Skocz do zawartości

Polerowanie Kanałów Dolotowych


Gość KravMaga
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie .Może ktoś ma jakieś doświadczenie lub info co do zasadności polerowania kanałów dolotowych do gaźnik-silnik .Czy jest sens?Czy poprawia to działanie jednostki?Podobno tak tylko że nie powinno się polerować na połysk .Słuszałem o przypadku gdy po spolerowaniu znacząco spadła wartość momentu obrotowego .

Tylko proszębe zopowieści drzewa sandałowego ,tylko fakty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie .Może ktoś ma jakieś doświadczenie lub info co do zasadności polerowania kanałów dolotowych do gaźnik-silnik .Czy jest sens?Czy poprawia to działanie jednostki?Podobno tak tylko że nie powinno się polerować na połysk .Słuszałem o przypadku gdy po spolerowaniu znacząco spadła wartość momentu obrotowego .

Tylko proszębe zopowieści drzewa sandałowego ,tylko fakty .

 

Adam M pisal albo tutaj, albo na SP, ze to nie ma sensu.

Jak znajde, to przekleje tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam przy całym szacunku dla niego i jego ogrooooomnejjjj wiedzy zawszec pisze że wszytsko jest bez sensu .

Filtr KN-bez sensu,gaźniki 38 bez sensu, wyprzedzenie zapłony bez sensu ,wałki gixxer bez sensu etc etc .Problem z Adamem jest taki że on ocenia wszytsko przez przyzmat jego własnych preferencji .Polerowanie kanałów w świecie modyfikacji to bardzo powszechne zjawisko .Chciałbym jednak usłyszeć opinie żywego człowieka a nie suche opisy z magazynów i stron internetowych przeznaczonych dla streetfighterów itp. Konkretnei intweresuje mnei to czy polerować na mozliwie duzy połysk czy jak sugeruje wielu ludzi pozostawić rysy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokopalem sie. Adam M napisal, ze sie nie poleruje kanalow dolotowych. Uzasadnienia nie ma...

 

 

http://www.customfighters.com/forums/forumdisplay.php?f=82

Przekopales sie przez te opisy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam spolerowane w DRZ i przy K&N, szarpanym gaźniku i full exhaust jest gitara :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem fazę na tuning motocykli i polerowali mi kanały to się pytałem dlaczego nie lustro.A jak nie lustro to po co polerować.

Odpowiedź jaką usłyszałem mogę troszkę pokręcić bo to wieki temu było ale co mi tam:

Poleruje się aby wyeliminować zakłócenie przypływu mieszanki.A nie na lustro żeby mieszanka była wprowadza w jakiś tam ruch.Nie pamiętam dokładnie ale o to mniej więcej biegało.A ja nie wnikałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem fazę na tuning motocykli i polerowali mi kanały to się pytałem dlaczego nie lustro.A jak nie lustro to po co polerować.

Odpowiedź jaką usłyszałem mogę troszkę pokręcić bo to wieki temu było ale co mi tam:

Poleruje się aby wyeliminować zakłócenie przypływu mieszanki.A nie na lustro żeby mieszanka była wprowadza w jakiś tam ruch.Nie pamiętam dokładnie ale o to mniej więcej biegało.A ja nie wnikałem.

 

 

Si. Bo jak za dobrze wypolerujesz to się słabiej będzie mieszało paliwo z

powietrzem (i będzie trzeba zmieniać dysze na ciut większe ??). Na tych

małych zmatowieniach przepływ zawirowuje się powodując lepsze mieszanie

się powietrza z rakiet fjul. Odczucie wzrostu elastyczności to uczucie lekkiej

straty mocy (złagodzenie pracy silnika).

 

 

Może to nie gaźnik ale zasada ta sama. Zwróćcie uwagę co się dzieje przy

ściance naczynia w porównaniu do tego jak wygląda przepływ na profilu skrzydła.

 

Simulated_laminar_flow.jpg

 

 

Oczywiście gdy mamy wtryski to ten problem znika bo one same robią git mgiełkę.

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tolinku - przy wtryskach problem wcale nie znika, bo mgiełka mgiełką a osadzanie się kropel na ściankach to drugie.

Kanały dolotowe zawsze warto poprawić, ale nigdy na lustro, za to wydech im gładszy tym lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tolinku - przy wtryskach problem wcale nie znika, bo mgiełka mgiełką a osadzanie się kropel na ściankach to drugie.

Kanały dolotowe zawsze warto poprawić, ale nigdy na lustro, za to wydech im gładszy tym lepiej.

 

 

No dobrze. To powiedzmy że mniej można przy wtrysku tym zepsuć ;)

Pod polerką wydechu podpisuję się obiema rencami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.