Skocz do zawartości

Wydech - Tłumik Akcesoryjny - Jaki?


VooR
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

naprawdę iście szatański basss :)

mój Devil nawet takiego nie ma :P choć większość alarmów w samochodach się włącza jak przejeżdżam :P

Edytowane przez raffo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucić bez dolotu jak na foto i bandix z wyglądu jakiś lżejszy się robi :zeby:

bandit1200nblack.jpg

Edytowane przez robzzonsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupisz to ja poproszę o wynik z badania poziomu decybeli bo może w końcu znajdzie się jakiś konkurent na B12 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem Blueflame nieźle gada no i mam db-killery pod kanapą (gdyby chcieli dowód sieknąć}

W dużym bandycie pewnie by więcej frajdy było z basiorem.Cena 2 latka temu 1200pln nówka.

Link do mojego komina

i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Który Waszym zdaniem lepszy będzie wydech do bandyty 600 95 rok??

Ten http://allegro.pl/tlumik-bandit-gsf-600-i2277334634.html

czy ten

http://allegro.pl/carbon-gp-tlumik-wydech-suzuki-bandit-600-1200-n-s-i2275698843.html

 

Czy po założeniu odczuję jakąś różnicę w przyspieszeniu / czy trzeba znowu stroić(synchronizować) gażniki ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie: to zależy czego oczekujesz?? jeśli zależy ci na osiągach i dźwięku na form znajdziesz zaje***ty opis jak przerobić oryginała na przelocik. Drugie twoje pytanie: Tak raczej na na pewno będzie trzeba wzbogacić mieszankę i tym samym synchro.

 

P.S Niektórzy twierdzą że jak się ma sygnowanego do modelu to nie trzeba stroić ale ja w swojej karierze ( fakt krutkiej ) zawsze spotkałem się z dziura w obrotach ( najczęściej środek ) więc zobaczysz jak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem żadnego z tych wydechów ale z tego co widzę drugi chyba nieźle się drze gdyż ma dużą średnice wylotu (wygląda nawet na większą od dolotu) i do tego mała puszka. Nie doczytałem ale pewnie bez homologacji czyli nie dopuszczony do używania na drogach publicznych. Pierwszy podobna sytuacja a tej firmy nie znam.

 

PS. Jeśli chodzi o przyśpieszenie to możesz czuc lekką różnicę w dolnym zakresie obrotów.

Edytowane przez Paweł NGI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego Carbona GT słyszałem na Kawie, wrzeszczy okropnoście :zeby: . Osobiście podoba mi się on :trzepie: ale bym go nie kupił, kłopoty murowane już na sam widok.

Z Rombo nigdy nie miałem do czynienia :slash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam kolego tych wydechow

a nie myslales nad dominatorem ?

nowy wydech i ladnie gada i gwarancja jest na jakiekolwiek usterki ( i z kolegi doswiadczenia wiem ze naprawde z gwarancja nie ma najmniejszego problemu ) bo lubia pekac przy laczeniu puszki z dolotem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie: to zależy czego oczekujesz?? jeśli zależy ci na osiągach i dźwięku na form znajdziesz zaje***ty opis jak przerobić oryginała na przelocik. Drugie twoje pytanie: Tak raczej na na pewno będzie trzeba wzbogacić mieszankę i tym samym synchro.

 

P.S Niektórzy twierdzą że jak się ma sygnowanego do modelu to nie trzeba stroić ale ja w swojej karierze ( fakt krutkiej ) zawsze spotkałem się z dziura w obrotach ( najczęściej środek ) więc zobaczysz jak będzie.

 

A jak przerobie swój na przelocik tak że wypatroszę środek i napcham wełny mineralnej, to nie trzeba będzie stroić?? W sumie to mógłbym też go skrócić o kilka cm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam kolego tych wydechow

a nie myslales nad dominatorem ?

nowy wydech i ladnie gada i gwarancja jest na jakiekolwiek usterki ( i z kolegi doswiadczenia wiem ze naprawde z gwarancja nie ma najmniejszego problemu ) bo lubia pekac przy laczeniu puszki z dolotem :)

Nie polecam dominatora. Wpisz w wyszukiwarkę to se poczytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak przerobie swój na przelocik tak że wypatroszę środek i napcham wełny mineralnej, to nie trzeba będzie stroić?? W sumie to mógłbym też go skrócić o kilka cm...

