Skocz do zawartości

Nasze Maszyny I Ich Przebiegi (50K+)


JackRM
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

jako ciekawostke dodam, mój przy około 52 tys miał 13 barów na garnku, silnik żyleta i spokojnie przelata x3-4 taki dystans jak bedzie dbane tak jak do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 N 1997r.

Jak na razie 39827 mil= 64081 km

Sądząc po stanie silnika powinien jeszcze sporo km nakręcić na licznik :)

101cedc67da4416cmed.jpg  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że już ktoś mnie uprzedził z "oryginalnym" przebiegiem.

 

Moto z 2010 roku z salonu, jestem pierwszym właścicielem. Oleju nie bierze, nic się nie chce psuć, wymieniałem tylko części eksploatacyjne (klocki, opony, olej, itd.). Muszę wymienić tarcze, bo strach jeździć, ale to normalne przy takim przebiegu.

 

Aktualnie przebieg wynosi ok. 75 000 i ciągle rośnie. Każdy kilometr na moto (no może bez paru) zrobiłem sam  :)

post-9762-0-53947300-1429102273_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym wypadzie na nowy sezon pyklo po powrocie 72016km

 

Ciapniete Tapatalk'iem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym wypadzie na nowy sezon pyklo po powrocie 72016km

 

Ciapniete Tapatalk'iem]#

 

Damianos , ten kto cie zna to uwierzy na slowo, ale reszta 'Tomaszow' bedzie sie domagala zdjecia , weic pierdolnij jakies ciekawe selfie licznika i wstaw tutaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ihost_1429629127__imag0156.jpg

 

 

 

Proszę :) . Już jest więcej ale fotki nie mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę :) . Już jest więcej ale fotki nie mam ;)

W ostatnim poście skłamałem. Nie mam 75 000 tylko 72 345. Reszta się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na slowo Morsie? :P

Orzesz Ty.

Jutro zrobię zdjęcie.

 

P.S. Jak wiadomo jestem notorycznym kłamcą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszcie co grubszego robiliście jeżeli wiecie. Jakieś rozrządy czy takie. Wtedy będzie można jakieś statystyki jako tako porobić co po ilu km pada np. w B6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnio 90-100 tys b6 a b12 ok 80 tys rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

ihost_1432679797__eastbourne_birthday_25

Licznik w milach wiec po szybkim przeliczeniu zrobione prawie 70 000km a naprawde okolo 72000km, bo przez jakies dwa miechy smigalem bez zegarow po kraksie. 

Krotka historia mojego bandziora: rocznik 2001 ( produkcja 2000) 

Kupiony przez mnie w 2007 roku ( na liczniki nieweile ponad 10 000km) bede pisal w km nie w milach zeby nie mylic 

 Przez kolejne 10 000 km nic nie robione oprocz swiec oleju i filtrow.

 Potem sie troche wzialem za niego i luzy zaworowe i synchro po raz pierwszy  robione przy ok 20k ( nie bylo zle kilka zacisnietych troche ale bez przesady)

Ok 30 000km ( 2009 ) zmiana okladek sprzegla bo sie slizgalo do tego nowy amor tylny od b12, progresywne sprezyny do przodu Hagona , oplot  przod i tyl, nowy naped jakis mocniejszy niz standard oraz wiadomo olej swiece i pierodly nie pisze. 

Przy 43 000 km zalozony V-oiler ( rok 2010) 

55 000km ( 2012 lancuch rozrzadu sprawdzony) -  bez zmian napiecie ok. Zawory i synchro ( zmiany bez zadnych szalenstw) 

64 000km ( 2014) - nowe tarcze hamulcowe przednie , lozysko glowki ramy , nowy amor tylny ( B12 -znowu - lekki nie jestem chyba) , regulacje ( zawory i synchro) .

