Skocz do zawartości

Wydech - Tłumik Akcesoryjny - Jaki?


VooR
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ile, lub jaki przebieg jest w stanie wytrzymać oryginalny wydech? Ja swój kupiłem w "międzyczasie", jako używany w nienagannym stanie, nie wiem ile na nim było kilometrów zrobione, jednak ja na nim jakieś 45.000 km zrobiłem i mam wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów zaczyna buczeć już. Czy to może być już kres jego wytrzymałości, jego zużycie przebiegiem, czy jeszcze mało prawdopodobne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile, lub jaki przebieg jest w stanie wytrzymać oryginalny wydech? Ja swój kupiłem w "międzyczasie", jako używany w nienagannym stanie, nie wiem ile na nim było kilometrów zrobione, jednak ja na nim jakieś 45.000 km zrobiłem i mam wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów zaczyna buczeć już. Czy to może być już kres jego wytrzymałości, jego zużycie przebiegiem, czy jeszcze mało prawdopodobne?

Na to nie ma odpowiedzi w wprost

Mój fabryczny ma prawie 100 tys. i jest cichy jakby dopiero co wyjechał z salonu ;)

Kamera endoskopowa tez nie pokazała żadnych nieprawidłowości w środku.

Tak wiec rożnie to bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam u siebie akcesoryjny produkt Carbon Can Corp.
Fajny wydzior, niestety przekracza dopuszczalne wartości db. Pięknie strzela w tłumik przy schodzeniu z obrotów między 5 a 3k RPM

76c85c3dab9e03fcc5e4d0f0f415170d.jpg06e0b6c995c69cce497d09ae2b210ac7.jpga92c04fb7dfc6439ad0cedad7de9adff.jpg1bafc02880843b2c1d6f089ebbd7dff3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam technicznych możliwości nagrania strzałów, gdyż dzieje się to tylko podczas jazdy przy hamowaniu silnikiem. Fajne są bo takie bulgoczące i mięsne a nie jak z pistoletu. Z Warszawy jesteś to się kiedyś można spotkać i połączyć oględziny z hasaniem na 2oo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś pisałem w tym temacie (nawet filmik jest), że mam fajny wydech Beowulf, angielski. Przy normalnych obrotach i spokojnej jezdzie brzmi fajnie basowo i nie jest bardzo głośny. Za to po przekroczeniu 7-8 tyś zaczyna drzeć się mocno i na co kumple mi zwrócił uwagę, powstaje za mną taka jakby fala dźwięku, że jak on w to wjeżdżał to ryk jak by startował myśliwiec, a kawałek obok tej fali już jest normalnie. Nie wiem czy inne przeloty mają podobnie, bo jeżdżę z tym już parę lat, ale o tym tunelu dźwiękowym pierwsze słyszę.

W każdym razie polecam, bo można te Boeowulfy w Anglii dostać w rozsądnej kasie, wraz z dolotem i db-killerem i wszystkimi obejmami (komplet do bandziora). No i to już chyba 5 lat a trzyma się jak nowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dzień dobry

Kupiłem wydech, nówkę sztukę GPR. O taki: https://defender.net.pl/product-pol-105551-TLUMIK-SLIP-ON-G-P-R-SUZUKI-GSF-1200-BANDIT-S-05-06-GHISA.htmlByłem przekonany, że wymiana z serii na powyższy odbędzie się 1 do 1. W zestawie brak jest obejmy/cybanta, ale to raczej nie problem, można dokupić. Pytanie moje dotyczy podpórki pod stopkę centralną. Na orginalnej rurze dolotowej jest przyspawana podpórka o którą zapiera się stopka centralna, w zakupionym zestawie na rurze dolotowej nie ma. Czy jest co zrobić ze stopką centralną jak nie będzie tej podpórki na rurze dolotowej? czy jednak jest konieczność dospawania tej podpórki?

