Skocz do zawartości

Wydech - Tłumik Akcesoryjny - Jaki?


VooR
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, benywariat napisał:

A przypadkiem 650 nie ma tłumika z dolotem razem ? W tym wypadku kupujesz dedykowany razem z dolotem osobno tzw slipon

 

Właśnie tego nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj mi na testy. Sprawdzę czy łączenie pasuje. Jak będzie świecił, nagram filmik

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krynio zajmujesz się tym zawodowo?🤣

 

Niby akcesoryjny mam założony, ale coś mi nie mryga 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, tylko muszę być dziabnięty, bo na trzeźwo się wstydzę. Motorki mają duszę i te sprawy

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2021 o 17:14, jacek1 napisał:

 

Właśnie tego nie wiem...

no nie rob jaj zobacz jak jest przeciez to widac czy koncowka jet nakladana czy spawana , dobra doczytalem masz spawana wiec wypierdielasz tlumik z rura dolotowa a kupujesz sama koncowke i dolot zakladasz i jezdzis 

19 godzin temu, krynio napisał:

Pewnie, tylko muszę być dziabnięty, bo na trzeźwo się wstydzę. Motorki mają duszę i te sprawy emoji23.png

tez mi takie rzeczy wychodz jak jestem dziabniety :D tak to bron panie boze 

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2021 o 17:14, jacek1 napisał:

 

Właśnie tego nie wiem...

Jest z dolotem ja musiałem dorabiać do tłumika akcoseryjnego nowy dolot do wydechu

Edytowane przez Toldi2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zamówiłem Scorpiona z UK.. Koszt 1420 złotych z dostawą... Zastanawiam się czy montować teraz, czy dopiero na wiosnę. 

 

Ale mi się "micha" cieszy... :D

 

A najlepsze jest to, że z chwilą gdy kupiłem ten tłumik, ten sam był już o prawie 500 złotych droższy...

 

 

tłumik2.jpg

Tłumik 1.jpg

tłukik3.jpg

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nawet nie zastanawiał,przecież spać bym nie mógł widząc że leży i czeka 🙈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Gdzieś tam pisałem, że jakiś pajac, któryś z poprzednich właścicieli odciął cyngiel do odbojnika centralnej stopki.

 

Stopka poszła do piaskowania, a ja w międzyczasie wziąłem się za przygotowanie uchwytu na odbojnik,który zrobiłem na bazie obejmy do tlumika.

 

Tylko teraz mam pytanie. Bo obejma w zestawie jest z gumowym paskiem/podkładką, a jakoś nie wierzę, że guma nie roztopi się od wydechu pracującego. Przyjmując, że osiągnie ze 300 stopni.

 

Czy ryzykować i zakładać obejmę z gumą, czy spróbować skręcić na samej blaszce i mieć nadzieję, że waląca centralna stopka nie obruci całości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minutes ago, maniomen said:

 

Tylko teraz mam pytanie. Bo obejma w zestawie jest z gumowym paskiem/podkładką, a jakoś nie wierzę, że guma nie roztopi się od wydechu pracującego. Przyjmując, że osiągnie ze 300 stopni.

 

Do zlotu wytrzyma 😆

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, maniomen napisał:

jakoś nie wierzę, że guma nie roztopi się od wydechu pracującego. Przyjmując, że osiągnie ze 300 stopni.

 

Zależy czy ta obejma jest na rurę czy na puszkę wydechu. O ile rura może i osiągnie te 300 (nie mierzyłem, przy silniku pewnie osiąga) to już powierzchnia puszki nie powinna przekroczyć 200. A tyle wytrzymuje guma np. sylikonowa lub fluorokauczukowa.  Oczywiście mam na myśli użytek cywilny a nie upalanie i marchewy na zlocie 🤣 gdzie od końcówki tłumika można odpalać szlugi..

Edytowane przez Krzych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Krzych napisał:

 

Zależy czy ta obejma jest na rurę czy na puszkę wydechu. O ile rura może i osiągnie te 300 (nie mierzyłem, przy silniku pewnie osiąga) to już powierzchnia puszki nie powinna przekroczyć 200. A tyle wytrzymuje guma np. sylikonowa lub fluorokauczukowa.

Obejma będzie na rurze, zaraz przy tłumiku, czyli niby daleko od silnika, ale nie na puszce, a nadal na rurze.

Nie wiem. Zobaczę, jak to moje dzieło będzie się trzymało bez gumy, czy nie będzie się obracało. Może te zęby, które pozostały po ucięciu nóżki od odbojnika, jakoś utrzymają obejmę i zapobiegną obracaniu się.

A jak nie, to założę gumę, przejadę się dookoła komina i zobaczę, czy się zhajcuje/zwulkanizuje, czy nie.

