ;) 

Musi być złożona, żeby zakręcić, a jak czujnik padnie, to motur myśli, że jest cały czas rozłożona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co sprawdzać czujniki skoro nawet światła nie świecą, nawet kierunkowskaz nie mrugnie. Jedyne co ten moment mogę zrobić to zbadać napięcie przy próbie odpalenia. Czy spada, czy sie w ogóle zmienia. Nie mam prostownika lepszego niż z marketu żeby podłączyć. Choć skoro z kabli podłączonych do auta nie było rezultatu to musi być coś innego. Z drugiej strony co mogło pójść poza rozładowaniem aku przy włączonym grzaniu manetek? Dziwne.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy masz w ogóle  napiecie na wszystkich bezpiecznikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana. Nie wiem tylko, który kabel ale za dnia przepatrzylem wszystkie. Mocno poluzowany i taki nadlamany był czerwony od plusa ale prócz tego przy stacyjce tez żółty i niebieski były mocno przytarte i być może wilgoci dostawały. Dodatkowo suszarką przejechałem wszystkie kostki plus stacyjka. Dodatkowo kontaktem psoknąłem wszelkie styki: hamulec, sprzęgło i we wszystkich kostkach.

I odpalił od kopa. Podejrzewam że główna przyczyną był ten czerwony przewód. Gdyby nie to że był razem zaizolowany z kablem od manetek to bym tego za Chiny nie znalazł. Rozizolowałem i znalazłem.

 

Dziękuje Wam za zainteresowanie i wszelaką pomoc.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były już takie przypadki na forum :D

 

Naprawdę? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę? :D

Naprawdę, nawet gdzieś był filmik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, ciężko przejrzeć cały ten temat także przedstawię Wam mój problem.

 

W lecie mój Bandit jeździł i odpalał bez żadnego problemu. Teraz postał jakiś czas bez jakiegokolwiek ruchu i niestety nie chce odpalić. Akumulator nowy, świece nowe, paliwo dochodzi do świec. I właściwie brak pomysłu gdzie może leżeć problem. Cewki? Czy może jeszcze coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywitalniany zaliczona więc może ktoś ma jakieś pomysły? Lepiej by się spało wiedząc że Bandit stoi zdrowy w garazu;):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Walus pisze pierwsze na mi ute na pri potem ssanie i kręci najlepiej na naładowany aku. Jeśli napięcie spada poniżej 10 v jak kręcisz rozrusznikiem aku do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.