W zestawie jest jeszcze taki płaskownik z "dziurką'', nie mogę rozkminć co mogę z nim zrobić https://photos.app.goo.gl/C3S97jk3TzCWkiwYA

Edytowane przez Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

Kupiłem wydech, nówkę sztukę GPR. O taki: https://defender.net.pl/product-pol-105551-TLUMIK-SLIP-ON-G-P-R-SUZUKI-GSF-1200-BANDIT-S-05-06-GHISA.html

Byłem przekonany, że wymiana z serii na powyższy odbędzie się 1 do 1. W zestawie brak jest obejmy/cybanta, ale to raczej nie problem, można dokupić. Pytanie moje dotyczy podpórki pod stopkę centralną. Na orginalnej rurze dolotowej jest przyspawana podpórka o którą zapiera się stopka centralna, w zakupionym zestawie na rurze dolotowej nie ma. Czy jest co zrobić ze stopką centralną jak nie będzie tej podpórki na rurze dolotowej? czy jednak jest konieczność dospawania tej podpórki?

W zestawie jest jeszcze taki płaskownik z "dziurką'', nie mogę rozkminć co mogę z nim zrobić ?

https://photos.app.goo.gl/C3S97jk3TzCWkiwYA

Fajny kolor czcionki :)

 

Co do tłumika, jeżeli to nówka to powinien byc cały komplet ze wszystkimi elementami montażowymi i instrukcją montażu, jeżeli nie ma wszystkiego to ja bym reklamował.

Edytowane przez luk137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia co z tą czcionką, kolor jest ustawiony automatczny.

 

Zestaw jest nowy, niby dedykowany do B12 , ale napisane też że uniwersalny do tej pojemności. Bije się z myślami czy montować czy zwracać

 

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

Kupiłem wydech, nówkę sztukę GPR. O taki: https://defender.net.pl/product-pol-105551-TLUMIK-SLIP-ON-G-P-R-SUZUKI-GSF-1200-BANDIT-S-05-06-GHISA.htmlByłem przekonany, że wymiana z serii na powyższy odbędzie się 1 do 1. W zestawie brak jest obejmy/cybanta, ale to raczej nie problem, można dokupić. Pytanie moje dotyczy podpórki pod stopkę centralną. Na orginalnej rurze dolotowej jest przyspawana podpórka o którą zapiera się stopka centralna, w zakupionym zestawie na rurze dolotowej nie ma. Czy jest co zrobić ze stopką centralną jak nie będzie tej podpórki na rurze dolotowej? czy jednak jest konieczność dospawania tej podpórki?

W zestawie jest jeszcze taki płaskownik z "dziurką'', nie mogę rozkminć co mogę z nim zrobić https://photos.app.goo.gl/C3S97jk3TzCWkiwYA

prawdopodobnie musisz zdemontowac centralke , jeslici to pomoze zobacz u mnie w galeri ja dorabialem taka gumke z ogranicznika dzrzwi z castoramy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W zestawie jest jeszcze taki płaskownik z "dziurką'', nie mogę rozkminć co mogę z nim zrobić

Może tą opaskę trzeba podłożyć  pod obejmę mopującą  i będzie podpórka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to je tlumik "slip-on". Do tego potrzebujesz oryginalna rure, ta srodkowa, tego producenta jak na zdjeciu

 

pol_pl_TLUMIK-SLIP-ON-G-P-R-SUZUKI-GSF-1

 

Nie jestem pewny na sto procent ale, ta blaszka to prawdopodobne ta przez ciebie szukana podporka stopki, na ktora przekladasz, takze prawdopodobnie, oryginalna gume. Jak to dalej mocowac nie mam pojecia. Mysle ale, ze jest to podobnie rozwiazane jak w moim wydechu BOS-a gdzie tez jest przykrecona do rury srodkowej.

 

ihost_1540149651__15401495833360.jpg

 

To zdjecie, ktore zrobiles jest bardzo chu...

przez ta torebke nie widac czy jest wyginana czy nie, w miejscu otworu wydaje sie byc polokragla itd. Najlepiej robic bez takich pierdol co by nikt nie musial sie glowkowac.

 

Prosze, tu widac pieknie, przyspawany profil do mocowania blaszki podporki.

 

s-l1600.jpg

 

albo tu

 

s-l1600.jpg

 

Moze nie sa to rury do twojego ale widac, ze makaroniarze gotuja je tez na "wodzie."