Ale to i tak poczekam, aż nóżka centralna wróci z piaskowania i lakierowania, bo gość nie dość, że ma dużo zleceń, to jeszcze jedną maszynę jakąś musiał sprzedać, bo mu, przez obecną sytuację, pieniędzy by zabrakło na wypłaty dla pracownika.

Ewentualnie znajdę kogoś ze spawarką w okolicy i chociaż jednym glutem mi to do wydechu przyspawa. Nie chciałem ingerować ze spawaniem, bo trzeba by oczyścić powierzchnię, a jak oczyszczę powierzchnię wydechu, to jeszcze zacznie rdzewieć gadzina i będzie po robocie.

Się zobaczy. Czekam na centralkę w takim razie.

Jeszcze na dodatek się okazało, że żeby włożyć śrubę do centralki od strony wydechu, trzeba wydech odkręcić na mocowaniu pod silnikiem. Ciekawe, czy puści, niby półtora roku temu wydech był zdejmowany, bo mi miskę olejową demontowali, więc może aż tak zapieczone nie jest.

Edytowane przez maniomen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby gumowa obejma Ci się spaliła, po tym jak całe kolektory, dolot i tłumik zrobiłyby się czerwone, to Ty byś musiał pałować pół bandita na seryjnym układzie w chuj czasu bezustannie. Jak chcesz ten czas pobić, damy CI wszystko, co potrzebne do +5 do odwagi. Ba, wyjdę moim złomkiem do walki. Kto pierwszy rozgrzeje cały układ, od kolektorów po końcówkę wydechu. Przegrany myje w samych majtach moto wszystkim kobietkom z forum, i administracji, niech stracę.

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, krynio napisał:

Żeby gumowa obejma Ci się spaliła, po tym jak całe kolektory, dolot i tłumik zrobiłyby się czerwone, to Ty byś musiał pałować pół bandita na seryjnym układzie w chuj czasu bezustannie. Jak chcesz ten czas pobić, damy CI wszystko, co potrzebne do +5 do odwagi. Ba, wyjdę moim złomkiem do walki. Kto pierwszy rozgrzeje cały układ, od kolektorów po końcówkę wydechu. Przegrany myje w samych majtach moto wszystkim kobietkom z forum, i administracji, niech stracę.

 

W tej chwili Bandzior to jest w takim stanie, że może zrobiłby łututu, ale to by było jego ostatnie łututu...

Aczkolwiek chyba i tak by administracja, a w szczególności damska część, wolałaby nie podziwiać mnie w samych majtach, bo by im się jeszcze obiad cofnął.🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko popsułeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krynio napisał:

Wszystko popsułeś.

Popsułem, zanim jeszcze zacząłem.🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam, chciałem zapytać czy może ktoś przerabiał wydech w b6 2 gen z 4w1 na 4w2?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem ale w całym bandicie też 2gen.

Obadaj w mojej galerii.

 

Trochę oszukany bo 4-2-2 chciałem a mam 4-2-1

 

Kolektory ktoś musi dorobić i uchwyt ameliniowy przy jednej stopce.

 

Oryginalne mają w środku prawdziwe rurki dopiero..

 

Dawaj rób. Tylko nie wiem czy warto w b6. Dawaj na b12 najpierw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Havana napisał:

Ja przerabiałem ale w całym bandicie też 2gen.

Obadaj w mojej galerii.

 

Trochę oszukany bo 4-2-2 chciałem a mam 4-2-1

 

Kolektory ktoś musi dorobić i uchwyt ameliniowy przy jednej stopce.

 

Oryginalne mają w środku prawdziwe rurki dopiero..

 

Dawaj rób. Tylko nie wiem czy warto w b6. Dawaj na b12 najpierw

Właśnie się zastanawiam czy do b6 nie podejdą kolektory z gsx 600f imbryka, o ile się nie mylę to silniki są te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie trzeba pewnie założyć też miskę i smok z efki. Do tego dorobić mocowania. Straszna rzeźba. Może zamiast zmieniać kolektory, to zrobić nowy dolot pod dwa tłumiki? 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, krynio napisał:

Będzie trzeba pewnie założyć też miskę i smok z efki. Do tego dorobić mocowania. Straszna rzeźba. Może zamiast zmieniać kolektory, to zrobić nowy dolot pod dwa tłumiki? 

Rozumiem że masz na myśli aby na wyjściu z oryginalnego zrobić trójnik na dwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. 
Jak się uśmiechniesz do @vieto, to może ma zdjęcia jak to wyglądało w jego ślicznym B12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, krynio napisał:

Tak. 
Jak się uśmiechniesz do @vieto, to może ma zdjęcia jak to wyglądało w jego ślicznym B12.

Dzięki, za wszystkie informacje 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Drodzy forumowicze 

...szukam do mojego Bandziora  jakis zgrabny komin....obecny jest stanowczo za duży i za cichy ....jakieś propozycje z góry dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.