 

stroje murowane... skrócenie hmmm dobry projekt ale będzie darł się w niebo głosy:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doczytałem ale pewnie bez homologacji czyli nie dopuszczony do używania na drogach publicznych.

 

pokaż mi przelot bez silencera ( z silencerem zreszta tez) który jest dopuszczony do ruchu, te wszystkie homologacje mozna sobie w d. wsadzić ;) czesto sie zdarza ze nawet seryjne tłumiki nie wyrabiaja normy głośnosci a co dopiero mówić o tłumikach przelotowch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż mi przelot bez silencera ( z silencerem zreszta tez) który jest dopuszczony do ruchu, te wszystkie homologacje mozna sobie w d. wsadzić ;) czesto sie zdarza ze nawet seryjne tłumiki nie wyrabiaja normy głośnosci a co dopiero mówić o tłumikach przelotowch.

 

:oki: dokładnie tak !

Jak ma byc głośno to trzeba się liczyć z konsekwencjami, a jak ma być legal to po kiego dzwona zmieniać, zostawić seryjny i wszystko.

Nawet jeśli masz homologacje a policjant wie że jest głośny zabiera dowód rej. i homologacja go nie interesuje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż mi przelot bez silencera ( z silencerem zreszta tez) który jest dopuszczony do ruchu, te wszystkie homologacje mozna sobie w d. wsadzić ;) czesto sie zdarza ze nawet seryjne tłumiki nie wyrabiaja normy głośnosci a co dopiero mówić o tłumikach przelotowch.

Mój SHARK ma homologacje ale i tak jest głośny :) zawsze można przyświrowac przy władzy. Fakt jest taki że jak będzie chciał się przypitolic to i tak to zrobi i dowód zarąbie.

Edytowane przez Paweł NGI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój SHARK ma homologacje ale i tak jest głośny :) zawsze można przyświrowac przy władzy. Fakt jest taki że jak będzie chciał się przypitolic to i tak to zrobi i dowód zarąbie.

 

dokładnie panowie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój SHARK ma homologacje ale i tak jest głośny :) zawsze można przyświrowac przy władzy. Fakt jest taki że jak będzie chciał się przypitolic to i tak to zrobi i dowód zarąbie.

 

homologacja sonometru nie oszuka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po założeniu odczuję jakąś różnicę w przyspieszeniu / czy trzeba znowu stroić(synchronizować) gażniki ???

 

To zależy, co założysz. Zakładając tłumik dedykowany pewnie nie będziesz musiał nic robić, co opisywałem w moim wątku o tłumiku beowulf. Ale jak jakieś kombinacje i super przeloty to może coś będzie trzeba pokręcić. I tak trzeba sprawdzić synchro po takiej przekładce, a po jakimś czasie świece, czy mieszanka nie za uboga.

Po zmianie ja od razu odczułem lepszy dół. Góra chyba bez zmian/cięzko okrećlić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy jest taka opcja, że przez wymianę wydechu (nie chwaląc się Yoshimura tri oval) również należy robić synchro etc ? Model dedykowany... A czy możliwe jest to, że przez wydech mam problemy z układem paliwowym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frirajd

pierwszy "spotrowy" wydech da pewnie parę koni więcej, ale tylko w twoim subiektywnym odczuciu..

 

drugi...

Każdy wydech jest opracowany specjalnie do konkretnego motocykla tym samym daje natychmiastowy wzrost mocy

w stosunku do serii o ok. 4 %.

Do konkretnego motocykla znaczy tyle, że prawdopodobnie będzie pasował do Bandita.

Ok 4% przyrotu mocy w B6, to jest mniej więcej 3KM, czyli przyrost mocy żaden. Czysty marketing...

 

Odpowiadając na twoje pytanie... po założeniu któregoś z tych wydechów, nie zauważysz przyrostu mocy twojego motocykla.

 

Przy zmianie seryjnego wydechu na jakikolwiek inny wydech, konieczna jest regulacja mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, to widzę że chyba szkoda kasy, a za głośno też niedobrze, szczególnie że chce kilka grubszych wypraw po Polsce w tym roku zerobić... Chyba spróbuje najpierw rozciąć swój seryjny i pokombinować co z tego wyjdzie... Dzięki wszystkim za opinie i wypowiedzi :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co byście polecili do mojego BANDZIORA rocznik 2005 650s ??? Bo ostatnio zauważyłem, że wydech przy wyższych obrotach wpada w jakiś zezonans i brzęczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.