 

Dziwi mnie, ze piszesz, ze na twojej nie ma nic.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioter, Dziekuje za odpowiedź, nie bez powodu jesteś weteranem :)

Płaskownik jest w folii, gdyż go z niej nie wyjąłem, bo sie zastanawiam cały czas czy nie zwrucić wydechu. Ma długość 15cm, 3mm grubości i jak to z płaskownikami bywa jest płaski :) i nie mam pojęcia co z nim zrobić. W instrukcji i na schematach nie jest ujęty.

 

 

 
Dziwi mnie, ze piszesz, ze na twojej nie ma nic.

 

Na mojej rurze są przyspawane tylko zaczepy do sprężyn do slipona. Teoretycznie brakuje podpórki pod centralkę i na początku rury uchwytu żeby przykręcić śrubę 

https://photos.app.goo.gl/P11ammYvLSXrxgYV9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioter, Dziekuje za odpowiedź, nie bez powodu jesteś weteranem :)

 

 

A to akurat, nie ma z tym nic wspolnego. "Weterana" otrzyma kazdy po wyklepaniu odpowiedniej ilosci postow ale dziekuje. :D

 

Ps.

 

Punkty reputacji juz ciut wiecej mowia o danej osobie chociaz i te mozna otrzymac za pierdoly. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten tłumik z rurą. Na rurze faktycznie jest mocowanie oryginalnie przyspawane. Rura oczywiście jest już wypolerowana  ;D  

bd1b80b0c2d171b1med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Dołączę się do tematu. Mam bandziorka 1250FA z 2015r z oryginalnym wydechem i chciał bym założyć coś co będzie fajnie brzmiało ale za razem nie ogluszy mnie i mojej pasażerki. Czy silnik będzie wymagał jakiś zmian ewentualnie strojenia po wymianie wydechu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Co sądzicie? Chodzi o ten bez siatki, lekko "dłuższy". W inazumie 1200, generalnie zależy mi, żeby darł ryja. Czy przegięcie pały? :P

Chcę go zamontować przy okazji regulacji zaworów, gaźników, wymian płynów wszystkich, oploty itp. i zamawiam paczkę z ali i kombinuje. Niby 150 ziko, ma to sens chociaż sezon przetrwać?

wydech z ali

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszła ci taka refleksja, że jeden tłumik jest dostrojony do:

GSF Bandit 650 650 s 1000 1200 1250 SV650 DL650 DL 1000 GSX-S750

Ja jeszcze do tej listy dopisałbym WSK 125;):D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tłumik Mivv   , na karcie z nr homologacji jest napisane że pasuje do b 650  ,b 1250, b1200, Tiger 1050; afryka 750    :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazek! napisać można wszystko, ale ktoś to weryfikował? Mnie coś to nie przekonuje, jak jeden tłumik może pasować do motocykli o zupełnie innych pojemnościach i parametrach.

Na pewno będzie ładniej - głośniej........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie w sumie też nie przekonuje, tyle że Mivv produkuje tlumiki chyba od 1970 to pomyślałem że nie piszą głupot.  Też byłem zdziwiony  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

na karcie z nr homologacji jest napisane

Pytanie ? Jeśli o decybele chodzi to zgoda, ale gdzie zestrojenie pod moc moment? Jak wiesz napełnianie cylindra jest zestrojone układem wydechowym. Pewnie znane są ci przypadki podwyższonego zużycia oleju na przelotowych tłumikach? Skąd to się bierze? Może się tak stać, że w skrajnych przypadkach zyskasz głośny wydech, a wypalisz zawory. Nie mam zamiaru nikogo straszyć! Każdy ma tam jakiś swój rozum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dario, do 1200 weź ten. Duży silnik powiem mieć w co pierdnąć a przy tym dłuższy i o większej średnicy nie będzie się tak drzeć jak mniejszy.

 

https://s.click.aliexpress.com/e/b3PypgK4

 

281f0df64e311d16e92d678d84d05aa8.jpg

 

Standardowo jest on krótszy.

297f796c7965ff8447737a2f993acf81.jpg

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.