70.000( z groszami) : przez cala moja historei zjezdzilem okolo 4 par opon, kilka par okladzin hamulcowych. olej , filtry i swiece w zaleznosci od potrzeb zmieniane co 6-10 tys km. Jakies uszczelki bo raz cos przeciekalo ,raz chlodnica sie rozszczelnila, zaciski  hamulcowe czyszczone , uszczelki zmieniane i tego typu pierdoly robione pod blokiem samemu, wieksze roboty ( synchro i lozysko glwoki ramy,  ) w zakladzie u Artura ( hehe).
co warto zauwazyc Po zalozeniu V- Oilera lancuch wytrzmal ( ui wciaz dobrze sie trzyma ) prawie 30 000. Bardzo dobry rezultat. Zachecam do zakladania olejarek. Poza tym nic nie ruszane , Lozyska kol od nowosci, Wahacza tak samo . Pewnie po wymianie cos by sie porawilo ,ale wciaz nic nie lata na boki, wiec nie wymienialem. 

Moto uzywany CODZIENNIE. Ladne nie bylo ( bo brudne i troche rdzy tu i tam ,ale jezdzil CODZIEN I parkowany cale zycie na dworze ) Wazne ze nigdy nie zawiodl. Akumulator wymieniony w zeszylm roku tylko dlatego ze Lukasz600 kupowal nowy i szukal czegos starego wiec sie podmienilismy ,ale wciaz dobrze chodzil .

 Moto dwa razy mialo krakse raz rozwalilem lampe przednia ale dalo rade dokupic nowa i posklejac plastiki - po dwoch tygodniach  byl jak nowy   :)

Drugi raz niestety juz nie bylo co sklejac i ledwo sie dowloklem do domu - musiala powstac eNka.

Ale po dojsciu do siebie moto znowu ozylo i jezdzilo jak dawniej. 

 Tym co maja b6 czy b12 powiem ze wymieniajac elementy eksploatacyjne mozna nim jezdzc dluuuuugie lata. 

Bandzior u mnie zakonczyl kariere :(  Ale wiernie sluzy dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ciekawostke dodam, mój przy około 52 tys miał 13 barów na garnku, silnik żyleta i spokojnie przelata x3-4 taki dystans jak bedzie dbane tak jak do tej pory.

 

 

Mój ma obecnie 74 tyś i chodzi jak zegarek. Ale i tak wszędzie słyszę, że  "35 tyś to już duuużo panie, trzeba sprzęgło, rozrząd wymienić i pewnie długo już nie pociągnie"  :D

Hitem jest tekst kolesia ze zlotu, który twierdził, że jego moto już wymaga remontu, bo ma aż 17 tyś, jak go kupował to miał około 2000km, a była to stara xj 750 z lat 80...  Nie przyjmują do wiadomości, że te maszyny mają pewnie z 200 tyś nalatane.

 

ps. kolega ma cb750 seven fifty, na liczniku ma obecnie ponad 80 000km. Tylko, że ten licznik jest na 5 cyfr jak w bandziorze 1gen. i już mu raz się obrócił, a szykuje się kolejny.

Edytowane przez MetalBeast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Dziś pękło 70k

 

2bdf6a310a5acb99572a6cb1080a3f26.jpg

 

N9005 + TapaTalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

No i stuknęła czterdziestka

ihost_1439228985__20150810_194843.jpg

Na nasze 64 826 km.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano bandziorowi stuknęło 60 000 (GSF 600S '1998) 

 

:driving_moto:  

 

;)

Edytowane przez cichy82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

PiotrekBe - Bandit 1200N - 1998 - 89503km
 

http://polishbanditcrew.pl/uploads/imgs/ihost_1448821831__20151108_przebieg.jpg

 

Dodaję zdjęcie mojego licznika na koniec sezonu 2015.  Może ktoś z moderatorów uaktualni listę przebiegów na pierwszej stronie.

Edytowane przez PiotrekBe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma przejechane 118 000 km i rosnie;)

foto podepnij

PIotrekBE:

jutro to uporzadkuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro podepnę jak udam się do garażu mam jedną fotę Ale niewyraźna więc nie będę zaśmiecać. I przy okazji muszę poprawić się bo dodałem ponad tysiąc kilometrów jak spojrzałem na fotkę to mam niecałe 117 000 ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo załącze jeżeli nie widać nic jutro cyknę normalną fotę ;) oczywiście raz przekręcony i startował od zera

post-10077-0-02215100-1448833977_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończyć sezon, czy nie, oto jest pytanie

zdecyduj się :p:

post-9940-0-15626700-1448867857_thumb.jpg

Edytowane przez MarianAwaryjny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy moj Vstrom sie lapie? ma 85 tys.kurde kurde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.