Skocz do zawartości

Bandit Nie Pali - Problemy Z Elektryką - Akumulator, Rozrusznik, Świece, Przewody I Czujniki


Gość Kamil Krawczyk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ciężko przejrzeć cały ten temat także przedstawię Wam mój problem.

 

W lecie mój Bandit jeździł i odpalał bez żadnego problemu. Teraz postał jakiś czas bez jakiegokolwiek ruchu i niestety nie chce odpalić. Akumulator nowy, świece nowe, paliwo dochodzi do świec. I właściwie brak pomysłu gdzie może leżeć problem. Cewki? Czy może jeszcze coś innego?

słabo opisałeś problem... odpowiedz na pytanie Walusia, kręci? po czym twierdzisz że paliwo do świec dochodzi? są mokre? iskra jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to go zalales jak byl na pri sprawdz czy nie ma paliwa w oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jest coś nowego na co wcześniej nie wpadłem z kolegą, jutro postaram się sprawdzić ten olej. Dzięki:)

 

Z tym że jak znajdę to paliwo w oleju to ma to wpływ na odpalenie motocykla?

Edytowane przez jelonel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale bedzie zalewalo przestaw kranik na on i wyczysc swiece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kolejnej próbie odpalenia(pierwsze po próbach takich jak jest opisana wyżej, później znajomy doradził żeby spróbować z dolaniem strzykawką paliwa do świec) pokazał się kolejny problem. Motocykl przestał kręcić a zaczął stukać, bądź chwile kręci a później stuka. Stukanie wyraźnie dobiega z przekaźnika rozrusznika. Bandit dalej nie odpala :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że aku nowe? kiedy było zmieniane? 

 

wygląda to tak, moto jeździło i się ładował aku, moto przestało jeździć aku się rozładowało i pojawił się problem z odpaleniem, który to problem spowodował zalanie świec i totalny brak możliwości odpalenia finalnie.

 

Piszesz że świece nowe, kiedy były zmieniane? przepalałeś motocykl bez jazdy?  tzn żeby sobie tak trochę popyrkał i żeby przyjemnie było posłuchać?

Dolewanie paliwa do świec? hmmmmm no cóż każdy ma swoje sposoby. 

 

Weź porządnie naładuj aku i pomierz ile spada napięcie podczas kręcenia, nowe aku nie znaczy dobre aku :) a to stukanie to właśnie przez rozładowane aku, no i weź dobrze osusz i wyczyść świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpaliłem go przez jakiś miesiąc i wtedy zrobił się problem. Próbowałem na dwóch sprawnych akumulatorami na których hornetka kumpla pali od strzału. Świece wymienialem jakoś na początku tego tygodnia bo miałem nadzieję że w nich tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naladuj aku, wyczyść świece, ściągnij filtr powietrza i podczas kręcenia psiknij trochę samo startu w gaźniki, zobacz czy zatrybi? Tylko nie dawaj ssania a tylko trochę odkręć manetke gazu

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Zagadka rozwiązana. Stukanie które pojawiło się przy kręceniu dało wskazówke i okazało się że padł przekaźnik do rozrusznika. Wystarczyło go wymienić i znów można się cieszyć pięknym dźwiękiem :) pozdro i dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja natomiast mam problem z odpaleniem po zimie(ktora wciaż trwa, ale kupiec sie trafił) Otóż przed zimą doznalem kontuzji ręki i niestety w zwiazku z tym pozostawilem bandziora jak stal tak stal, tylko przykrylem, a w baku byla susza mniejwiecej 1.5 litra, wczoraj chcialem odpalic , PRI na minute, ssanie full i krecimy.. no i nic. kicha, strzela ogniem z tlumika, ale nie zatrybi. Więc dokupiłem 5 litrow benzyny i dalej próbuje.. i znow nic. Ktos wie od czego moge zacząc? Gdzies czytalem ze powinno byc minimum 7 litrow Paliwa gdy odpalamy po zimie, to prawda? Wykrecilem swiece niestety tylko zewnetrzne(jak trzeba to sie dzis za to wezme i wykrece wszystkie). Były zalane wiec wysuszylem i oczyscilem, iskre dają ale niewiem czy wystarczającą. Dodam,że wymieniałem je jakos pol roku temu, a jezdzilem mało co. Swiece NGK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit sam w sobie ma czesto problem z odpaleniem po zimie ale w twoim wypadku?

Juz odstawiajac do przezimowania popelniles bledy. Zbiornik paliwa zawsze powinien byc pelny.

Zapobiega to jego korozji. Komory plywaka gaznika powinny byc oproznione. To zapobiega osiadaniu sie syfu, ktory zatyka pozniej dysze. Syf ten to dodatki w benzynie, ktore wytracaja sie i osiadajac tworza cos w rodzaju mazi, rzywicy. Teraz mozna tylko spekulowac czy dysze napewno zatkane a jezeli tak to czym?

Zatkane tym benzynowym syfem a moze rdza ze zbiornika? Naturalnie, istnieja jeszcze inne mozliwosci ale tak na odleglosc, za pomoca krysztalowej kuli... To se neda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem własnie ze sie zalewa, tak robiłem juz 2 sezony i zawsze palil od strzała. Niestety teraz o tym nie myslałem, gdyż dostalem kontuzji ręki(lekarze specjalisci zabiegi itd) i masz ci los. Trzeba bedzie czyscic gazniki

Edytowane przez wojtek32121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może świece ? Podobno NGK są wrażliwe na zalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyciągnąc wszystkie swiece, osuszyc wyczyscic i próbowac? Bo raczej uszkodzone nie powinny byc, wymieniałem je jakos w maju, a od tamtego czasu zrobiłem może 1,5k km więc prawie nic..

Edytowane przez wojtek32121
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90% przyczyn nie odpalenia po zimie sa przytkane dysze. Zlej paliwo z gaznikow zalej swiezego i przeplucz ze 2 razy na pri i probuj krecac regularnie w sekcjach po 3-4 sekundy. Jak za dlugo bedziesz krecil to zalewasz swiece. Aku ma byc na fula naladowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pri spuscic benzyne i tak x2 pozniej pri i rozrusznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pal na prostiwniku.modul zaplonowy dostaje swira....2 przylane swiece.wykrec choc te skrajne . Wypal nad palinikiem. Zapalu na bank

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrecilem wlasnie te skrajne dwie na poczatku i tak jak wspomnialem zalane byly to zapalniczka potraktowalem i szczotka druciana, a pale na aku od auta, troszke robiłem bład bo nie tak jak cirus wspomnial serie po 3-4 sekundy tylko non stop... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.